Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Besøgte idag, nyt horze i roskilde
Forfatter: 
Dato:  01-05-2009 16:00

Ja så blev det jo dagen, hvor Roskile også fik deres horze butik. så selvføgelig, skulle jeg da lige en tur til roskilde. Et par nye korte ridestøvler, samt to nye dressur gjore, var dagens forventet indkøb.

En flot butik, men med meget få pakeringspladser og når man som jeg, kører rundt i en stor gammel volvo, tog det lidt tid at få den kastet ind i en ledig bås.

Men sikke dog med mennesker, som jo alle havde fådet det helt samme ide` som mig, nemlig at der jo nok var nogle gode tilbud.

Så gik jagten ind. Efter 15 minutters gemmeleg, lykkedes det endelig at få den oplysning, at de ikke havde den model fra kataloget, som jeg jo netop var på udkig efter.

Jamen ok! så måtte der være de to gjore, som kun skulle være dagens indkøb. Men niks. der hang en i str 50 cm og en i str 70 cm, som jo netop ikke var de mål, jeg ledte efter.

Så gik jagten ind, på at indfange endnu en af de unge damer, som for rundt for at svare på spørgsmål, fra alle os utålmodige kunder.

Det lykkedes tilsidst, men den unge dame, vidste ikke ret meget om hvad der var eller ikke var af varer.

Nå ja! jeg kunne jo også lade være med at købe det jeg søgte og så bare går rundt og finde andre gode tilbud.

Jubii et stativ med billige ridebukser. Æhh nåå nej, det var jo en del år siden, jeg sidst havde kunne krybe ned i str lille 38.

Ok, tænkte jeg, du finder vist ikke lige det du søger, så du kan jo lige så godt køre hjem igen. eller hov, nej, jeg behøvede jo ikke køre hjem igen lige med det samme.

Dyr i centrum, havde da vist også rideudstyr. Godt nok er det jo kun heste foder jeg normalt køber hos dem, men havde da sidst jeg var der, lige skimtet at de vist nok havde noget oppe bag ved i butikken.

Så den kære volvo, blev igen bugseret ud af en snæver pakerings bås og så gik det eller der ud af igen.

Volvoen var vist gald for at komme væk, for lige ved siden af i båsen, holdt en fin nye bil og glinsede i solen. Når man som min volvo, hører til i den ældre generaton, ja så kan man jo nemt føle sig gammel og slidt.

Vi nåede så ud til dyr i centrum. Min kære volvo, havde igen fået sit gode humør, for her var jo brede båse og god plads til at parkere.

Endnu engang gik jagten så ind, på korte ridestøvler og de famøse gjore.

Men nu var jeg jo heldig, for alle de andre havde jo ikke forladt horze endnu og fulgt efter mig, så jeg var efter kun 10 minutter, blevet betjent af en flink ung dame, havde betalt for mine flotte nye korte ridestøvler og de to gjore.

Min kære volvo var også glad, for lige ved siden af den, holdt en lille slidt toyota og de to, har vist fået dagens gode hygge snak.

så ja, min hygge tur til horze i slagelse, endte jo egentligt meget godt, tiltrods for at det var i dyr i centrum at jeg fik mine varer og næste ganga, tror jeg at mig og vovlo, nøjes med at køre i dyr i centrum, for der er både plads og det udstyr vi skal bruge.

0
0
Svar på denne tråd

tralalalala
Forfatter: 
Dato:  01-05-2009 16:09

Godt dig og din bil fandt det i skulle bruge og blev glade igen ;)

smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.angus-direkte.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-05-2009 18:41

Hyggelig lille historie ;)

Mvh Connie

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

øhh...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2009 18:54

er det bare mig der er forvirret over hvor det egentlig var den horze lå, du skriver i starten at det var i roskilde og til sidst slagelse

Men godt at du fik det du lige stod og manglede

0
0
Svar på denne tråd

he he......
Forfatter: 
Dato:  01-05-2009 20:33

ja jeg er da fjomret, du har ret. normalt er det jo i slagelse jeg kører i horze, så derfor mit fjommeri tilsidst.

sådan er det jo når man blive gammel og glemsom..

0
0
Svar på denne tråd

Giver efterhånden
Forfatter: 
Dato:  01-05-2009 21:07

op overfor div. rideudstyrs butikker der ikke er online, da jeg aldrig synes at finde det jeg går efter...

Inger - ps. det er tilladt at parkere ude på Roskildevejen (Y)

Mvh Gitte
- mor til Tera og Lian

Naturlig bedækning tilbydes af smuk broget hingst

Tillært adfærd af alle slags undergåes til enhver tid af medfødte instinkter.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-05-2009 22:48

Jeg synes sjældent, Horze har de varer, jeg kommer efter :-( Med undtagelse af mine ridejeans, som jeg købte i Slagelse, da butikken lige var kommet. Dem er jeg så også blevet frygtelig glad for :-)

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Horze...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2009 22:55

Jeps... Horze, argh!!!

Ser en brun lædergjord på deres netside, kører fra Odense til Ringe for at købe, men ak, den såkaldte brune lædergjord havde kun et stykke på midten der var brunt, meget mørkebrunt, resten af gjorden var sort... Det var jo ikke det, jeg skulle bruge, så jeg endte også i en dyr butik, men fik hvad jeg ville have...

Venligst Jen9

"Tomorrow is another day without any mistakes"

Anne fra Grønnebakken.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

ja man må godt parkere
Forfatter: 
Dato:  02-05-2009 07:08

på roskildvej, men der var fyldt godt op med biler. der er jo i forvejen en del butikker, så folk bruger jo hurtigt, de pladser der er.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var også derude.
Forfatter: 
Dato:  02-05-2009 07:47

En fra stalden og jeg drønede derud for at glo sidst på eftermiddagen. Parkeringen var ok, når man kun har en lille Corolla og den var bare glad for at stå i skyggen!

Inde i butikken kunne man se langt efter tilbuddene, synes jeg. Bevares, det er da en fin butik, men jeg havde troet, at der var lidt ekstra at komme efter de tre første dage (eks. bare 10% rabat). Der hang nogen ridebukser (som jeg har magen til i forvejen), grimer og en gang Pikeurtøj, der var nedsat ned 25% (at jeg så synes, at 449kr. minus 25% for en t-shirt stadig er mange penge er jo så én ting...).

Jeg tøffede lidt rundtog fandt en skøøøn BR-trense (brun med hvide syninger), som jeg havde været på jagt efter længe! Men på trods at varens forholdvis høje pris, så var der ikke meget rabat at hente oppe ved kassen...

Vi kørte derfra igen uden at være specielt imponerende. Tre grimer for 100kr. kan vi altså også få i den lokale biks.

Men det er da en fin butik og den skal nok blive god, når der hele kommer lidt mere på plads. Jeg tror dog stadig, at jeg foretrækker butikken i Vallansbæk af alle Horze-butikker.

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

Vestegnensrideklub holder brugt rideudstyrsmarked Søndag d. 3 maj. Se www.vestegnensrideklub.dk

Ledige stande!

0
0
Svar på denne tråd

bla bla
Forfatter: 
Dato:  02-05-2009 08:17

Jeg har haft nogenlunde samme oplevelse som jer andre... Jeg har shetlænder og tænkte de måtte da have et eller andet lækkert til hende på tilbud, mangler nemlig næsten alt. Men det eneste jeg kunne finde var en enkelt trense, som jeg ikke kunne lide og et underlag i str. pony som så tilstrækkelig småt ud, så satsede på det passede og skal ud at hente det på søndag hvor det er blevet broderet. Ingen af tingene var på tilbud, undtagen broderingen..

Det bliver heller ikke lige det sted jeg kommer til at handle mest, de har vist ikke meget til de helt små str.

Mvh. Louise

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider