|
|
| Gallashow Herning; "kvinde går dressur"! |
|
|
For nogle år tilbage var der et helt fantastisk indslag ved gallashowet i forbindelse med hingstekåringen i Herning. I indslaget var der en ung kvinde, der gik et helt dressurprogram på alle 4 (fødder og hænder). Hendes arme og ben havde fået 'hvide bandager' på og hun var ellers klædt helt i sort. Hun gjorde det helt ekstremt godt - jeg var virkelig inderligt imponeret over, at hun kunne lave f.eks. piaf og passage såvel som fri trav, hvor det virkelig lignede! Er der nogen, der kan huske det - og ved hvem hun er eller om der findes en video et sted på internettet? Jeg har selv ledt, men uden succes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Er ret sikker på at det var ponyrytteren Ditte Pedersen, hende der red Sorteper. Men som jo desværre dødede under en ulykke med hesten, for nogle år siden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja, måtte også lige slå op i et gammelt "Ridehesten", og jeg tog fejl. Det var ikke Ditte. Hun hed Anne Mari Cobb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det indslag vil jeg rigtig gerne |
|
|
se - sig til hvis nogen finder det 
Mvh Gitte - mor til Tera og Lian
Naturlig bedækning tilbydes af smuk broget hingst
Tillært adfærd af alle slags undergåes til enhver tid af medfødte instinkter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ved |
|
|
at mie (anne marie) søster er herinde, måske hun kan være behjælpelig? søsteren hedder ane cobb herinde, og kommer mest på avl..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ffffffffff |
|
|
Jeg har set det fra HN igennem og der intet med det fra 2006's gallashow.
"Hvorfor ride med "hjælpetøjler og glidetøjler"? - Det kun de "dygtige ryttere" der bør ride med disse - MEN, de dygtige ryttere og trænere behøver dem IKKE !!!! Andrew McLean.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tak for hjælpen! |
|
|
Mange tak for jeres fine research ... jeg har nu skrevet til søsteren og håber, at hun kan hjælpe os 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Lene Dodensig |
| Dato:  |
10-05-2009 10:34 |
|
Er i sikker paa det ikke er Carina Neverman Thorup? Mener det var hende der lavede det. og hun sprang smaa spring paa vej ind..
Nu som student Super ophold i Tyskland  Saltum Hestetransport
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke sikker |
|
|
Jeg er slet ikke sikker på noget i den sag  MCK; Du skrev, at det var i en gammel ridehesten... kan du så ikke se, hvem der lavede nummeret?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nysgerrig |
|
|
Altså, jeg bliver meget nysgerrig nu - det kunne jeg virkelig godt tænke mig at se!! Opdatér lige tråden, hvis nogen finder det - jeg vil se med 
Hilsen Mette med fjordhypperne
Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles - med respekt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| venter spændt |
|
|
Ja hun var virkelig dygtig - et genialt nummer! Min egen 'legen hest' blegnede godt nok voldsomt set i den sammenhæng!  Har stadig ikke fået svar fra søsteren desværre...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| grand prix |
|
|
hahahaha  Hvor ser det sjovt ud!!!! Det må være enorm hårdt for arme og ben - vildt hun kan springe så højt!     
***Gry***
Skal du holde fest?? - Hjælp til servering tilbydes! Tjener-erfaring haves.
Kontakt mig: gryper@dsr.life.ku.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen - hold da op det ser |
|
|
sjovt ud. Vildt hun kan springe..
Mvh Gitte - mor til Tera og Lian
Naturlig bedækning tilbydes af smuk broget hingst
Tillært adfærd af alle slags undergåes til enhver tid af medfødte instinkter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha, det havde jeg ikke regnet med :-) |
|
|
Hvor er det underligt. Jeg skulle finde nogle tidligere oplysninger omkring mig selv på google, og så faldt jeg over denne tråd. HEHE, det er meget sjovt at se, hvad I alle har skrevet. Det var mig, Anne Mari Cobb, der engang lavede dette show for år tilbage. Det var en fantastisk oplevelse, og jeg var ved at tisse i bukserne over at skulle ind foran så mange mennekser.Jeg havde en træner, der lavede programmet til mig, og lavede musikken, hehe - det var meget seriøst og virkelig sjovt. Jeg har aldrig fundet en video af det eller ligende, blot en gammel en vi selv fik optaget under selve showet. Men det er mange år siden nu. Men nu ved I i hvert fald det . Så skal I ikke gå i uvished mere. De bedste hilsner Anne Mari (Mie) Cobb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Whauuuuu:) |
|
|
Hey Mie. Vil blot tilkendegive, at jeg også så dig til gallashowet den gang:) Min kæreste og jeg var selvfølgelig også vildt imponerede over dig og stadig den dag i dag "popper det op" i ny og næ:) Er det stadig sådan du lærer dine programmer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nørreheden |
|
|
Jeg husker det også og vi var godt nok imponerede . Du fik ihvertfald stående klapsalver fra en hel del .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|