Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

når man bare føler som verdens ondeste
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 23:39

jeg skulle lige hjem til en veninde i dag, for at se hendes nye hundehvalp.

Gud nej hvor var den dog bare så sød . En hund med en indstilling om at den elsker alle mennesker og er helt sikker på at man elsker den lige så meget igen.

Men desværre indtræf den viderstyggelige forfærdelige ulykke. inden jeg fik skoene af, fik jeg trådt den lille uskyldige lykkelige sjæl over poten .

Hold op et hyl den kunne stikke. og nej hvor følte jeg mig bare virkelig ond, som hvalpen også syntes og gav klar udtryk for, da han holdte sig væk fra mig indtil jeg havde sat mig ned på en stol . Så var det sikkert at elsker mig over alt i verden igen ..

Men hold op hvor kan man bare få dårlig smavittighed når man kommer til sådan noget.

Heldigvis skete der ikke noget med den lille pote og Dian (som hvalpen hedder) brugte den flittigt til at hoppe rundt på bagefter .

En gang Nosey altid Nosey

Welsh mountain= super pony

Undervisning tilbydes læs mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 23:47

Godt der ikke skete mere!

Kom til at tænke på en person, jeg kom hos i hjemmeplejen. På sedlen under særlige bemærkninger - stod der "PAS PÅ HUNDEN"

Det var så fordi den var så lille bitte, man kunne gøre temmelig meget skade, hvis man trådte på den ;)

Mvh Connie

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

heh.....
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 23:51

Det har jeg gjort nogle gange ved vores hund. Hun har en tendens til altid at stå i vejen når man kommer gående med store ting så man ikke kan se hende!

Og ja man får så dårlig samvittighed, men nu behøver man så ikke engang at røre min hunds pote før hun hyler.

A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka og Thor. <3
Heartland bogseien og Bøger af Monty Robberts sælges
0
0
Svar på denne tråd

hundepote
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 23:55

Mrsheaven: og så var det ikke en gang fordi den bed hehe

Rikke T »Thor«: hun har lært at give signal inden man rører hehe

En gang Nosey altid Nosey

Welsh mountain= super pony

Undervisning tilbydes læs mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 00:16

åhja det kender jeg godt..

Men jeg er ved at blive vant til det, zico har det med at vælge de mest irreterende steder at stå, når man lige går med noget i hånden ( )

Når jeg åbner døren ind til spisestuen, med tallerkner i hånden, og lige skal lukke døres efter mig, så står hunden bag mig på nul komma fem. Jeg må rose mig selv for endnu ikke at have faldt over ham

Og det undrer mig at han endnu ikke har lært at han skal flytte sig, når man kommer gående, efter alle de gange jeg og de andre i huset har trådt ham over poterne (stakkels hund da )

Det samme med hvis man står og laver mad i køkkenet. Så mener han, at han har ret til at mase sig ind imellem mennesket er står der, og køkkenbordet. Jow jow, så er det bare med at vente på der falder mad ned...

VH Kamilla

Life is like a box of chokolate - you never know what you gonna get.

Let me know if I say

anything that offend you.
I might want to

offend you later.

Søger part i 8541 området.
se mere
Her

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 00:35

Sjenne - nej ;) den var noget a det mest kærlige, man kan tænke sig. Men LILLE!

Mvh Connie

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider