ja for længe længe siden faldt jeg over dvden med alle 24 afsnit af jul på slottet og den anden dag fik jeg så taget mig sammen og set alle 24 afsnit ( det tager ca 9 timer hvis nogen er interesseret 
og hvor elsker jeg bare den julekalender, det var dengang julekalendere hanslede om jul og ikke om børn der skal redde deres forældre fra finans kriser.
hva sker der for julekalendere i dag er det bare mig eller bliver de bare mindre og mindre juleagtige???? jeg mindes af gode julekalendere der handlede om jul
ovennævnte
jul i gammelby
elsker dem 
desuden da jeg var lille var jeg vildt forelsket i prins valentin alias jens zacho boye mums en godte og syntes sgu tadig han ser fræk ud i den julekalende hehe 
kan huske da jeg boede på djursland tog vi hver jul ud på rosenholm slot hvor den er optaget, og sang alle sangene fra julekalenderen sammen med hende der have skrevet dem det var bare julehygge 
savner i også julekalenderene hvor de ikke handler om voksen bekymringer børn skal belemres med ??? eller er det bare mig der er sippet