Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nerveledningsundersøgelse..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 22:45

Har du været til en Nerveledningsundersøgelse??

Hvordan var det?

hvad fik man ud af det(operation, videre undersøgelser)?

- med hvilke resultat?

(jeg venter selv på indkaldelse til en sådan undersøgelse)

"ingen hest har græsset forgæves"-steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

nerveledningsundersøgelse
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 23:22

Jeg var til en tilbage i 2004 - efter et spark på anklen, med mindre brud til følge, mistede jeg følelsen i mine tæer og yderste del af foden. Var til en undersøgelse - kan ikke huske hvilket fancy navn de kaldte det - men en undersøgelse hvor de via stød testede mine nervers ledningsevne..Det var på Glostrup.

Det var en underlig fornemmelse, mine nerver ledte ikke 100%, men bedre end at de ville forvente manglende følelse.

Nu knap 4,5 år efter, har jeg stadig nedsat følelse i tæerne og yderste af foden, men idag kan jeg dog vrikke lidt med tæerne..

Fik et tip om at øve med hver eneste tå, med en gummielastisk, for at få op arbejdet førligheden i dem igen. Det har givet positivt resultat.

Hvor og for hvad skal du undersøges?

Galopmenneske

- med forkærlighed

for military og pinto

Optimum dressursadel sælges!

Havana, 17" og 28,5 i bomvidde.

Brugt 1,5 mdr. -som ny.

Samondo PIH61-afkom til salg. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 23:31

Sådan en har jeg fået da jeg havde 3 fingre der havde sovet i 1,5 år.

Jeg mærkede det ikke rigtigt. Det kildede lidt i underarmen.

For mit vedkomne resulterede dt i operation. En Carpal Tunnel Spaltning da jeg havde meget dårlig ledeevne i nerverne. Så Den blev fritlagt inde i håndleddet og vupti begyndte jeg at få følelsen tilbage i fingrene. Mangler stadig lidt kræfter i håndleddet selv nu et stykke tid efter. (Blev opereret 9. december sidste år)

Mvh. Jenni

Jeg siger hvad jeg mener og mener hvad jeg siger.....

0
0
Svar på denne tråd

har fået den
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 23:35

lavet på både hænder og fødder, syntes ikke det var ubehageligt, men der er så heller ikke ret meget lede evne hverken i tæer/fødder eller fingre/hænder jeg er opereret i det ene håndled og i den ene albue og i den ene fod uden nogen effekt.

vh Berit

2 års tinker hoppe med papir fra dtf sælges kontakt via besked

Brugsegenskaber og temprament i top

De Dagda

står til rådighed for hopper

0
0
Svar på denne tråd

Havde pga
Forfatter: 
Dato:  30-04-2009 07:52

overanstrengt arm, en nerve ved albuen der sad i klemme.

Jeg var først på Glostrup, de kunne ikke finde ud af noget, så Næstved, de var sgutte bedre, så til sidst kom jeg til Århus, og vupti kunne de se hvor den var gal.

Det er en underlig fornemelse at de får ens arm til at spjætte :-) Gør faktisk lidt ondt. Men ikke ubehageligt ondt.

Blev opereret, og gik sygemeldt en 4-5 uger, men allerede 2 dage efter kunne jeg nogle småting selv, det er nu 8 år siden, og har intet mærket til det siden.

Og det er selvom venstre arm skal tage det største slæb for manglene højre hånd. Blev forresten opereret på Slagelse.

MVH Vipse

Ejendom ved Haderslev sælges 6,6 ha jord til.

sagsnr. 60905456 EDC

Passier Optimum 17" sælges. 13.500 kr 3/4 år gammel.

Egeskovgård

Bøgeflis til ridebane sælges.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har haft sovende
Forfatter: 
Dato:  30-04-2009 12:52

Jeg skal undersøges fordi jeg fra maj til oktober 2008 havde sovende arme, fra november til nu har min 4. og 5. finger sovet konstant ...

er spændt - håber dog ikke jeg skal opereres

"ingen hest har græsset forgæves"-steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

Var til undersøgelse
Forfatter: 
Dato:  30-04-2009 13:44

Jeg var til undersøgelse her i foråret og venter på en Carpal Tunnel operation.

Hende, der foretog undersøgelsen, var vældig sød, og vi diskuterede ridning og heste, medens undersøgelsen stod på, så jeg glemte at det var ubehageligt. Det er ikke nær så slemt, som at røre ved det elektriske hegn.(det var vist det spørgsmål, der ledte os ind på hestesnakken)

Min søster blev opereret for 15-20 år siden, og det har været helt i orden siden.

BirteB

BirteB
Husk at leve mens du gør det,
Husk at ride mens du tør det!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider