Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min guldhamster har fået unger hjælp
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 18:53

hejsa....

jeg har købt mig et guldhamster en hun på 2 mdr...

det jeg så ik viste var at hun nu en uge efter har født 8 unger...

da det er nyt for mig med sådan en er jeg i tvivl om hvad jeg nu gør for at passe hende og ungerne.....

hvad skal man gøre i de 4 uger ungerne er i buret hos deres mor...?

håber det er muligt at afsætte dem hos en dyrehandler....eller har i nogen andre råd til hvad jeg kan gøre......

ønsker kun den ene guldhamster

håber i ved lidt mere om det end jeg lige gør....

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 18:58

jeg syntes du skal gå til den dyrehandler hvor du har købt din og fortælle ham at du absolut ikke er glad for at du lige pludselig står med flere hamstre end beregnet og at du da regner med at han tager dem når de ikke kan gå med moren mere for det er jo deres skyld du hat fået for mange.

De må også kunne give dig noget vejledning i hvordan man passer dem. Men tror ikke du skal gøre så meget andet end at lade hunnen passe dem og når de så kommer ud at reden skal du nok give noget ekstra foder og så er det med at få dem ud af buret og sorteret inden de bliver kønsmodne

Hilsen

Line

Susi prisesse hesten

Verdens dejligste shetter

0
0
Svar på denne tråd

Dyrehandleren?
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 19:12

Nej jeg synes så bestemt ikke du skal levere dem i dyrehandleren, - eller satse på at få kyndig information derfra.

Det er jo dem der i første omgang ikke kan adskille hanner fra hunner, og informere dig om risikoen for unger m.v.

Jeg ville i stedet få fat på en kyndig hamster-avler etc. og få hjælp den vej til hvad du skal gøre med ungerne, og til at kunne komme af med dem igen.

0
0
Svar på denne tråd

købt privat
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 19:15

jeg har købt denne privat af en dame over nettet..

så kan ik gøre så meget da den ik er købt hos dyrehandleren....?

trist da jeg bestemt ik ønskede disse unger

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider