Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hundejer fra helvede
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 15:47

Ja kort fortalt var jeg ude at se et stævne. Dejligt vejr og skønne heste.

Pludselig sætter et par hundejere sig ved siden af mig på et par stole. De ligger hårdt ud med at gøre opmærksom på deres tilstedeværelse, med at brokke sig over at der er musik i højtalerene og at det skærer i deres ører osv. brokke brokke brokke.

Så sidder den ene dame og kæfter op om at hendes hund fik et slag i hovedet, fordi den havde gjort et eller andet, for så ku den bare lære det.

Og 2 min. senere får jeg en opvisning i kunsten at slå sin hund, da en anden hund( os i snor) kommer hen med en mindre pige for at hilse. den lille hund( med den brokkende ejer,) føler sig givetsvis presset af at være i snor og være mast ind i en stol uden mulighed for at kunne komme væk, så den reagere med et lille vuf, hvortil ejeren slår den.
Og igen kæfter op om at hun sku gir den en på hovedet for sådan skal den ik gøre.
Dem på den anden side af damerne kommenterer ik slaget på hunden, men siger dog at deres hund ik gør noget. hvortil den sure hundeejer siger at det gør hendes heller ik, men den kan os lige prøve for så får den et slag til.

Jeg er chokeret over den situation-og virkelig ked af jeg ik havde mod til at bede damen om at opføre sig ordentlig over for sin hund.
Endte med det ødelagde så meget for mig, at jeg kørte hjem. blev i rygende dårligt humør af at se folk behandle deres trofaste 4benede venner på den måde..

Hvad ville i have gjort i den situation? og hvad kan man gøre?

0
0
Svar på denne tråd

jeg er så tilpas
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 15:53

rapkæftet jeg havde sagt " og DU kan prøve at slå den hund en gang til" havde hun ikke hørt efter skulle jeg gerne nævne så højt at alle hørte hvad for usselt et menneske man er når man føler man må banke sine dyr for at få respekt.

men det er svært når man står i det desværre...

Kan og vil ikke manipuleres af nogen!!!!!

PBer fra visse personer slettes ulæste.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 15:54

så tilpas rapkæftet at jeg havde sagt noget til den dumme madamme

0
0
Svar på denne tråd

hmmm..
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 16:02

det er hammer svært i sådan en situation..

Nu har jeg de sidste par uger været til noget bil race..

Der er høj musik, masser af larm fra bilerne, mennesker, os osv..

Men tror du ikke om der er nogle folk der slæber deres kamphunde med.. De bliver så bange hver gang der er et hjul der springer, bliver helt kulleret af musikken og ja alle de mennesker der er..

Men de putter da bare en mundkurv på dem og rykker, råber og slår lidt på dem.. det er helt forfærdeligt at se på, igår blev det så også lidt for meget for mig og en af mine venner så vi var lige henne og sige til det her fulde fulde pigebarn at hun skulle holde op med at slå den lille bange hvalp og om hun ikke fremover ville lade den blive hjemme, hvis hun håbede på at få en ordentlig hund ud af den.. men ja om hun tog det til sig ved jeg ikke...

..What is Essential is Invisible to the Eye..

0
0
Svar på denne tråd

dont get me startet on that one
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 16:24

brianer og kamphunde er simpelthen en dødlig cocktail og burde skamforbydes ved lov....

"ikke alt i verden omhandler dig;-)"

0
0
Svar på denne tråd

Staro...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 16:51

Hvorfor lige blande Kamphunde ind i tråden...????

Jeg havde nu nok også sagt noget til den "dame"...

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

øhhmm,,,,,,
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 16:56

læs hvad trådstarter skrev over mit indlæg tak...

0
0
Svar på denne tråd

sorry hvad AMNM skrev
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 16:58

ikke trådstarter....

0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 17:04

Ja så forstår jeg bedre at de skulle nævnes..

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider