Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Syg hunde mave
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 10:03

Vores golden på 4 år har problemer med maven, det startede med meget tynd mave som kom og gik som vinden blæser sammen med opkastninger, der blev taget blodprøver som sagde for højt infektionstal hvilket han så fik antibiotika for, ligesom han er på skånekost. Det hjalp i 2 måneder så er den gal igen, meget dårlig mave med i blandet blod og opkast, jeg har haft fat i dyrlægen igår som nu vil prøve med foder til allergiske hunde, synes dog bare det er mærkeligt nu har han ikke haft afføring i 2 dage og tissede kun 2 gange i morges da vi var ude og gå, det ligner ham slet ikke, dyrlægen mener vi skal gi det her foder et par dage og se hvordan han har det.

Æv hvor det er trist han er så god som dagen er lang det er så synd for ham at hans mave er så skidt :( Nogen der har prøvet noget lignende ? Hvad fejlede jeres hund ?

Hilsner Lisab.

Heste sælges:

Føl fra 2008 efter Lorca DVH939 og Rocky Zvdp kåret.

Plag fra 2007 efter Federico XX

3 Års efter Rocky rød med blis og 4 sokker 1.65

0
0
Svar på denne tråd

Nej men
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 10:09

havde en hund der havde kronisk sart mave efter en mavesygdom. Han kunne ikke tåle tørkost eller det meste dåsemad (slog maven helt i stykker på ham) og hvis man feks blandede kartofler i hans foder skulle de moses fint, ellers kom de retur.

Det han klarede sig bedst på og faktisk levede af fra han var 11 md til han var 13 år var parboiled ris opblødt i vand og Pedigree Pal hundemad fra dåse. Det kunne han af en eller anden grund tåle.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Flere gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

Nu også stor lækker MA-springhest.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa....
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 14:58

Min er også allergisk. Hun får special foder fra dr. dyr og så sørger vi for at alle godbider indholder kylling og ris. Bare en enkelt kiks med oksekød eller et stykke lever smadrer hendes mave den næste uge.

Når den er helt gal giver vi hende lidt A38 oveni maden. Det stabiliserer maven en smule. Gulerødder skulle vist også kunne hjælpe lidt der, men dem gider hun kom belønning når vi træner.

Kort laves til flere lejligheder. Bordkort, indbydelser, fødselsdagskort, bryllup og meget andet. Ring 75159206.

Jeg leder efter at skabsbur til mine marsvin. Maks 400kr. Vil gerne se billeder.

0
0
Svar på denne tråd

hundemave
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 15:07

Vores hund har en rigtig sart mave og kan ikke tåle alt hundemad. Det medfører opkastninger og ekstrem tynd mave.

Vi er skiftet til BARF (råt kød) det er simpelthen s.... godt. Har ikke en eneste dag haft problemer og hunden er vild med det.

Min svigerindes hund har en masser allergier og er også startet med BARF og den hund har heller aldrig haft det bedre. Den havde røde udslæt på mave omkring øjnene og snuden. Så rent faktisk herrens ud. Men efter 1 mdr med BARF ligner den igen en "normal" hund.

Det kan anbefales..

Du kan læse mere her..

www.barfhundemad.dk

Men go' bedring til vuffen..

Merethe

Mor til Mie 27-07-08

Stolte ejer af Concorde,

Flicka, Sif & Anton

Life is just what happens to U while U are busy making other plans

0
0
Svar på denne tråd

Min hund
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 10:26

Er meget lidt madglad, hvilket har resulteret i en del ændret foder for at få den til og æde, og naturligt nok dårlig mave osv. Nu har jeg skiftet til Eagle Pack, og der er ingen problemer, lækker pels, og fine tænder mv. Der er rigtig mange allerig hunde der har godt af deres foder pga. meget få tilsætningsstoffer.

http://www.petsholistic.dk/

Mendacem memorem esse oportere. *

.oooO.........
(....)...Oooo.
.\..(...(....)
..\_)....)../.
.........(_/..

Mangler du en uddannet sadelmager i Nordjylland?? Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

vi har lige ...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 10:28

Vi har lige skrevet projekt om BARF, på HHX , synes du som concorden siger skal forhøre dig hos nogen fagfolk der har med det at gøre - der kan ihvertfald ikke ske noget ved at prøve. God bedring til din vuffer

Mvh.

Ditte Høy Olsen

Tinggården.

Smuk 1 års hingsteplag efter Hotline sælges!

0
0
Svar på denne tråd

mine hunde har
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 19:53

også begge sarte maver, bare de kigger på et stykke okse, eller noget andet mad, går deres maver også i stykker. Opkast og tynd mave, nogle gange også med blød i. Men har fået det tjekket og der er ikke noget i vejen. Men har skiftet dem fra hills foder over på noget der hedder kingsmoor og det har i den grad hjulpet, der har kun været et enkelt tilfælde af dårlig mave, fordi min far ikke kunne nærre sig med at give dem et stykke lækkert oksekød og dagen efter var maven skidt. Den rumler så højt at jeg kan høre den når han ligger ved siden af mig :(

Stakkels.. Så nul kød, kun tørkost hos os

F & F = Fjordhest & Frederiksborg

Høppner

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider