Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

at tage fejl i en drøm
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 15:28

Ja jeg oplevede noget mærkeligt i morges lige inden jeg vågnede. Jeg var igang med at arrangere noget, en fest tror jeg, eller en rejse og hende damen som skulle tage mine oplysninger kender mig lidt og ved i hvertfald noget om hvor gammel jeg er og sådan fra de meget unge dage hvor jeg rendte med hendes datter. Hun bad så om min fulde fødselsdato og jeg sagde 211074 og så så hun meget mærkeligt ud i hovedet. "Nej, det kan ikke passe, det ved jeg er forkert" og jeg blev ærlig talt noget vred på hende for så hør dog efter menneske, jeg ved nok hvornår jeg har fødselsdag! Men hun var fuldstændig stædig overbevist om at det ikke var korrekt og gik for at finde ud af hvor fejlen lå. og så vågner jeg og summer lidt og genhusker det sidste af min drøm hvor det så går op for mig at jeg jo er født i 81.. Så hun havde jo ret! Til gengæld bor mine forældre i nr. 74... Hvordan kan man følelsesmæssigt i en drøn helt igennem føle at en anden bare ikke gider høre på hvad man siger og "ved er rigtigt"! og så vågne op og huske lige pludseligt at det var en selv der tog fejl??? .....

Ja det ubeviste er noget sjovt noget...

Time And Space.

Selvudviklende undervisning i samarbejde med din hest samt rolig tilridning hvor du selv er deltagende tilbydes, skriv en personlig besked til mig for info.

0
0
Svar på denne tråd

fdjhgdksfjhglkj
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 15:38

Drømme handler altid om en selv.

Den kvinde du blev vred på, hvad repræsenterer hun i dig? Det, i dig tror/synes du tager fejl omkring en væsentlig ting.

Normalt er den del af hjernen der har med tal at gøre ikke aktiveret når man sover, men det kan ske (har selv drømt noget om et girokort til en togbøde med tal på )

0
0
Svar på denne tråd

jeg har ikke indgående kendskab til
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 16:25

drømmetydning, overhovedet ikke. Men jeg har lært at når man drømmer om en person man kender omhandler det denne person eller personlige træk man ser hos vedkommende. Altså hvordan JEG tolker hende/ham (og det er jo ikke nødvendigvis sandheden :)

Drømmer man om en kvinde man ikke kender er det følelserne/ sådan som hun har det/ -med det hun gør, der er det væsentlige.

Og er det en mand man ikke kender tydeliggører personificeringen en vilje omkring noget/ omkring en handling..

I min vågne tilstand mener jeg om hende her den konkrete kvinde i drømmen at hun har disse personlige træk; dømmende, en sladrekone (virkelig!) har en sort hvid hurtig på aftrækkeren holdning til det meste men har alligevel kapasitet til at fatte nyt hvis man når så langt.. , hun er også morsom, kan måske virke overfladisk men det er faktisk en påtaget ting der hurtig falder fra (hvilket jeg godt kan lide), hun er ret levende, temperamentsfuld, nogenlunde retfærdighedssansende men vogter sine egne meget! og har ret meget selv at døje med i livet/bekymringer, .. så nok en ret almindelig og umiddelbar person hvor jeg i drømmen nok mener det dømmende alvidende (oversat= jantelov?) er det væsentlige i forhold til at tyde resten af drømmen.

Kort sagt jeg tager "det dømmende" alt for nært, så nært at jeg ikke får fattet det er mig selv der har taget fejl (og det er jo en lille ubetydelig fejl en talfejl uden konsekvenser..), og det medfører helt konkret (drømmekonkret ) at jeg ikke kan komme afsted/ud at rejse AH!

"-At rejse" i en drøm dækker over en ny begyndelse/ at man præsenteres for noget nyt, en psykologisk udvikling ud i nye aspekter som man ikke har gennemlevet endnu." Og det er faktisk i høj grad noget jeg står på nippet til

Time And Space.

Selvudviklende undervisning i samarbejde med din hest samt rolig tilridning hvor du selv er deltagende tilbydes, skriv en personlig besked til mig for info.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider