Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

bakket fold..
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 19:16

God aften ;)

Jeg har i weekenden flyttet min hest, og på det nye sted skal han gå på en kæmpe eng, som er virkelig kuperet og der er nogle stejle bakker. det er virkelig et paradis og stå at se ud over ;)

Kommer nede fra et område der er fladt som en pandekage ;)

Så kom jeg til at tænke på om det hjælper med til at udvikle en god sund muskulatur at de går rundt hele dagen med hovedet nede op og ned af bakker?

Nogen der har en teori om det?

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Mine heste...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 19:21

går på folde der har bakker - men også steder der er lige. De har en veludviklet numse - også min selskabspony har fået en meget meget bedre balance

0
0
Svar på denne tråd

god numse ;)
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 19:26

Det lyder da genialt ;) måske man skulle tage et før og efter billede af vilddyret... ej jeg er bare glad for nu at kunne tilbyde et så lækkert sted til min hest ;)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 19:30

Haii.

ja min pony går jo selv på samme fold som din Profi ♥Camiro Champ M♥ og du kan jo bare se på vores 18 års gamle pony hvor dejligt de bakker holder hendes muskulatur. Hun ligner virkelig ikke en 18 års, der gået mange stævner osv. det styrker deres ryg muskler så vildt, og jeg har faktisk lidt den teori om at det generelt også gør at hestene ikke får særlig mange skader, deres led, sener osv. bliver jo godt gymnastiseret (hvis det er et ord :P) hver dag! Men ja det er virkelig jordens bedste eng vores guldklumper har og gå på!! :D

H i l s e n e r

Mie

med Melonia N, lækker 4 års Tysk sportspony - SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd

der er slet ingen
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 19:41

tvivl om at et bakket terræn udvikler langt de bedste heste. Så tilyykke med jeres nye fold :)

KH:)

Annette
rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

lækkert...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 20:46

Ja det er godt nok en lækker fold.. blev helt overrasket.. Miro måtte også lige trave lidt til sidst på bakken op til folden.. det går ret stejlt op.. jeg var bange for han ville løbe helt vildt ned til de andre og slå flere kolbøtter.. men heldigvis kom de op og sagde hej til ham istedet.. hvilken er jeres Mie?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 20:51

Hun er rødskimmel.. ikke så svær at overse.. Hun er nu og da førerhoppen :P det vil sige når det passer damen, ellers vil hun bare være i fred. hopper altså.. Jeg har ALDRIG oplevet en hest skvatte deroppe, og tro mig, jeg har set mange vilde galopture op og ned, af specielt engen til venstre, selv de unge der jo ingen balance har, klare det til UG! Så ja endnu et plus det styrker virkelig deres balance :D

H i l s e n e r

Mie

med Melonia N, lækker 4 års Tysk sportspony - SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider