|
|
| Hvordan er de forskellige inds tråde end |
| Forfatter:  |
Jasper |
| Dato:  |
28-05-2009 11:45 |
|
I forbindelse med tråden om Leasy-romancen, kom jeg til at tænke på, at der jo gennem tiden har varet forskellige indsamlingstråde her på HN. Var det ikke på tide, med lidt opdatering  Jeg kan huske ElseG-tråden, hvordan går det med jer?? Jeg kan huske noget om en traver (men jeg kan ikke huske, hvem der startede den tråd) Men blev den løskøbt og lever den endnu?? Der har været Tine-tråden, men hun opdatere jo med jævne mellemrum, hvilket jeg syntes er rigtig dejlig  Så kan vi andre se, at der blev gjort en forskel!! Er der flere tråde, så fyld bare på. Men hvis nogeen derude kan bidrage med lidt opdatering, så ville jeg da personligt blive glad.
Hilsen
Pia Jamen d. 26/5 er da også en rigtig god dag;-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frieri.... |
CarolineR |
28-05-2009 11:47 |
|
Jeg tænkte lige på ham der friede i en banner reklame Det var bare så sødt ! Håber det går dem godt !
Misundelse er den sandeste form for smiger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja hov hvad skete der med den |
Illum |
28-05-2009 13:41 |
|
Hest....Var den et fantamogana ??? Eller var det den der nu havde "lagt" (ligge på jysk har jeg lært) på folden , for ikke så længe siden, i timevis ??? Eller blander jeg noget sammen?
Illum !! .
Å boogie boogie woggie, hey.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja hvis der er |
|
|
noget som HN'er kan, så er det at hjælpe folk og dyr i nød, hvilket jo viste sig i stor stil da Else var i knibe og da Tine skulle overtage plethesten.  Dyr i nød plejer også at være noget der tiltrækker interesse og symptati herinde og mindes at flere dyr, har fundet nye gode hjem via HN. Og det er herligt når vi bliver indviget i frieri på den ene eller anden måde. -Så derfor synes jeg da også det kunne være skønt med lidt opdateringer, om ikke andet så for at få styret min egen nysgerrighed.
Pernille Team Coda OX - Endurance
Velkommen retur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg ville |
Illum |
28-05-2009 16:55 |
|
Gerne vide om den hest der havde lagt (jydsk for ligget) i fler timer på sol, ørken ligende sol, var den samme som den HN kastede mønt efter ??? Man er vel dyre holder af..
Illum !! . Til dem der taber deres pung . igen og igen og igen, kan en . pengekat anbefales....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum.......... |
Jasper |
28-05-2009 19:48 |
|
Den hest der lagt på marken er ikke den samme, som den traver jeg tænker på. Jeg kan ikke huske hvem der startede insamlingen til løskøb af traveren, men tråden er gammel efterhånden. Ja - hvordan går det banner-ægtefolkene????
Hilsen
Pia Jamen d. 26/5 er da også en rigtig god dag;-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God Ide Pia |
CamillaX |
28-05-2009 20:44 |
|
Jeg håber det går godt for ElseG og familien  Og selvfølgelig de andre også  Og of course, frieriet på HN! PS. Hvad er en pengekat !??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan huske ElseG-tråden, hvordan går |
ElseG |
28-05-2009 23:23 |
|
Ja det går sådan, at vi er gået hver til sit, gården er sat til salg, men vi slipper for at være bundet af Riebers..  Jeg har valgt først, at fortælle lidt om det nu, da det har været en mega dramatisk omgang..  Hvad jeg mener med det kan læses her: www.google.dk/search
Med TOSSEhilsner fra Else.
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! Bankmæglergruppen ApS
Susanne Nielsen 29729218 59274074
DanBolig
Ringkøbing
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke da en omgang... |
|
|
Else, for hulan da! Sikke da et chok... Godt at i slap uden større fysiske mén, de psykiske ar på sjælen, tør jeg slet ikke tænke på... Jeg ønsker jer alt godt i fremtiden! Mange tanker Jenni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opdatering |
|
|
hestn på folden er stadig under behandling med opsyn fra dyrlæge. traveren blev ikke løskøbt da ejeren pludselig ikke ville sælge men os der donerede fik valget at få pengene retur el donere dem videre til andre nødstedte heste fra samme organisation. dette var en update evt spørgsmål el spydige kommentare besvare ikke. over and out.
When life gives you lemons you make lemonade...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da |
staldhestely |
28-05-2009 23:52 |
|
op Else, sikke da en grim omgang. Håber du kommer ud af det med skindet på næsen, både følelsesmæssig og økonomisk. Go' vind fremover  Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ElseG ... |
|
|
hold da op en rutchetur du må have været igennem... De bedste tanker herfra til dig og børnene... Knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Else G |
|
|
det gør mig umådeligt ondt at læse det her sender mine varmeste tanker til dig og din datter håber i får noget hjælp til alle de psykiske ar på sjælen.. stort klem fra mig....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Else G |
|
|
F*CK... Der fik jeg lige gåsehud på hele kroppen...! Jeg sender 1000 varme taker til dig og dine børn. Jeg er helt tom for ord...
Mvh Charlotte Smuk frieserblandings plag sælges billigt (kontakt mig for info)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da fast |
spender 1 |
29-05-2009 09:48 |
|
det var en grim oplevelse, men jeg får stadig kvalme over udtrykket "husspetakler" da det får det til at lyde som om alle var lige gode om det.. Og at manden slår datteren og sin kone for efterfølgende at skyde mod gud ved hvad, ja det lyder altså som om det er manden der har lavet problemerne..
Camilla X: En pengekat er en pung med snor på man kan tage om halsen med lynlås i, så man ikke så nemt taber sine penge. Bruges ofte af børn i fx. djurs sommerland, eller ældre mennesker der gerne vil have pengene tæt på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Else.......... |
Jasper |
29-05-2009 10:15 |
|
Dejligt at høre fra dig!! Min tråd var heller ikke startet med den instilling, at folk skylder "os" andre en opdatering. Men man kan jo ikke undgå, at tænke lidt på hvordan det går i de forskellige sager. Så tak fordi du havde lyst og overskud, til lige at skrive hej  JEg håber at du snart, vil få styr på det hele! Staro - Hvorfor svarer du i tråden, hvis du har så meget imod spørgsmål?????? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha... |
Xoco ♣Marlee♣ |
29-05-2009 12:58 |
|
Else - det var godt nok ikke den opdatering jeg ventede/håbede på. Jeg sender dig og børnene de varmeste tanker, og håber de psykiske ar må hele.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har intet imod spørgsmål |
|
|
men siden en lille flok lagde ud med at spørge i en spydig tone så frabeder jeg mig gennerelt flere spørgsmål da der som regl ender i en form for mudderkastning men i fik svar på hvad der er sket el sker med pågældende to dyr så må det være nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan man ikke |
CamillaX |
29-05-2009 14:56 |
|
få fx nogle billeder eller link til den hest der lå på folden? Det er altid rart at få sat "ansigt" (hestehoved) på, når der sker så gode ting på HN Og at den er i bedring hos dyrlæge (hvem?) er jo bare rigtig godt !  Det var da voldsomt at læse Else, jeg håber sørme I er ok og har det godt. Det var ikke lige den update jeg havde regnet med at skulle læse. Spender, tak for info! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Staro, ikke flere |
CamillaX |
29-05-2009 20:23 |
|
spørgsmål? Jeg spørger ikke i mit indlæg kl 14.56 for at være spydig, men af ren interesse. Og jeg forstår altså ikke hvilken lille flok der har lagt ud med at spørge spydigt? Alle holder da en fuldstændig normal "tone" i spørgsmålene af hvad jeg kan læse mig til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| info.. |
spender 1 |
29-05-2009 20:36 |
|
Camilla X, jeg informerer lige igen 
Det er ikke i denne tråd der er nogen der har været spydige, men en anden tråd omhandlende en hest der, efter sigende, var meget halt og til sidst lå hjælpeløst på marken..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spender 1 |
CamillaX |
29-05-2009 20:44 |
|
Nå da, ja det vidste jeg jo ikke  Men som sagt/skrevet kl 14.56 kunne det være dejligt med et par billeder af hesten og få sat "ansigt", - hestehoved på Det er jo SUPER at der så er en (eller flere?) som har grebet til handling og hjulpet hesten, og at HN så har hjulpet til. Ved du hvem dyrlægen er som har behandlet hesten? - Det må være en dygtig een eftersom Staro siger den er i bedring og i fortsat behandling.  Super HN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla |
Jasper |
29-05-2009 20:46 |
|
Den hest på marken, den blev der IKKE samlet ind til. Bae så vi har det på plads!! Det var en traver der ikke havde det godt, og som ejeren ville have penge for, at sælge.
Pia
Nogen tror at de er frie - så er der andre der ved, at de er frie!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja så har |
CamillaX |
29-05-2009 20:58 |
|
jeg da virkelig misforstået de 2 sager  Hvad var det for en organisation som Staro henviser til, som ville hjælpe hesten?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hold da op Else... det var sørme ikke den opdatering jeg havde regnet med  Jeg håber alle har det godt trods omstændighederne!
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha Else |
Lilar |
29-05-2009 22:45 |
|
Det er jeg virkelig ked af at høre! Håber I er ved at få det bedre igen, det er en grim situation at stå i! Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja og Fenja - verdens smukkeste piger *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et lille pip herfra |
|
|
, for at hjælpe med at "sætte ansigt på"  www.heste-nettet.dk/forum/1/1686704/ 1679982/ Jeg er stadig dybt taknemmelig over jeres fantastiske hjælp dengang. Tiden er fløjet afsted, og Plethesten har det bedre end nogensinde. Der er brug riiiigtig mange penge på kiropraktor, smede og dyrlæge - men gudskelov har det også givet pote Vi kan jo ikke løbe fra, at hun er 20 år gammel og voldsomt svagtseende. Men hun er så glad og nem, og virker overordentligt tilfreds med tilværelsen Jeg kan ride hende - hvilket jeg ikke anede, om jeg ville kunne komme til, dengang jeg tog imod hende...og hun eelsker at komme ud på tur Det er ved at være længe siden, jeg har haft mit kamera med i stalden, men det vil jeg da lige gøre noget ved her i weekenden, hvor vejret skulle blive så godt! Det var lidt update herfra - næppe noget nyt, men ville lige give lyd fra mig 
Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Else... |
Helle-Mimi |
30-05-2009 09:30 |
|
jeg læste det godt da det lige var sket. Tænkte det måtte være jer, det passede bare lidt for godt. Håber du kommer godt igennem det hele.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
ElseG: Puha da en omgang! Stor krammer herfra også, - sikke da en forskrækkelse at få! - Håber I alle kommer godt og sikkert ud af det! Kram herfra! Tine M: Ville bare sige, at jeg synes det er fantastisk hvad du har gjort for den gamle mule Man smiler altid når man ser dine billeder... Dejlige muler begge to!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
HeidiZ |
02-06-2009 18:44 |
|
ElseG: Hvor er det synd for jer Det var dog godt nok en tragedie der er sket for jer. Knus og tanker til Jer.
- HeidiZ Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri. F. Nietzsche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da helt op... |
xtiny |
02-06-2009 19:00 |
|
Det var ikke lige den nyhed, jeg lige regnede med at skulle læse i dag, Else. Godt, der ikke skete noget rigig slemt- selvom det skete er slemt nok.  Desværre er det min erfaring- at "Når krybben er tom, bides hestene" også kan overføres på menneskelige forhold. Jeg håber, du og dine børn har det godt i dag- og faktisk også din mand- at han i det mindste får noget hjælp.
Mvh xtiny
♣*** The truth is out there- but the lies are in your head*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren Hayes |
GeLabs2203 |
02-06-2009 19:26 |
|
ElseG: Håber at du kommer godt igennem det hele. Er ked af at læse, at det er endt sådan:(
Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes Darren, London & Labs, I er mit liv! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså Else... |
|
|
... det var dog en forfærdelig oplevelse for hele jeres familie. Jeg håber at du og børnene får noget hjælp til at komme igennem dette og at børnenes far også får hjælp til at bearbejde det der har drevet ham så langt ud. Jeg er ked af at høre at i må gå fra gården, men det er da godt at det i det mindste bliver på en måde så i ikke er tynget af for voldsom gæld bagefter - en tvangsauktion var jo værst tænkelige scenarie rent økonomisk, også på længere sigt. På denne måde kan i forhåbentlig klare skærene økonomisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|