Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg sparre,, hvad med dig..
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 19:41

putter du også i sparegrisen, så du kan købe en masse ting på roskilde dyrskue.

Ja jeg ved godt, at der stadigvæk er en del uger til roskilde dyrskue. Men pludselig er dagen der, og så står man jo som altid, uden penge til at købe alt det som man fristes med.

Så sidste år, besluttede jeg mig for, at min pung skulle tømmes hver dag, for alle slåpenge. Grisen er stor og tykmavede, men det er også nødvendigt, for nu indeholder den en masse dejlige penge, som skal med mig på årets dyrskue.

Utroligt hvad 50 øre, 1, 2 og fem kroner, egentligt kan blive til. Det første hold er vekslet i banken og det blev til hele 1200 kroner. Næste hold tages med i morgen og veksles i banken og jeg tror at der er næsten helt samme beløb, endnu engang.

ihh hvor skal jeg nyde det. Ingen dårlig samvittighed over, at man lige ser den trense til shila hun mangler, eller den trense til comtessen, som hun bare ikke kan undvære og hvad med nogle nye underlag til sadlerne og hvad med og hvad med...

IMC

0
0
Svar på denne tråd

Niksenbiksen
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 19:46

Har så meget at jeg aldrig skal købe udstyr mere

langt det meste har aldrig været i nærheden af en hest og kommer det først når min datter igen køber hest

Så kommer hun bare her hjem og vælger og vrager mellem grimer, trenser, underlag og strigler

0
0
Svar på denne tråd

Nej, jeg skal ikke have
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 20:01

mere rideudstyr :D

Har brugt rigtig mange penge på det, og føler mig mæt i shopperiet :D

Nok for nu. ..

Men go tur ;)

0
0
Svar på denne tråd

Ikke udstyr
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 20:46

Ligesom dig tømmer jeg pungen for alle de der småmønter der bare fylder og vejer... Og ja - det bliver sørme til mange penge lige pludselig - og det er jo dejligt!

Nu er det så ikke udstyr pengene skal bruges på - SkuffeKaj har alt hvad han behøver indtil han får en indgangsbillet til løverne i Givskud i efteråret - og lånedyret Puma kommer med alt udstyr i mange udgaver - så ved slet ikke hvad jeg skulle købe til hende! - selv hendes føldyr ejer allerede 5 grimer...

Meeen dermed ikke sagt at man ikke kunne blive fristet

Go tur til Roskilde med den fine opsparing!

Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 21:19

Nej, jeg putter ikke i sparegrisen, men det er udelukkende fordi, jeg ikke har nogen hest at købe vildt ind til :-(

I år skal Roskilde for første gang i mange år ikke bruges til at fremvise hest samt shoppe løs, men i stedet til at gå rundt og se på alt det andre har at fremvise.

Det bliver lidt underligt, men også dejligt, at jeg måske i år rent faktisk kan nå at se alle de ting, jeg gerne vil.

Håber i hvert fald, at det bliver et fantastisk år for os alle, og at vi får lækkert vejr :-)

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er....
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 21:33

..du dog fornuftig Inger ;)

Jeg skal umiddelbart ikke have noget deroppe i år - men det kan jo være, at jeg står og ærgrer mig over, at jeg ikke har fået sparret op, når jeg står deroppe ;)

Mvh Mette

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ikke så slem til markeder
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 21:50

Faktisk er jeg ikke slem til at købe på markeder, det er mere hvis der lige er en speciel grime eller et træktov, ofte noget der bestemt ikke koster ret meget mere end den is jeg alligevel ikke køber :-)

Det er værre oppe i foderstoffen - hvor man jævnligt er nødt til at komme og købe foder - og man så liiiiige skal ned i den hesteudstyrsafdeling de meget belejliget har indrettet i samme lokaler .... ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 21:53

Nu venter jeg til Hjallerup marked, men jeg tror det er begrænset hvad jeg får købt. Rideudstyr har jeg alt for meget af, der er nok til en mindre rideskole selvom jeg kun har to ridedyr.

Men pengene skal nok ryge alligevel, med to børn er der nok at bruge dem på.

To dejlige vallaker udlånes af længere varighed.

Så lykkedes det endelig.

www.trendsales.dk/ main.asp?site=sort_gal...h=;u=36641

0
0
Svar på denne tråd

nej ikke
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 22:06

om jeg skal have noget, jeg har en drøm om en ny trailer så her skal spares.

Stop de lange dyrtranspoter.

http://www.handlewithcare.tv/dk

Mvh Susanne

Pari-lida og Waldini.

0
0
Svar på denne tråd

ros. dyr
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 09:24

nej jeg spare til at forsøde min studietid, inde i København.

men mon ikke mutti fisker pengepungen op ligesom hun gjorde sidste år??

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BNSLLS¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider