Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Opstramning efter vægttab
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 07:40

Hjælp H-ænder!!!!

Jeg har det her, for mig, store problem.. Strækmærker og slaske-hud..

Det lyder nok også værrer end det reelt er.. men for mig betyder det meget med strækmærker på inderlår, yderlår, "håndtagene", brysterne.. og så den her hud på maven der ikke er så spænstig mere.. Jeg føler jeg slasker hvis i forstår..

Det er slet ikke så meget så en operation er på tale..

Men hvad dælen gør man ved strækmærker og slaske hud???

En dag vil jeg gerne ha børn, men kan man forebygge de voldsomme strækmærker på nogen måde?? Eller bare minimere dem? Jeg tænker vitaminer, olier, cremer eller andet???

Nogen der har erfaringer??

Jeg har prøvet den hersens creme fra tv-shop, Rejene hedder det hvist, men sys ikke det gav noget ..

Team Le Mans

0
0
Svar på denne tråd

Ingenting..
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 10:50

Strækmærker kan du hverken gøre noget ved,eller forhindre.

Enten får man dem,eller også gør man.

Hvis det er løs hud du har,og ikke fedt,ja så er der kun en vej,for at komme det til livs,og det er en tur under kniven.

Man kan ikke stramme hud op via træning.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 11:39

Strækmærker bliver mindre tydelig med tiden, de bliver lyse men forsvinder ikke.

De kan fjernes men det koster og mærker ikke spor behageligt.

Du skulle kunne få dem til at trække sig noget tilbage med hermoride creme, jeg har hørt at det virker og der sker intet ved at prøve.

Nu kan jeg se at du ikke er så gammel og det lyder ikke til du har tabt 50 kg eller mere, så jeg ville ikke være bekymret for huden, i din alder trækker den sig sammen igen, men det tager selvfølgelig lidt tid. Jeg vil tro den er fin stram igen om et par måneder.

Når du bliver gravid, så er det bare med at smøre sig ind i creme så holde huden elastisk.

To dejlige vallaker udlånes af længere varighed.

Så lykkedes det endelig.

www.trendsales.dk/ main.asp?site=sort_gal...h=;u=36641

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 12:27

Du kan få en recept på en creme mod strækmærker hos din læge. Mener, det er en stærk A-vitamin-creme, men husker muligvis forkert. Jo hurtigere, du behandler strækmærkerne, efter de er opstået, jo bedre.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsasa
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 22:38

Jeg vil høre min mor ad med den der creme.. hun er jo trods alt læge men hun har ikke nævnt den nå jeg har givet udtryk for a være ked af de mærker der..

Hæhæ nej ikke 50 kg men 20 og det er en del sys jeg smiler det kan i hvert fald ses og vil gerne 10 længere ned, men skal nok satse realistisk og så er det kun 5 der er på tale..

Team Le Mans

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider