Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor kigger i hunde ?
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 19:39

Hej (:

Jaa som overskriften siger hvor kigger i efter hund henne !! er der nogen bestemt hjemmesider i kigger på eller ?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 19:40

Googler den pågældende race efterfulgt af 'avler'. :)

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk
Fotoalbum opdateret

0
0
Svar på denne tråd

dkk...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 20:34

DKK eller SKK, google den ønskede hunderace evt efterfulgt at "opdrætter" eller "avler".

Ind imellem holder jeg dog øje med Dyrenes Beskyttelse's internater eller Islev Dyreinternat.. - mest af nysgerrighed.

Galopmenneske

- med forkærlighed

for military og pinto

Sød lille hoppe på 8 år og ca.90cm sælges.

1200,- til godt hjem.

Dejlig 1års hoppe- og hingsteplag sælges. Springafstamning.

0
0
Svar på denne tråd

hunde..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 20:35

Jeg takker mange gange (:

0
0
Svar på denne tråd

Hunde...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 20:53

Nu afhænger det jo meget af, hvad man leder efter

Jeg selv kigger på DKK/FCI opdrætteres hjemmesider -men nu "kender" jeg så også de fleste af de kenneler, som jeg kunne finde på at købe fra.

Du kan også se en hvalpeliste over aktuelle kuld i DKK indenfor hver race på: hundeweb.dk. Denne viser dog ikke alle kuld, da det er valgfrit at få sine hvalpe derpå.

Men ellers ja google på racen og opdrættere.

Mange hilsner

Christina

Kig forbi: www.123hjemmeside.dk/santoogco

Kærligt stueopdræt af Chihuahua

(Dansk Kennel Klub)

Fjordheste sælges:

3 års vallak u. papir

1 års hingst e. Fjordens Marcus

0
0
Svar på denne tråd

Hunde...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 21:13

Vi har fået vores gennem den blå avis (dba.dk).. den ene i hvert fald, den anden er en "arvehund"...

0
0
Svar på denne tråd

hunde..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 21:25

Tusinde mange tak.. det var labrador hvalpe jeg lii var på udkig efter da vi nok snart skal ha' en mere (:

0
0
Svar på denne tråd

Hvor kigger i hunde ?
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 22:43

Jeg kigger, og har også fundet på nogle af siderne:

www.guloggratis.dk

www.dba.dk

www.gipote.dk

http://hunde.dyregalleri.dk

www.dyrenettet.dk

Så der diverse klubber, - DKK, DRU, DHL, DDH og der er så igen en masse underklubber derunder.

0
0
Svar på denne tråd

Hundeweb/specialklub
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 01:32

Min nuværende hund fandt jeg hos en opdrætter jeg kom i kontakt med via hundegalleri -jeg var osse ude at se ved andre, men det blve den opdrætter jeg fik hund fra.

Min næste hund bliver endten fra samme opdrætter, eller fundet via DKK/specialklub.

Når man tager ud og udstiller, sker det jo osse ofte at man der render på opdrættere, og det kunne såmænd osse være en af dem der har min næste hund.

Mvh Michelle

0
0
Svar på denne tråd

hunde..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 11:08

Tak for svar og link (: jeg er nu i fuld gang med at kigge .. :b

0
0
Svar på denne tråd

Labrador
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 17:12

Hvis det er en labradorhvalp du kigger efter er her et par gode links:

www.kenneloversigt.dk : En samling af danske DKK-kenneler. Et rigtig godt sted at finde ud af hvilken type labrador man kigger efter og hvem der planlægger hvalpe.

www.labradorhvalpeliste.dk : Hvalpeliste for labradorhvalpe med DKK-stamtavle. Desværre mangler der vigtige oplysninger såsom HD-indeks. Og generelt må det anbefales at checke kuldene grundigt på www.hundeweb.dk (kræver desværre at man er DKK-medlem), for frekvensen af arvelige sygdomme i afstamningen. For at få så stor sikkerhed som muligt for at man køber en sund hvalp, er det ultra vigtigt at man vælger en hvalp hvor frekvensen af arvelige sygdomme (i særdeleshed HD og AA) er så lille som muligt og hvor så mange hunde som muligt er undersøgt. Det hjælper ikke noget at forældrene er HD- og AA-frie hvis f.eks. deres søskende har en høj frekvens af HD eller AA.

www.hundeweb.dk er der også en aktuel hvalpeliste. Her mangler der bare desværre igen HD-indeks og der er ingen oplysninger om afstamningen, men blot et link til forældrene, hvor det desværre kræves at man er DKK-medlem for at kunne se resten af hundewebben.

Camilla Juelsgaard Jørgensen, nu også med islænder

Juelsgaard's Labrador

Get a life - Get a lab
0
0
Svar på denne tråd

Hundegalleri
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 18:20

Jeg fandt min nye hvalp inde på Hundegalleri.dk.

Jeg behøver ikke papirer på hvalpen, da det er ren familiehund, så at kontakte DKK eller kenneller efter en hvalp er for mit vedkommende spild af penge.

Held og lykke på jagten :-)

Tina... Et Unikum -ikke et plagiat

TinaU.dk

Nu også som Insektmedlem

VIP-plads er taget!

0
0
Svar på denne tråd

hunde....
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 21:06

Vi 'fandt' vores nuværende, 7 år gamle Engelske Cocker Spaniel helt tilfældigt på Netto's opslagstavle, med DKK tavle, efter rigtig gode forældre/forfædre(efter min mening).

Og nu kigger vi så småt efter nr. 2, på DKK's hvalpeliste eller andre steder, hvis vi støder på nogle med DKK.

Jeg/vi har 'valgt' at kigge på hunde med DKK stamtavle, fordi jeg mener at det er "de bedste"(ægte, og med flere muligheder for træning og udstilling mv), og da vi overvejer en Shetland Sheepdog, så dér, fordi jeg kun vil have én der er øjenlyst, helst i en alder af 7-9 uger, efter øjenlyste forældre. - Da de har en tendens til CEA(øjenlidelse), der i værste fald kan medføre blindhed, og det vil jeg ikke have.(selvf. kan DKK også have SS, der ikke er øjenlyste..)

Men ellers er der gipote.dk

Mvh. Cecilia

- Med terroristerne og problembarnet

If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider