|
|
| Hvis du vandt stort i Lotto? |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
20-05-2009 16:44 |
|
Hvad ville du så gøre? Jeg har lokket husnørden til, at han på jydsk vil sige- at han køber et par træsko. Hvis jeg kan holde masken, så skal vi have en sofa- og resten hensættes til børnebørnene. Jeg kan se det for mig- i tv. Nu er chancen for at vi vi vinder noget mindre end at blive ramt af en meteorit. Men jeg glæder mig til at nørden siger det (på ravjydsk). Jeg synes altid vinderne er så kedelige. Måske KAN man kun vinde, hvis man ikke har brug for det?
Mvh xtiny
♣*** The truth is out there- but the lies are in your head*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Gøre min bankdame glad - betale resten af min gæld. Ellers .... tjaaa .. det ved jeg ikke lige, måske ny bil + trailer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Investeres |
CamillaX |
20-05-2009 16:51 |
|
forskellige steder  - Efter der er sat en god sjat af til hver af vores forældre par, huskøb, rejser og en god stor sjat ind på lønkontoen. Eller bare, se verden og nyde livet og studere det jeg nu vil. Manden ville nok få sig et fly som pt. står på ønskelisten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg har faktisk planer om at vinde i aften... Så i behøver ikke overveje hvad i skal have, i tilfælde af at i vinder  NÅR jeg vinder skal jeg have en bil Og et hus.... Og en masse heste...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskriften |
|
|
jeg ville bygge nyt stuehus!
Venlig hilsen Kongehøj Stubben dressur-sadel til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvad er stort? Jeg ville købe en stooor lejlighed til mig selv, kæresten og kattene, og så ville jeg købe mig en lynende hurtig og super fantastisk computer som kan alt på nær flyve  Så ville jeg købe en masse fotoudstyr, og smide en ordentlig røvfuld penge ind på min lillebrors konto. Jeg ville købe et hus til min mor og hendes mand her på Amager så de kan komme hjem, og ville sørge for at mine nærmeste var helt sikrede. Jeg ville få tilladelse til at holde dåse, og købe en fancy én af slagsen. Både til mig selv og kæresten! Og resten skulle puttes ind et sikkert sted. *drømme drømme drømme*
Vickie Tidligere vickie85(Don)
Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget du lærer i skolen. Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du i virkeligheden ikke lært noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjordhoppe |
|
|
så skulle der sørme investeres i den fjordhoppe jeg ønsker mig til at avl lidt på... bare en stille og rolig hoppe på 143 (+) i stang uden papirer med et sind af guld, så hun kunne skænke mig drømme føllet resten af pengene skulle der betales gæld for 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Årh de ville falde på et meget tørt sted her  Jeg er studerende, og kæresten kan ikke studerer igen før om 4 år, da han så vil få svensk SU, på sølle 1800 kr som udeboende, og det kan vores økonomi ikke holde til. Så han ville nok begynde og studerer igen hvis vi vandt. Derudover ville vi begge få kørekort, og en lille bil og et lille hus på landet med plads til heste, så jeg endelig kunne købe den hest jeg er ved at spare sammen til nu  Også inviterer hele familien med på ferie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
20-05-2009 19:05 |
|
Jeg ville bruge alle pengene på Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake... Mmmm...
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did
Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke gøre os andre en tjeneste og undlade at tage selen på??
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dåmme pirater.. |
CacaoTraum |
20-05-2009 19:09 |
|
En ridehal, ny stald, en lille hestetransporter (3 heste - lille kørekort), et par trakhener- og holstenerhopper. Resten (hvis der er noget tilbage...hehe) skal gemmes til bil, skole, hus osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flytte |
|
|
Vi ville flytte til Bornholm  Finde et dejligt sted med udsigt til Østersøen, klipper, vandløb og træer i baghaven. Og plads til et par heste og to æsler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så ville |
|
|
jeg købe en dejlig ejendom/ finca i sydspanien i området malaga til marbella i stedet for at sidde og lede efter en billig lejelighed på div. spanske hjemmesider.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi jeg vandt i lotto |
Gitte ♥Fjordheste♥ |
20-05-2009 21:09 |
|
Jeg ville gerne have min ejen gård med Fjordheste. Det skal være ude og indedørs ridebane. Have min ejen bil med trailer og have en ddejlig have til at nyde.  Øst, Vest Hjemme Er Fjordhesten Bedst -Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville |
|
|
finde verdens smukkeste grå fjordføl, som skulle gå sammen med Guldhesten og blive stor og stærk og smuk. Og så ville jeg eje både Guldhesten og Sølvhesten - Muhahaha  Resten af familien skulle forkæles i begge ender.
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville nok |
JLH ♥Wannamus♥ |
20-05-2009 21:22 |
|
unde mig selv 1/2 til 1 års orlov fra arbejdet. Tiden ville jeg bruge på det jeg holder mest af, og så kunne jeg jo passende også spekulere over hvad jeg skulle bruge resten af pengene til. Tror ikke jeg ville nøjes med en ny kaffemaskine 
Mvh Janni
Nu med føl efter Mon-Ami x
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren!! |
GeLabs2203 |
20-05-2009 21:36 |
|
Jeg ville købe en lejlighed/et hus i Notting Hill, London. Der skal så en stor sjat til, for at det kan lade sig gi' sig.
Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes Darren, London & Labs, I er mit liv! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange mange penge. |
|
|
Hmm jeg ville stikke anstalten for talentløse undervisere et sted hen hvor der lugter skidt og er meget mørkt og så ville jeg ellers være fri. Først ville jeg nok rejse, velgørenheds et eller andet, sætte skildpadder ud og drive lidt skole et eller andet sted i sydamerika. Når jeg havde fået stillet min frihedstrang ville jeg købe en ødegård til mig, min kæreste og hans misser. Et par heste skulle vel også til, løsdrift og himmerige på jord for alle de dyr vi i så fald ville have. Allerhelst ville jeg bruge al min tid på at blive selvforsynende ihvert fald med kød, så bøfferne har haft et godt liv. Og så ville jeg dyrke mine hobbyer, læse filosofi, uden at følge en uddannelse, men læse og tænke som det passede mig. Jeg ville male og sy og lave skulpturer og allermest ville jeg spille en masse musik, have hjemmestudie, og måske ansætte en til at skrue på knapperne. Jeg ville sikkert arbejde halvtid på efterskole, bare sådan for at komme lidt ud og bruge mit talent og virkelyst. Alt overskud skulle fordeles ligeligt til mine nevøer og min niece til udbetaling på deres 25 års fødselsdag Regne regne... kan godt se, at jeg skal vinde riiiigtig mange penge, og så spiller jeg ikke engang lotto, såå de må falde ned fra himmelen de penge.
Medlem af Bullerklubben Nu også på Facebook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis jeg vandt... |
TinaR |
20-05-2009 23:54 |
|
var vi og resten af min familie (3 mindre søskende, mor og far) gældfrie og sad nok i New York og ventede på at drømmehusene blev bygget  Resten af pengene skulle gå til oplevelser og ikke mindst 3 store konti til mine 3 børn....
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drømme |
|
|
Årh, vandt jeg den helt store gevinst var der da en del drømme som gerne måtte blive opfyldt!  - Al gæld betalt - Mindre hus på landet indkøbt, med plads til et par heste + godt med jord til - Indkøbe 1-2 virkelig gode westie tæver - Give en slat penge til min mor, så hun kunne blive gældfri, få ny bil osv. også - Oprette børneopsparing til mine søskende, så de kan komme smertefrit igennem studielivet til den tid, og andet spændende - Indkøbe et par lækre ridedyr, også en til lillesøs og evt moar  - Få købt ny dyt, en til både kæresten og jeg, med plads til søskende og hunde, og med mulighed for at trække en trailer, og måske en campingvogn  - Få indkøbt et lækkert kamera, så jeg kan lege Og sikkert 117. andre ting også, - der skulle selvfølgelig bruges lidt på rejser også og en hel del ind på opsparingen  Men helt klart skulle mine to søskende møgforkæles!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Var der så |
|
|
nogle af jer der vandt, eller skal jeg kigge min kupon efter? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den store gevinst. |
|
|
Jamen så skulle jeg helt sikkert flytte. Ud på min drømmegård så jeg kan have mine heste hjemme.  Der ud over ville jeg betale min gæld ud, købe bil og en lækker hestetransporter til to heste.  Jo og et par Mops hvalpe og Bengalkatte. 
Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene
2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt godt hjem.
Part søges til hest 12år og 169cm. stg. Avl af fuldblod og halvblodsheste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.... |
|
|
Forære mine børn en ordentlig røvfuld penge
Resten skulle i banken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg ville rejse  Tage et års orlov fra arbejdet og tage min kæreste, bedste veninde og hendes kæreste under armen og så ellers bare rejse ud i verden. Resten skulle gemmes til huskøb om et par års tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| når jeg vinder |
|
|
loft i stalden blive gældfri ny bil + trailer købe lejlighed i københavn til søster og jeg lidt nyt tøj  omlægning af ridebanen evt. en lille tur til en bountyØ og fede lidt. og så resten i banken 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu spiller jeg slet ikke Lotto, men vandt jeg et større pengebeløb, ønsker jeg mig kun 2 ting. Denne lille skønhed:  og en rejse til Grønland med min far. Var der flere penge skulle de på bankkontoen og samle renter, samt bruges til opstaldning, foder og senere træning af hesten 
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mon jeg har vundet? |
|
|
Sjovt nok har jeg lige modtaget en sms fra Perlemor: Perlemor: Håber det er dig der har vundet 24 mill. Smiler. Mvh Ann Mig: Øhh??? Perlemor: Har du ikke hørt at en fra Grenaa har vundet 24 mill i Lotto? Mig: Hehe nej! Men det kunne da sagtens være os! Vi tjekker først kupon når vi køber en ny. Måske skulle jeg få manden til at tjekke tallene... Så nu har jeg ringet til manden (som er taget på fisketur) og bedt ham om at få tjekket tallene. Han har nemlig købt kupon i Grenaa... Hvis vi har vundet?? - Afvikle mandens gæld på lidt over 1 mill.
- Købe stedet her eller noget tilsvarende.
- Ny bil og en trailer til mig.
- Bil til manden.
- Bil til den store datter.
- Et tilsvarende beløb på kontoen til hendes lillesøster og min søn.
- En tur til Kenya og New Zealand, gerne af længere varighed.
- Gå ned på halv tid på job. Elsker mit job og vil ikke undvære det.... men halv tid er fint nok!
Hvis jeg ikke har vundet er drømmene heldigvis gratis 
MVH Pia Fruen på Bøgehøj - Chokodullen Marabou
- Minimulen Sorte Arnold
- Lånebassen Aslan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis jeg vandt |
Tine85 |
21-05-2009 10:18 |
|
...så ville jeg købe drømmegården til mig og min kæreste, lave et lækkert ridehus + bane og så skal der shoppes goodies til hyppen og mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spændingen stiger... |
|
|
Pyyha - nu ryster jeg godt nok på hænderne... Tjekkede lige Danske Spils hjemmeside... Vinderkupon er købt samme sted som vi har købt...
- Minimulen Sorte Arnold
- Lånebassen Aslan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pia, Vi krydser fingre for dig  Sejt, hvis en HN'er løber med pengene.
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jhbfvuydbvur |
|
|
hvis jeg vandt ville jeg -donerer penge væk til div dyre organisationer -betale min gæld -købe en lille hyggelig gård og et sommerhus i skagen -rejse lidt -sætte nogle mill. ind der kunne samle renter jeg kunne leve af -investerer lidt -hjælpe nogle venner hvis de var i pengenød -købe lidt nyt tøj -give alle mine heste et luksus ophold med pool og massage osv. -arrangerer så fattige i dk og hjemløse kunne holde jul og få go mad og gaver -købe et par huse rundt omkring som skulle laves til varmestuer for hjemløse hvor de kunne få go mad og blive hjulpet det var blot nogle ting jeg ville vælge mellem og gøre ved ik hva jeg skulle bruge så mange penge til helt selv når jeg kan hjælpe andre
dejlig pinto hoppeplag sælges måske din kommende stævne hest forventet stg 166 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ooooooo |
|
|
Hvis jeg vandt ville jeg købe en bil til min datter og min søn. Betale al gæld. købe en lille ejendom v vandet og holde en fed fest for vores venner og familie. Mvh Ann Ps og købe en hel hønsegård til Marabou. smiler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hønsegård |
|
|
Ann/Perlemor: Takker for dit generøse tilbud! Men da vi i forvejen har 3 hønsegårde, vil jeg høre om jeg må bytte gaven til en tur eller to i din hestevogn? Jeg regner med at jeg er selvskrevet til din fest... Omvendt; hvis jeg har vundet de 24 mill. sender jeg dig en spritny hønsegård og x antal høns efter eget valg.... Hvis jeg ikke har vundet; kan du få en bakke æg alligevel 
- Minimulen Sorte Arnold
- Lånebassen Aslan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TV2 på pletten |
|
|
Så var manden lige inde i kiosken - det vrimlede med kamerafolk fra TV2. Der blev filmet mens vores kupon blev kørt igennem. Men maskinen sagde ikke en lyd... Så det er altså ikke os der har vundet de 24 mill. Så har vi i det mindste sikret vores nattesøvn 
- Minimulen Sorte Arnold
- Lånebassen Aslan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aller først |
|
|
skulle al gæld betales ud og så skulle der laves en opsparing med en mill. til hver af ungerne... Og så var det lige før, at jeg ville bestille en rejse til australien og mens vi var væk, så skulle hele grunden ryddes for bygninger og der skulle bygges helt nyt stuehus, stalde og lade og self. en ridehal...
Skulle gevinsten være rigtig stor, så købte jeg naboens jord og have mulighed for plads til flere heste og så gad jeg ikke arbejde mere - kun med hestene 
Er gevinsten knap så stor, et par mill, så ville vi betale noget gæld ud og så har vi en længe vi godt kunne tænke os, at få totalrenoveret - så jeg kunne have dagpleje derovre og 2 stk. garager  (Og så kunne jeg godt tænke mig, at hente en PRE hingst i Spanien )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville betale |
|
|
al min og kærestens gæld, sige mit job op, sørge for min kæreste kunne holde al den barsel han ville uden at skulle have økonomiske overvejelser/bekymringer, og så ville jeg søge ind på RUC og læse en 2-årig kandidatoverbygning, som jeg går rundt og drømmer om. Resten af pengene skulle nok få ben at gå på 
/Lisbeth Klog, klogere, klogest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem vandt den?? |
|
|
Hvem vandt den store pulje?? Personen der har gjort det har givet mig fri i dag:D Tak for det:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
UUhh man bliver jo helt grisk af at tænke på, hvad man ville gøre med et svimlende beløb Jeg ville følgende: - Købe den perfekte grund, jeg kender, som ligger både ned til vand og ved skov. Der ville jeg bygge et hyggeligt lille hus, med plads til 3-5 islændere. - Købe 2 hunde, én schæfer og én westie, som gårdvagter  - Købe en Volkswagen, firhjuler m. alt i udstyr og en sexy Audi TT'er. - Give HELE familien en 3 uger lang ferie, muligvis noget kombi rundrejse med ALT betalt og dertil hørende lommepenge  - Jeg ville give den nærmeste familie, lige det de ønsker sig, plus en slat penge. - Deruvover vil jeg donerer en masse til Kræftensbekæmpelse, forskningen. LEVE LIVET! Men ja det sker nok ikke, da nogen i min nærmeste familie har vundet millionbeløb før, og da jeg slet ikke spiller selv 
H i l s e n e r Mie med Melonia N, lækker 4 års Tysk sportspony - SÆLGES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stor gevinst |
|
|
Thjaaa, jeg går ind for at skyde den tumpe der udtalte "Har man ikke held i kærlighed så har man det i spil" - PRÆCISER FOR FAN...!!! Hvilket spil??? Jeg har ihvertfald ikke fundet det endnu  Men lad mig bare lege med alligevel  Jeg ville gøre min søde bankmand Ulrik overglad ved at betale min gæld - så har jeg gjort dagens gode gerning! Så vil jeg rage mit møghus (som tilsyneladende aldrig bliver færdigt) ned og bygge et nyt lidt længere inde på grunden men stadig med udsigt ud over golfbane, marker og Limfjorden. Så skulle der indkøbes lidt mere jord - med uanede mængder penge kan selv den mest samlegriske bonde vel overtales til at afstå et par hektare? På denne jord skulle der udover folde opføres en ridehal. Pruhypperne skulle næste år ifoles med TIP TOP springblod. Familie og venner skulle med en tur ud og rejse. Indkøbe en lille 2-hestes lastbil (Faxa er jo lidt klaustofobisk ) Så er pengene vist ved at være brugt - men jeg har så heller ikke noget imod at gå på arbejde, så det beholder jeg bare hvis det ikke kan være anderledes  Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gid det var mig |
|
|
Jeg ville: - Købe en lækker stor lejlighed/eller hus
- Købe kørekort og en lækker bil
- Rejser
- Nyt fjernsyn
- 2 heste
- Hjælpe mine nærmeste hvis de havde brug for det
- Oplevelser
- Donere til diverse hjælpeorganisationer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hønsegård. |
|
|
Til Marabou. Øv Øv jeg havde lige håbet lykken ville smiler til jer. Selvfølgelig er du selvskreven. Griner. Og selvfølgelig kan du komme ud at køre i hestevogn. Vi starter op med at køre herhjemme omkring den 1 juni og så går det bare derud af når vejret tillader det.Skal nok ringe når vi skal ud og så kan i jo se om i har tid.Glæder mig til nylagte landæg. smiler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den store gevinst |
|
|
Hvis jeg vandt rigtig mange penge, ville jeg: - opsige alle opstaldere - indkøbe tre super connemarahopper - bestille et firma til at komme og renovere min ridebane
Mvh Mette
Lille Hovgaard Hestepension Pr. 1. maj 2 ledige bokse
Vårbyghalm i minibig sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis jeg vandt |
|
|
65 mio. (hvilket jeg som bekendt ikke gjorde i går - måtte nøjes med 141 kr. ) ville jeg købe mig en bestemt gård som jeg har udset mig på Midtsjælland, renovere staldlængerne, bygge et ridehus, anlægge bedre folde, købe nogle dyr og køre rideskole/pension, og så om et par år starte rideterapi.  Et par perfekte biler til mig og manden, en perfekt pony til ungerne, en perfekt hest til mig, en super ferie til os fire og en fabulous fest for hele den store familie....abroad eller i vores nye have...øh...jeg mener park . Alle de sko og kjoler jeg kan "spise", og en NY garderobe samt frisør til manden (og en skilsmisse hvis han nægter...) Åh for pokker...så giv mig dog de penge! I skal aldig, aldrig, aldrig høre fra mig igen!  Aldrig!
/minski
HESTEMASSAGE TILBYDES (Vestegnen og Midtsjælland)
Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gæld først |
|
|
Betale alt gæld Købe nye biler Købe lækker trailer Købe en hest mere Manden skulle nok have en lastbil med gejl... Har nogle skønne naboer som jeg helst så blev ved med at være naboer så derfor har jeg bebudet at hvis jeg vandt mange penge ville jeg bygge en 4-længet gård hvor de to af længerne er stue-huse, den tredie garage/drengehørm og den fjerde skal der selvf være plads til lidt hest... Og så er pengene nok brugt 
Hilsen fra Strit 77 -Ikke noget der ikke kan limes... -Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!
Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|