Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Valg af tato. hjælp
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 19:57

Hejsa folkens.

Når jeg bliver student om 1 år, har jeg tænkt mig at få lavet en tatovering, som skal symboliserer min "vundne kamp", det er hårdeste jeg har gennemgået i hele mit liv, der hvor jeg fandt ud at alt hvad jeg gjorde havde konsekvenser for mig selv, og hvor man ikke bare løber om hjørner med andre mennesker, kort og godt, jeg er blevet voksen. Derudover døde min højt elskede mormor i dette skoleår, hun var min soulmate, den mest elskede person i mit liv, hun var.. den jeg vil leve op til at være.

Min kæreste og jeg har haft 5 års dag i dette skole år, og købt hus, så derudover har jeg startet et nyt kapitel i mit liv, i løbet af min uddannelse. Alt i alt, har dette været et vildt år, på godt og ondt.

Min tatovering skal enten symboliserer alle de ting der er sket, eller også skal jeg nøjes med en tatovering, med min mormorsnavn eller bare ordet "mormor" på toppen af min skulder.

Jeg ved at jeg har god tid til at planlægge dette, men jeg kunne egentlig godt tænke mig allerede nu at få inputs, evt. forslag til hvordan sådan en tegning kunne laves?

Hvis det skal være en større tatovering, med alle symbolerne i, så tager jeg til LA og får den lavet, da jeg synes at de er vildt dygtige derovre. og min skal være et tegn på skønhed og ikke "råhed"..

0
0
Svar på denne tråd

tatovering
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 20:09

Jeg har også overvejet at få lavet en tatovering af min mormor, altså så jeg får hendes ansigt på skulderen. Jeg ligner hende utrolig meget, så når jeg bliver ældre, vil man helt sikkert ikke kunne se den store forskel..

0
0
Svar på denne tråd

Tusch...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 20:12

Jeg ville foreslå:

et bånd omkring anklen med noget tekst/ordsprog på latin?

eller

et monogram med årstallet 2009 og måske din mormors initialer? Eller lavet i stil med vikinge-ornamenter.

Helst kun tuschet med sort - det er nemmest at holde pænt i mange år, da det ikke ødelægger tattoveringen at få streget den op når den bliver grønlig med tiden.

MVH Pia

nu med egen hjemmeside

Næsten ny, mørkeblå "Horseguard" dækkenundertrøje sælges,

str. COB (til smal hest/pony...), 150 kr, jeg betaler porto. Skriv PB.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider