Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HJÆLP-Solsort unge
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 19:15

Skal bruge lidt hjælp her, har en sol sort unge til at side i min baggang, kattene prøvene at dræbe den, men fik dem til at slippe den, den sidder nu og er skramt, (selvfølgelig), spørgsmålet er så bare hvad pokker skal jeg gøre? Den sidder bare og kigger på mig, total hjælpeløs..

Kan ikke få mig selv til at slå den ihjel, selv om det nok er det bedste at gøre.

Den sidder og svare svalerne som den kan hører, så der fint liv i den, og den ser ikke skadet ud som sådan, nemmere chokket...

Nogle gode råd udover at jeg brugte slå den ihjel? Evt. et sted man kan ringe og få hjælp af?

0
0
Svar på denne tråd

pipfugl
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 19:20

Hvis kattene har haft fat i den, dør den nok alligevel. Kattekløer og tænder kan efterlade tynde, dybe huller som ikke kan ses udenpå, men indeni er der fyldt med bakterier som efterhånden slår sådan et lille dyr ihjel. Jeg har nogen gange sat mus ud som katten havde taget ind, fordi jeg var blødsøden, hver morgen dagen efter har musen siddet samme sted som den blev sat, død.

Du kan jo prøve at sætte den udenfor og holde kattene væk, enten klarer den sig selv, hvis den kan flyve, eller også går den til hurtigt. Jeg har da også reddet svaleunger, sat dem på en hegnspæl og holdt kattene inde, kort efter er de fløjet.

:Pia

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august, evt. hingsteplage eller kvæg. Sydvestsjælland. Mængderabat! cantering @ yahoo.com

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 19:30

Hvis den ellers virker frisk nok, så ville jeg sætte den ud et sted man kunne holde øje med den og holde katten inde.

Der er en mulighed for den kan klare det

To dejlige vallaker udlånes af længere varighed.

Så lykkedes det endelig.

www.trendsales.dk/ main.asp?site=sort_gal...h=;u=36641

0
0
Svar på denne tråd

Hiv knoppen
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 19:44

Af den og giv den til katten...

Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

information...er værdien.

0
0
Svar på denne tråd

Solsort ungen
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 20:20

Lidt nyt info...

Jeg fik givet den en død flue efter ca. 35 forsøg;-) Den var sulten, og spiste den, efter den havde slugt den, var det helt oppe at kører, den skreg som vanvigtig, og begyndte at hoppe rundt, så det var jo super, det var tyndligt at se den ikke var kommet til skade, så det var super. Vi fik den guidet ud, den havde en samtale kørerne med 2 andre solsorte, som fik den kaldt over i vores læbælte, så de stod ved den på jorden, så går ud fra de tager sig af den nu?

Det så sådan ud. :-) Havde hjælp af min mor hele vejen ud, og vi fik kaldt alle vores ejene katte ind:-)

Vi har selvfølgelig ikke rørt ved den :-) Vi er nemlig bange for fugle;-)

0
0
Svar på denne tråd

fugle...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 17:41

Det var god det endte fint!

Venligst Jen9

"Tomorrow is another day without any mistakes"

Anne fra Grønnebakken.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

fugleunger
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 18:03

det har højst sandsynligt været dens forældre som sad ved læbæltet jeg havde 2 allikeunger spankulerende rundt i haven sidste år, hvor forældrene kom og fodrede dem,samt holdt skarpt øje med dem...de hvde lige haft et frit fald fra redekassen på gavlen af huset ca. 5 m.

Hilsen

Lizzi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider