Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det smitter :)
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 15:13

Iiiih hvor er det dejligt når ens passion smitter af på andre!! :D

Denne gang er det gået ud over min kæreste, som nu også er blevet bidt af en gal hest! hihi :D

Han har forsøgt at ride 3 gange nu, 2. gang fandt han "nøglen" til letridning og så var han helt oppe og køre!! Dagen efter havde jeg travlt og skulle samtidig også ud og ride, da jeg snakker i telefon med min kæreste spørger han forsigtigt: "jamen hvis det er kan jeg da bare tage ud og ride for dig...?" Det endte med at han kørte hele vejen derud bare for at få lov til at skridte hesten af!!

Idag sidder jeg her på HN og pludselig spørger han om der ikke er en hest til salg til ham. Så vi har i formiddags siddet og kigget på billige heste til skov-/hygge ridning! Ikke at vi har råd til det endnu...men meget hyggeligt!

Det er dejligt at have en kæreste der accepterer at man bruger så meget tid med hesten, men endnu bedre når kæresten så lige pludselig selv vil være en del af hesteverden!! :D :D

Andre med heste-gale mænd eller andre I har smittet med heste-galskab??

***Gry***

Skal du holde fest??

- Hjælp til servering tilbydes! Tjener-erfaring haves.

Kontakt mig: gryper@dsr.life.ku.dk

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 15:23

Åårh hvor dejligt :)! Jeg har ikke smittet nogen med hestegalskab, desværre :)

_________

Www.JoshHolloway.tk

Amatør fotograf.

0
0
Svar på denne tråd

Sådan en
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 15:36

mand har jeg også og det er guld værd...

Da vi mødte hinanden for en halv menneskealder siden anede min mand dårlig nok hvad der var for og bag på en hest.

Nu er han mindst lige så hestegal som jeg og vi er de lykkelige ejere af 8 stk vidunderlige heste

Han fodre, muger ud, lukker ud/ind og træner travhestene, det eneste jeg nok aldrig får ham lokket til er at sidde op på mit ridedyr, der er for langt både op og ned syntes han

Eneste ulempe ved at være hestetossede begge 2, er at man nemt får for mange heste, for der er ingen der trækker i den modsatte retning

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

ja det smitter
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 15:44

Den sidste tid er min kæreste også begyndt at sige "og en til mig" når jeg snakker om at skulle have hest igen.

Det hele startede forrige sommer da jeg fik ham overtalt til at gå med mig ned i fjordparken og kæle for for cirkusheste. Vi fandt en god stor belgier eller noget og så var Peter faktisk ikke til at få hjem igen. Da det næste cirkus ankom var han meget nemmere at overtale til at gå med og kæle for heste. Her faldt han for en sort småhestetype. De stod og nussede til jeg begyndte at kede mig, og havde tjekket alle de andre heste ud flere gange. Peter og ponzen stod og hyggede videre, hesten var nærmest ved at forsøge at smelte og glide ud gennem tremmerne i boksen så afslappet og kælen var den (nu er hans nusseevner altså også ud over det sædvanlige!).

Han har så også formidablet dyretække, men har aldrig været hesteinteresseret før jeg viste ham at de var lige så dejlige at nusse som katte og hunde. Han er heller ikke længere skeptisk overfor i deen at tage på ridetur på lejede heste.

Medlem af Bullerklubben

Nu også på Facebook

0
0
Svar på denne tråd

Det smitter, det stads
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 21:15

Det kan jeg godt underskrive på. Min svigerinde var "hestegal" da hun kom ind i familien ca. 2001, og først begyndte min søster at ride, så jeg, så min storebror, så fik jeg mig en mule, så fik hun og min bror sig en, og vi har endda haft min lillebror oppe på min Cargo :) Det smitter :)

/Lene

Basse

198? - 15/09/08.

Nu med "Mini-Kæmpen" Cargo B - Fordi luften er bedre heroppe!

Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 21:19

Kanon!!

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Nu med et helt nyt liv.. :-)

Hestens ryg får nedsat cirkulation og ubehag i muskulaturen efter 15 min. med selv den bedst tilpassede sadel! ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider