Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sikken dog en forfærdelig
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 14:57

lækker chokolade, som Marabou nu er kommet frem med.

Mælkechokolade med jordbær... mums siger jeg bare. Desværre er den nok stærkt vanedannende, så det er med at have ryggrad til at begrænse sig, for godt smager den virkelig....

Har du en ny yndlingsslikspise du gerne vil dele med os andre??

Pernille

Team Coda OX - Endurance

0
0
Svar på denne tråd

Ikke en ny
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 14:59

som sådan, men jeg er jo fan af paradis is.

Og normalt skal jeg til Lyngby og købe det, hvilket kræver en bil tur, og igennem Lyngby hovedgade, hvilket er rædselsfuldt. -Det gør jeg begrænser mig lidt.

Men nu er der åbnet en ny i Husum, ca 1,5 km fra mig...det bliver MEGET svært at holde sig væk!

Mvh. Tine

Staldpige søges til Schweiz for et år, start sommer 2009

Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.
Kieffer Garmisch sadel sæ ...

0
0
Svar på denne tråd

ny chokolade
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 14:59

Hva faen bilder du dig ind at fortælle stakkels sagesløse og uvidende om den slags?!

Har ikke selv lige opdaget nogen nye favoritter på det sidste.

:Pia

Sulky + saletsele str. småhest ønskes til lån/leje til genoptræning

*

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august, evt. hingsteplage eller kvæg. Sydvestsjælland. Mængderabat! cantering @ yahoo.com

0
0
Svar på denne tråd

og Pia......
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 15:06

for at det ikke skal være løgn.... så fåes den i Netto for 17 kr... Så du er nødt til at smage den.

Paradis is.... mummmmmm.... Heldigvis har vi ikke sådan en i slagelse, men vores lokale ishus ved stranden, har en forfærdelig god guf til isen, så det er med ikke at have penge i lommen, når hundene luftes eller jeg rider dernede....

Pernille

Team Coda OX - Endurance

0
0
Svar på denne tråd

chokolade
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 15:09

"Heldigvis" kommer bilen først hjem efter kl. 19 denne uge. Så det er sikkert udsolgt inden jeg når derned.

Hvilket minder mig om at jeg får gæster på lørdag, så jeg skal da lige være sikker på jeg kan få handlet om fredagen...

*

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august, evt. hingsteplage eller kvæg. Sydvestsjælland. Mængderabat! cantering @ yahoo.com

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 15:17

Mælkechokolade og jordbær lyder ikke lige umiddelbart lækkert i mit hoved.. Måske der er noget galt med mig? :D

0
0
Svar på denne tråd

TAK for @!#$
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 15:20

her sidder jeg i Norge hvor der IKKE kan købes Marabou og så disker du op med det her :-( er ikke sur men meget skuffet ;-)hihi

vi har fået en ny is heroppe en såkaldt smoothie is for syv søren den er lækker og fedtfattig men det smager du ikke NAMS det er vist mit sommerhit pt...

When life gives you lemons you make lemonade...

0
0
Svar på denne tråd

Marabou med Daim er et sikkert...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 15:54

hit for mig, og kan helt sikkert ikke overvindes af jordbær.

Venlig hilsen Susanne og Sedoj

(skoløs, bomløs, bidløs løsdriftshest fordi intet andet duer til HAM)
Besøg ham på hans hjemmeside

Ligesom så mange andre fotograferer jeg også...

Hvitfeldt Foto

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 15:55

Uhhhh den med Daim er jeg med på :)

0
0
Svar på denne tråd

Marabou
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 16:11

..Og hvor "#(&?")#&?&#!?=%#¤?&)%!?%#!!! blev min favorit af -

MARABOU m/mint-krokant"knas"!!!!

Først forsvandt de i enkelte butikker - og det sidste år OVERALT... Har hjemsøgt supermarkeder og diverse tankstationer mv... Jeg er så skuffet... Aldrig har jeg fået en så god chokolade før eller siden (og den var nemlig ikke "klam" efter man havde spist mange mange MANGE tern af den - nej.. Den kunne man bare fortsætte med at "køre ned" - ret farligt men SK!DE godt...)!!!!!!! Nøøøj hvor jeg savner den helt vildt!!!

0
0
Svar på denne tråd

Så nemt
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 16:14

Jeg kan slet ikke nævne jordbær og yndlingsspise i samme sætning. Ups, så gjorde jeg det alligevel.

Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!

Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd

Staro....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:04

Det skal du nu ikke være så sikker på, at jeg ikke gør. Altså smager den smoothie is. Arbejder jo jævnligt forskellige steder i Norge og skal det også her i sommer..... Så er vejret godt, skal der da også spises lækkerier...

Og til jer andre.... jeg skulede også lige til pakken med jordbær i ganske skeptisk, men men men... den smager nammenams så er er nødt til at prøve den

Pernille

Team Coda OX - Endurance

0
0
Svar på denne tråd

Tralalalala
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:08

Finsk lakrids! Uuuuhm .. I det hele taget bare lakrids!

Og jordbær, Uh især dyppet i mørk chokolade .. åh jaa alt med jordbær, generelt bare alle bær, meloner, ananas og andre lækre frugter .. Mums!!

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

... Medlem af Bullerklubben ...

0
0
Svar på denne tråd

Marabou :D
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:15

Elsker deres daim :D

jeg finder heller ikke chokolade og jordbær i samme blanding særlig lækker - jo mørk chokolade på jordbær :D

Jeg er helt vild med engelske vingummier for tiden :D

0
0
Svar på denne tråd

Mmmmmm
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:22

Det lyder da som noget der skal testes...

Ellers er jeg til chips og dip... Eller hvad som helst andet spiseligt der kan bruges ti at transportere dippen... Det ser så voldsomt ud at spise den med ske

Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd

Wallie
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:26

Nu er du kedelig :D Jeg synes dip er genialt - jeg kan ikke forstå folk undrer sig når der er mere dip end chips :b Kunne godt spise det med ske engang imellem :b

0
0
Svar på denne tråd

Altså.....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:31

skal man ha chips så skal man da dælme også ha dip. Det hører sig til. Og gerne en der smager af hvidløg og kryderurter.... Uhhmmmmmm

Og jeg ved godt det lyder ulækkert, men hytteost rørt op med krydderurter og krydderier, en pose menuchips og så en iskold Corona, ja så kan jeg høre englene synge.....

Så Irene.... vi handler masser af dip og chips til vores weekend og det må gerne spises med ske....

Pernille

Team Coda OX - Endurance

0
0
Svar på denne tråd

lækker chokolade
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:46

Jeg tror det var sidste sommer at Toms lancerede en hvid chokolade med jordbær....mumms, det var kræs.Har ikke set den endnu, men jordbærsæsonen og jo også knap lige startet

Ellers er min store favorit lige pt Marabou Premium med ingefær og citron,den smager så synger

Annette

Sælges:

Hubertus Flexline kombi

Catago underlag, spring og kombi

Pad til under sadlen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg råspiser
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:56

is i kæmpe mængder, når jeg kan slippe afsted med det.

Det har ellers aldrig rigtig sagt mig noget, men i min højgravide tilstand kan jeg ikke styre mine lyster

Jeg drømmer om softice uden drys, paradis-is og isvafler fra Munkholmbroen i tide og utide.... Nu ved jeg hvordan narkomaner har det

/Lisbeth

Klog, klogere, klogest!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 19:01

Ja i denne måned opdagede jeg noget så fantatisk som PARADIS isen.. det er bare mums... is der rent faktisk smager af friske råvarer..

Ja jeg savner så den marabou med rosiner og nødder... den kan nogen gange findes i en grønthandler på butik på Odense banegård - men bor heldigvis et godt stykke derfra

Nu med den dejlige Pyrus <3

Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!

Hjemmeside: http://www.bricksite.com/Pyrus

0
0
Svar på denne tråd

ja.....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 19:05

Ben&Jerrys "Bohemian Rasperry".

ÆLSKER Ben&Jerrys!

Og så har jeg opdaget at Aldi's billige(JA!) chokolade med rosiner og nødder imo er bedre end marabou (og den koster ca 9,95 for 200g

Pernille: nemlig - jeg kan så ikke rigtig lide chips men elsker dip - så jeg bruger det med gulerødder og peberfrugt

Xoco & Marlee

Kokokantarell lyder bare bedre end skum-svamp med karamel smag!

0
0
Svar på denne tråd

Dronningemandler
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 19:06

De lyserøde dronningemandler fra Toms

Is og chips, det er jeg ikke så vild med - det overlader jeg til mand og børn!

Pia

Griner endnu, 1000 kr. for ½ times undervisning

0
0
Svar på denne tråd

Jo JEG har
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 19:07

opdaget noget så gudeskønt!

En Carte D´or is, en ny, lille bøtte. Indtil nu har jeg smagt Hindbær Sorbet med Chokolade flager og hold K..T den er god !!

Den er ikke mindre end fantastisk, men hvem fanden bestemmer lige størrelsen på sådan een, det er da for galt den skal være så lille!

Nu som "jyde" igen..

0
0
Svar på denne tråd

Kan man melde....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 19:09

- denne tråd til moderationen

Nu får jeg jo ikke ro i sjælen før mindst én plade er indtaget.

Skulle aldrig have åbnet tråden før de sidste 5 kg er røget af sidebenene. Øv, lærer det aldrig.

Lakrids, mørk og lys chokolade, vingummi, bolcher, is osv; - der er vist slet ikke noget jeg ikke kan lide.

Gurli.

0
0
Svar på denne tråd

Xoco ♣Marlee♣
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 19:22

Oh noo det skulle jeg aldrig have set det med aldi.. kører forbi en aldi dagligt ud til hesten... ihh altså :D

Nu med den dejlige Pyrus <3

Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!

Hjemmeside: http://www.bricksite.com/Pyrus

0
0
Svar på denne tråd

den er fra Hennig Olsen is
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 20:06

Hedder Smoothie is ser således ud bestemt en prøv værd:

www.hennig-olsen.no/ produkt.aspx?m=5&c=232

hmmm sidder stadig og sukker efter en marabou chokolade :-(

When life gives you lemons you make lemonade...

0
0
Svar på denne tråd

Slik slik slik slik..
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 20:18

& mig som lii har lavet en aftale med alle mine søde tænder at lii netop fra i dag af er det slut ned slik og søde sager .. Det burde forbydes at lave sådan en tråd .. puhhaa' Der røg den aftale vist i vasken .. det smager jo bare såå godt alt sammen .. & det første jeg tænkte da jeg læste var : marabou .. det længe siden ' har vi mon noget a det ' God start på en kur

0
0
Svar på denne tråd

Krissie...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 20:23

Jeg hopper med på Krissies vogn og forbander dem, der har besluttet, at man ikke længere skal kunne købe

Marabou Mint Krokant

i DK.

Men Krissie, ved du hvad?? Man kan både købe det i Tyskland og i Sverige... Jep, jeg har 3 plader herhjemme... Hæhæ...

0
0
Svar på denne tråd

12324343254
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 20:33

Jeg elsker jordbær, men lige præcis i kombination med chokolade bringer det dårlige minder frem.

For en del år tilbage, da jeg med nogle venner var godt stiv, fik jeg serveret bailey blandet med grenadine. Det smager omtrendt som chokolade med jordbærfyld, og klumperne er der også!! Og tænk sig, jeg var så fuld at jeg drak det i rå mængder

Bortset fra det er jeg den helt store is spiser. Det plejer at være flødeis, gerne ben and jerrys, men lige nu er det sun lolly med cola, champagne og appelsin smag der hitter!

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Marabou
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 16:50

Nu kom jeg lige i tanke om denne tråd idag, da jeg handlede ind og faldt over marabou chokoladen med jordbær - og MUMS! Den er jo helt fantastisk!!!

Lækker lejlighed med havudsigt og tagterrasse i Bulgarien udlejes

se www.123hjemmeside.dk/bulgarien

0
0
Svar på denne tråd

Hopper med
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 16:52

Hopper med på den med Hvor er vores MARABOU MINT KROKANT ???!!!

den bedste ever ... og væk er den .. suk :(

Den med jordbær .. ej .. købte den og den ligger stadig her .. hvilket ikke sker ofte med chokolade .. adder ...

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 19:54

Jamen altså, I må da komme her til Sverige - her fåes alle varianter af Marabou og den er billig ;)

Selv er jeg helt tosset med KEX - uhm, dem spiser jeg maaaange af. Specielt ude til stævner, så er det som om at jeg har ekstra meget lyst til dem (ikke så heldigt, når man er afsted hver weekend)

Og og og, min alltime favorit - SALTBOMBER

Live your life to its fullest potential...

0
0
Svar på denne tråd

Sverige
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 09:55

SMB - kan man stadig få Kokos-Nougat? Min all-time favorit da jeg boede deroppe. Men det er jo så også lige 23 år siden.... (damn jeg er gammel)

*

0
0
Svar på denne tråd

personligt..
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 10:03

personligt er jeg BESAT af Ben & Jerry's is!! Det smager fantastisk, desværre er der ikke så mange steder i jylland det bliver solgt. Men når jeg så er i københavn, er det jo over alt !!

Det bedste er så, at de har lavet en nu sandwich-is, som man stort set kan købe på alle tankstationer, i deres pind-id disk. DEN SMAGER FANTASTISK! tror jeg skal have en mere i dag!! NAM!

Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid

Økologi er IKKE = dyrevelfærd!!
Konventionelt landbrug er IKKE = dyremishandling!!
0
0
Svar på denne tråd

chokolade
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 10:08

Ja - har godt smagt den marabou med jordbær. Smager godt nok lækkert.

Men jeg køber den ikke selv Det er jeg for standhaftig til!

<3 med katten Dixie <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

Og med part på prinsen - Apopka :-)

www.entruetart.dk

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 11:42

Uha, har allerede været der og den er bare lækker!!

Men er der nogle der har smagt de chokolader de har i Aldi ??

De har bla. andet en hvid chokolade med knas og mælk med kaffe.

Kan ikke huske hvad de hedder, men de er billige og lækre!!!

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 15:16

Den hvide med knas fra Aldi er god i små mængder. Den bliver hurtig for sød, men det er jo kun fint nok

Har ikke prøvet de andre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider