Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

bagage+mellemlanding i USA
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 21:06

Kaere HNér :)

Nu staar jeg her og skal rejse hjem fra New Zealand i starten af juli maaned. Jeg skal flyve fra Auckland, NZ til LA, USA til London, England og derefter til KBH. Men nu kommer problemet. Naar man flyver over USA *mellemlander* saa kan man tage 2 tasker med 23 kilo i hver paa economy class saa dvs at det kan jeg. Men hvad saa naar jeg kommer til London og skal flyve videre til KBH. Skal jeg saa til at betale for den ekstra taske eller kan jeg faa den med gratis, naar jeg har haft en mellemlanding i USA?

Jeg har gennemlaest diverse hjemmesider mht. bagage og destinationer. (www.airnz.co.nz) (www.britishairways.com) (www.sas.dk). Men svaret paa mit spoersmaal kan jeg soerme ikke finde :s Jeg ved endnu ikke om jeg skal flyve med British Airways eller SAS fra London til KBH.

Nogle kloge hoveder herinde, som kan hjaelpe mig her?

Paa forhaand tak :)

Luise,

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fløj
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 23:18

Århus - københavn og København-Seattle. På turen fra Århus til København måtte man kun have 1x20 kg med og så gik jeg i panik for jeg havde jo de 2x16 kg som jeg måtte have med på København-Seattle. En flink dame ved skranken i Århus lod dels mine tasker slippe igennem og dels forklarede hun mig at jeg skulle bestille biletten til HELE turen, dvs jeg skulle bestille en rejse fra Århus til Seattle, så ville jeg automatisk have lov til at medbringe al bagagen på turen fra Århus til København.

Håber det hjalp dig lidt..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

problematisk..
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 06:46

Det kan faktisk godt være lit svært at fine ud af, for da jeg rejste rundt i USA bestilte jeg hele billetten samlet, og der stod at jeg kunne medbringe 1 taske, op til 32 kg.

jeg fløj; dk-london-vancouver hvilket ikke var noget problem.

senere fortsatte jeg med calgary-Dallas, heller ikke noget problem, men da jeg skulle flyve dallas-miami, ville de ikke lukke mig igennem,

(og dette var el. noget jeg havde snakket med selskabet om, inden rejsen..) rigtigt øv!..

Så jeg ville ringe til dit selskab, hvor du har købt billetten og høre dem om det...

Med venlig hilsen

Liv Nielsen.

Unge talentfulde springheste sælges.

.Zancle.

0
0
Svar på denne tråd

Jeps....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 18:25

....jeg er ganske sikker på, at du kan tage det hele med hele vejen hjem. Jeg har rejst samme rute som dig med pænt meget bagage uden at skulle betale ekstra.

Snepony

nu uden Mulle :ó(

*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 06:38

Tusind tak for jeres svar :)

Men er der nogen som evt. kan hjaelpe mig til at finde noget konkret information for det hjaelper mig ikke rigtig naar jeg staar i London og de vil have 50 kr. per kilo i den ekstra taske, hvis der er nogle som kan foelge mig? :s

Og evt. ville I tage den ekstra taske og bare haabe paa at det ville vaere iorden eller ville I tage de 20 kg. som jeg med sikkerhed ved at jeg maa tage med?

Luise,

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider