Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At få børn samtidig med veninderne
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 11:40

Ja nu er jeg lidt nysgerrig om der er andre herinde der har snakket om og evt. har fået børn samtidig (eller nogenlunde samtidig med jeres veninder)???

Jeg har en veninde der snart føder og da hun blev gravid spurgte hun om det ikke også var på tide at jeg blev det, for så kunne vi jo få dem samtidig....Blev lidt paf over det men sagde nej for jeg skal jo ikke have børn....

Men nu har jeg talt med nogle andre veninder som også har spurgt om man ikke burde planlægge det sådan at man fik børn samtidig for så kunne man støtte hinanden og hygge sig....

Det skal lige siges at i min vennegruppe er det de færreste der har fået børn og mange af os er omkring de 30...

Egentlig kan jeg godt se det logiske i det, at det da må være skønt, at nogen man virkelig holder af skulle få børn samtidig som en selv.

Men må jeg høre om der er andre der har prøvet at planlægge det???

Tina

Kan livet og tilværelsen blive meget bedre? Jeg tror det næppe

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Det tror jeg næppe
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 11:41

bliver aktuelt for mig.

Jeg ville kun se det som en bonus, hvis det skete samtidig med en veninde. -Men heller ikke mere end det.

Mvh. Tine

Staldpige søges til Schweiz for et år, start sommer 2009

Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.

0
0
Svar på denne tråd

Og så kan alle
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 11:41

Sidde og blive vildt hormonelle og ustabile og blive uvenner, så slipper manden da

Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

information...er værdien.

Sender sandelig IKKE PB til alle og enhver...

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha illum
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 11:45

ja for pokker...Der er da nok mange mænd der kunne se en fordel..." skat smut hen til veninden for hun er lige så umulig"....humor er det....

Tina

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

og ja Tine
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 11:46

jeg ville da også mest se det som en bonus hvis det blev aktuelt for mig...

Tina

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Ikke planlagt
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 11:47

Men mine veninder og jeg, har faktisk børn der er jævnalderen................og det er SÅ fedt.

Når vi er samlet med børn - det er faktisk ikke så ofte, men det sker og så hygger ungerne sig og os tøser, kan sladre løs!

Vores børn er kommet inden for et par år.

Men vi er da tre af os, der har børn med aldersforskel på 1-3 mdr. og det var super at have nogle at "følges" med.

Min ene veninde har en datter der er 1 mdr yngre end min den ældste søn på 11 og en datter, der er 4 mdr. ældre end min den yngste datterpå 4.

Og det har ikke været planlagt, at min og mine veninder, at vores børn skulle komme samtidig, men nu det er sådan, så er det fedt.

I mandags, sad vi fire veninder samlet og gríllede og der rendte 6 unger rundt - som passede sammen aldersmæssigt

Pia

Nogen tror at de er frie - så er der andre der ved, at de er frie!

0
0
Svar på denne tråd

gravid
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 11:48

Vi har i min vennekreds snakket om at det kunne være hyggeligt at få børn samtidigt. mest fordi vores forældre også er venner og os unger altid har været meget sammen og det vil vi gerne give videre til vores børn også.

Jeg er dog sikker på at de nok skal blive gode venner selvom der er nogle år imellem dem, så det betyder egentlig ikke så meget for mig.

Kender du Marico??

Rød vallak med blis født 18/6 1993, ca. 145 stg, har spat i et bagben(måske venstre).

Solgt til Højen v. Vejle i sommeren 2001 og derfra muligvis solgt videre til Give egnen.

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 11:58

He he he.... Se det er måske slet ikke så dumt at planlægge det så.... Med mindre det selvfølgelig munder ud i, at man så bliver uvenner med veninderne og skal hjem og brokke sig til manden....

Da jeg var gravid første gang, var der faktsik to af mine veninder der var det samtidig. Jeg var sat til d. 22. september, den ene veninde til d. 4 oktober og den sidste til d. 10 oktober.... Så det var da ret tæt. (mine kom så ud d. 14 august, så de tyvstartede lidt)

Jeg har ingen kontakt med mine veninder i dag, af forskellige årsager.

Zamangah

En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)

0
0
Svar på denne tråd

Zamangah
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:00

Sikkert pga. hormoner

Pia

Slap dog af!!

Og nyd dit liv istedet..

0
0
Svar på denne tråd

Næh....
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:10

Det var da ok at have en veninde, der også var gravid og også ok at hygge med børnene da de var små.

Det gjorde min x-veninde og jeg tit. At jeg så blev stukket i ryggen af hende senere, er så en anden sag. Måske var det også hendes hormoner der bare ikke havde fået afløb

Idag har jeg intet behov for at dele børn med veninder. Og min søde veninde har heller ikke behov for børn, så der passer vi jo også ganske godt sammen :-)

Tina... Et Unikum -ikke et plagiat

TinaU.dk

Nu også som Insektmedlem

Advarsel: Stor risiko for hjernevaskelse og manipulation når Sekten mødes. Glæder vi os eller glæder vi os meget?? :-)

0
0
Svar på denne tråd

Nej.....
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:16

veninder og jeg har aldrig planlagt at få børn sammen, men vi er alle sammen sådan nogenlunde jævnaldrene, så det har bare faldet naturligt for os alle da vi nåede en vis alder samt at manden, uddannelsen og boligen var i hus, at så skulle der også børn til. Så vi har faktisk jævnaldrene børn alle sammen....

Men Tina må da sige at du har rykket dig noget siden der sidst var en børnetråd oppe at vende herinde, siden du nu overhovedet overvejer børn... Sidst hadede du jo ligefrem børn....

Pernille

Team Coda OX - Endurance

0
0
Svar på denne tråd

Ingen veninder...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:18

Ingen af mine veninder, har fået børn endnu, så jeg har ikke haft den fordel eller ulempe om man vil. Jeg har tilgengæld været så heldig at havne i en fantastisk mødregruppe, og det har jeg så fået et par veninder ud af...

Til gengæld har vi fået barn noget nær samtidig med min svigerinde og svoger - og det er en fordel for vores søn, da der kun er 8 mdr. mellem ham og deres dreng... En stor aldersforskel lige nu, men med årene vil den udjævne sig.

De har så fået tvillinger for 3 mdr. siden, men vi venter lidt endnu med nr. 2...

Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
-

Børn er små engle, hvis vinger skrumper i takt med, at benene vokser

-

Nu med job i forsvaret...!!!

0
0
Svar på denne tråd

Pernille...........
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:19

Man kan altid rykke sig.............især hvis man er omgivet at veninder, der selv er perfekte mødre

Så kan man ikke undgå at blive påvirket

Pia

Slap dog af!!

Og nyd dit liv istedet..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har skam aldrig hadet børn
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:22

har bare ikke brudt mig om uopdragne unger...Og det gør jeg ved gud stadig heller ikke...Holder også stadig på at vi må lave nogle "schhh hoteller, fly og restaurenter"

Men Pernille hvis du læser mit indlæg er det skam heller ikke mig der vil have børn... Der er bare nogle af veninderne der har haft spurgt fordi de tænkte at man nu snart er SÅ gammel så man burde...Men derfor må de andre jo gerne prøve at arrangere det sådan at de får børn sammen...Bare de holder mig udenfor....

Tina

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er nog
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:23

lidt gammeldavs. Troede det var manden man måske burde planlægge familjeforøgelse med.

Kan lige se det for meg: Kære, jeg og min venninde har bestemt at nu skal der være børn, så kom nu og gør dit....Nå, har du vondt i hovedet? Det kan du ikke være bekendt!!!

Hvad vil pigerne på HN sige når jeg forteller det?.... Nåååå, vil du så alligevel? Det var godt nog sødt skat......

0
0
Svar på denne tråd

Okay Tina....
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:55

Jeg læste det bare som om, at du måske selv var ved at bløde lidt op på børneområdet, når nu veninderne var begyndt at få børn... det beklager jeg....

Pernille

Team Coda OX - Endurance

0
0
Svar på denne tråd

Helt i orden
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 13:00

nogen gange læser man bare mellem linierne selvom der ikke er noget:)

Tina

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 13:01

Jeg er totalt bagud i forhold til de fleste af mine veninder...De har 2-3 børn - og jeg har ikke engang fundet manden, der skal hedder far, endnu :-)

Hvis jeg er heldig, bliver der en veninde, som får børn i nærheden af mig...

Jeg ser det nu ikke som et problem. Jeg har i mange år været overbærende med børnesnakken - og når det bliver min tur, er min telefonbog lidt ala en genial hotline!

Kh. Britt

Valhallas Abigail "Abby" - En af verdens smukkeste heste

Welsh Cob - mit valg

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Pyha....
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 13:20

Nej jeg tror ikke jeg ville planlægge den slags, men ØJ hvor ville det bare være fedt! :-D At være gravid samtidig med en god veninde, gå på barsel og sådan sammen

Men planlægning, nej det tror jeg ikke der er nogen der egentlig gør... Mon ikke dine veninder blot har sagt det i en spontan bemærkning? Det kunne jeg da godt finde på hvis jeg selv lige havde testet positiv og havde en fødedygtig og umiddelbart "godt sat" veninde. Lidt en spøg, men trods alt noget man godt kunne sidde og snakke en masse om og hygge sig med at forestille sig....

Jeg læste nu også dine indlæg som at du blødte en anelse op, med de børn der - så jeg kom også til at læse mellem linierne. Men pyt, det har du jo også en tendens til, ved jeg ;-)

Vickie

Tidligere vickie85(Don)

Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget du lærer i skolen. Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du i virkeligheden ikke lært noget

0
0
Svar på denne tråd

jamen jeg griner kun
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 13:25

lidt af at folk tror noget...Det er helt i orden og jeg havde også forventet det:)

Tina

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Tina....
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 13:30

Men det er vel ikke det værste at folk tror du gerne vil have børn vel? :-) Det er trods alt en dejlig ting at få!

Vickie

Tidligere vickie85(Don)

Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget du lærer i skolen. Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du i virkeligheden ikke lært noget

0
0
Svar på denne tråd

Nej nej slet ikke...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 13:42

og er da også glad for at veninderne synes jeg ville være god som mor:) Men stadig vil nu hellere bruge tiden på mine firbenede børn...De er lidt nemmere at have med at gøre hehe:)

Tina

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Tina...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 21:15

Er der noget jeg IKKE kan KLARE, såå er det andre folks uopdragne unger.. Derfor skulle mine godt nok være de mest opdragne i hele kongeriget... :) :) :)

Blev de så det...??? Tvivler, for det er meget nemmere at opdrage naboens møgunge til at finde hjem, end at få sine egne til at daffe i seng... :) :) :)

Ja Tina, du ville blive verdens bedste mor... MEN du har sagt dig, at du ingen vil have, jamen såå er det sådan og anderledes bliver det ikke... :) :) :)

Mine unger er også jævnaldrende med venindernes... Men det er mere sammentræf end aftale.. :) :) :)

Med TOSSEhilsner fra

Else.

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

Bankmæglergruppen ApS

Susanne Nielsen

29729218 59274074

DanBolig

Ringkøbing

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha Illum
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 21:22

I LOVE YOUR COMMENTS... men nu er vi jo lige enige om det med avl. Jeg skal dæleme heller ikke have nogen og det har jeg aldrig villet.

Kaster op over mødregrupper og hyggelige søndage hvor vi i forældregruppen bygger legeplads og slutter af med en dejlig kop kaffe. Jeg vil hellere rejse, gå på jagt og danse til klokken fire om morgenen... må man det stadig som 35 årig???

Jeg ved bare jeg skulle have været født som mand he he he.

Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

hullubulu
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 22:14

Jeg går hjemme på barsel nu og har gjort det siden sidste sommer. Vi var faktisk 7 veninder som blev gravide samtidig med kun 5 mdr mellemrum, og det har bare været fantastisk at vi alle har børn i samme alder, og man har kunne bruge sin barsel på at være sammen med veninder og hygge med sin baby.

Det var kun planlagt sammen med to af veninderne, de andre var helt tilfældigt, selvom vi havde snakket om det. Men nogen af dem blev gravide i første hug, og andre prøvede i halvandet år, og alligevel lykkedes det os at gøre det så tæt på hinanden.

Det er ganske fantastisk, og tror det er en stor fordel når de bliver ældre og kan lege sammen.

0
0
Svar på denne tråd

veninder
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 23:31

Jeg har 3 andre veninder, som har børn, der er jævnaldrende med min dreng, men det har på ingen måde været aftalt. Bare tilfældigt at vi blev gravide samtidigt.

Mvh Maria

- har de skønneste rottebørn til salg :)

Lærke - R.I.P.

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

total fedt
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 23:42

hvis det kunne ske. Min kæreste´s søster og storebror har fået børn og jeg håber da for mine børn at der er nogle jævnaldrene fætre og kusiner.

Samtidig ville det være en drøm at kunne gå på barsel med min bedste vendinde. Nøj det gad jeg godt, at kunne dele sorger og glæder med hende. Men jeg har en mand, er ved at planlægge at skulle giftes osv. Og hun har ikke lige nogen i kikkerten. Da vi var små var vi enige om at få børn sammen, men jeg ved ikke om det sker. Lever dog i håbet :) For det kunne være fedt.

Sagde Janne - der undrer sig over at hårdere tøjleføring kan retfærdiggøres med at hesten skal yde mere

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

Børn og veninder
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 02:14

Jeg må indrømme jeg har aldrig kunnet forstå idéen i at veninder med djævlens vold og magt skal dele ALT.

Jo, der kan så absolut være mange fordele ved at man som veninder får børn samtidigt, men jeg må indrømme at trods flere af mine veninder har fået (skønne!) børn, og nogle af dem tilmed har opfordret mig til at "Nu er det vidst på tide", så er min hungren efter børn ikke blevet specielt større..

Jeg kan godt lide børn, og jeg skal også selv have et par stykker - en dag! Men fordi det halve af min vennekreds har børn, eller har planer om at få det i nærmeste fremtid, så betyder det ikke at jeg hopper med på modebølgen og sætter en unge eller to til verden, blot for at have mere til fælles med dem

Jeg kan godt nøjes med at "dikke-dikke" deres børn lidt endnu

Mvh Heidi

"It's healthy to ditch class now and then"

Edward Cullen, Twilight.

0
0
Svar på denne tråd

Børn børn børn
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 07:07

Nej ganske tilfældigt at veninder og venner får/fik børn samtidig med os. Men man er jo nået alderen hvor man er parat til det efterhånden :-).

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Mor til englebarnet Tika R.I.P, Snorre og Danæ

Hestene: Jossie og Chico, nu er Catwalk nemlig solgt :-)

0
0
Svar på denne tråd

Børn...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 10:20

Mig og min veninde jokede om at vi ville havde børn samtidig og hun prikkede da også til mig da hun blev gravid, men på det tidspunkt havde kæresten og jeg kun været sammen et år, så det var absolut ikke aktuelt.

Nu er jeg så gravid og hun prøver i hærdigt på at blive gravid med nr 2, men hun startede på prjekt nr 2 længe før vi over hovedet snakkede om det her hjemme.

så pt. har jeg ingen veninder som er gravide, men i det år vi prøvede, overhealede 3 venne par os inden om og alle 3 par har fået en upser, skønne unger. Så vores barn får da legekammerater der er jævnaldrene i vores vennekredes og det er da kun et + men absolut ikke planlagt. Jo der er en enkelt veninde som skal være mor til oktober, men ikke en jeg snakker så meget med.

Det er faktisk også mest venner fra min kærestes vennekreds som er blevet forældre, men de er også 27-33år og mine veninder er mellem 20-26 så de kommer nok om et par år, så måske nr 2 blever jævn aldrene med deres.

Tine og Felix

og bebs på vej :)

Stald Vodagergård

www.vodagergaard.

R.I.P:

Alexia af Vodagergård

Abiegail af Vodagergård

Dea af Vodagergård

0
0
Svar på denne tråd

Åhh Else hvor det altid
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 10:55

varmer at høre fra dig og hvor er du bare sød

Men sjovt at høre i andres historier også:) Kom da gerne med flere:)

Tina

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider