Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jule nostalagi
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 00:38

ja for længe længe siden faldt jeg over dvden med alle 24 afsnit af jul på slottet og den anden dag fik jeg så taget mig sammen og set alle 24 afsnit ( det tager ca 9 timer hvis nogen er interesseret ;)

og hvor elsker jeg bare den julekalender, det var dengang julekalendere hanslede om jul og ikke om børn der skal redde deres forældre fra finans kriser.

hva sker der for julekalendere i dag er det bare mig eller bliver de bare mindre og mindre juleagtige???? jeg mindes af gode julekalendere der handlede om jul

ovennævnte

jul i gammelby

elsker dem :)

desuden da jeg var lille var jeg vildt forelsket i prins valentin alias jens zacho boye mums en godte og syntes sgu tadig han ser fræk ud i den julekalende hehe :)

kan huske da jeg boede på djursland tog vi hver jul ud på rosenholm slot hvor den er optaget, og sang alle sangene fra julekalenderen sammen med hende der have skrevet dem det var bare julehygge :)

savner i også julekalenderene hvor de ikke handler om voksen bekymringer børn skal belemres med ??? eller er det bare mig der er sippet

dejlig pinto hoppeplag sælges måske din kommende stævne hest forventet stg 166 :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 00:57

Vi har også Jul på Slottet og Jul i gammelby, man bliver nærmest underlig på den gode måde når man ser dem, vi plejer så at suplere med at se matador også for antallet og kvaliteten passer i afsnit.

Undervisning på Fyn tilbydes, har pt. to ledige pladser i Faaborg tirsdag aften fra kl.20.15 - 21.15 .

Dressursadel søges 17 " Bates Caprilli velholdt med luft og udskifteligt kopjern.

0
0
Svar på denne tråd

kjhdiudsvud
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 01:11

ja du har helt ret man får en underlig følelse på en go måde, jeg får sådan en gid jeg levede den gang følelse :D

åh ja matador er nu heller ikke ringe selvom den ikke handler så meget igen om jul men elsker da senen hvor fru møghe tæver tyskeren haha :D

dejlig pinto hoppeplag sælges måske din kommende stævne hest forventet stg 166 :)

0
0
Svar på denne tråd

udhuehr9erh
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 21:57

slet ikke andre med gode julekalender minder :)

??????

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider