|
|
| Til manden, der har alt? |
|
|
Min kæreste har fødselsdag, men ønsker sig absolut ingenting.
Sidste år fik han en robotstøvsuger, til jul en halskæde - men i år er jeg blank.
Hvad skal jeg finde på? Han fylder 27, er bil / teknisk interesseret (udd. mekaniker) og laver meget gerne mad (køkkenet er allerede proppet af diverse grej). Han arbejder som lærer på en efterskole.
Hjælper rigtigt gerne med hestene, men er ikke egentlig hesteinteresseret.
Jeg har truet ham svært med at give ham noget til hestene. 
Måske en oplevelse af en slags, men hvad? (Det kunne jo være nemt at give ham en rejse eller en luksusbehandling af bilen - men det bliver måske liiige dyrt nok). Han fylder i øvrigt i morgen, mandag (så jeg er meget desperat). Hjælp?
Mette (Fjolle)
Det Gule Helvede ...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler... ...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...
Passier PSL dressursadel, 17", medium bom, kr. 2.500
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvad prisniveau ligger vi på? Sidst min kæreste havde fødselsdag, gav jeg ham en tur på restaurant Paustian. Min kæreste er også temmelig velbevandret i et køkken og forstår at sætte pris på god mad. Så det var virkelig en god oplevelse. Et alternativ kunne jo være Noma. Den er der jo tmmelig meget fokus på i øjeblikket. Der skal du bare være ude i god tid med bordreservation. Ved ikke om han er til den slags, men måske en tur i det ny teater og se Phantom of the opera. Vi var inde og se den for et par uger siden og det var virkelig en stor oplevelse. På trods af at vi begge havde set den før 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et gavekort... |
|
|
Jeg havde samme problem til jul, så jeg valgte at gi min samlever et Weekend ophold..købt i bog og ide´for ca 800 kr. De har flere ting og flere ophold i flere prisklasser. Du kan læse om dem på bog og ides hjemmeside. Syntes jeg havde fundet den bedste gave af alle, men kæresten syntes det samme, han havde nemlig også købt sådan et til mig...så vi begge gjorde støre øjne da vi åbnede vores gaver og endte i et stort grin..  Mvh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
26-04-2009 16:38 |
|
Igen kan jeg kun anbefale www.oplevelsesgaver.dk , her kan han bla få et gavekort til en 'ralley day' hvor han kan komme ud og køre ræs på en ring. Det har min kæreste fået, dog er det ikke blevet brugt endnu men NØJ hvor blev han bare rigtig drengerøveglad. Han fik det også som 27 årig.  Der er MANGE andre ting derinde også.
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Fotoalbum opdateret
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Min kæreste har også alt - næsten, hvis jeg havde råd fik han en Staldkat (minlæsser) i fødselsdagsgave, den ønsker han sig brændende og er sikker på han ikke kan leve ret meget længere uden sådan en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det eneste |
Illum |
26-04-2009 18:24 |
|
Ønske var en BMW LT 1200, så den fik han..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette (Fjolle) |
|
|
Mit forslag er en tur i wellnesscenter med massage, lækre bade osv. - til jer begge to. Så kan du også få lidt fornøjelse ud af dagen, og I har en skøn oplevelse sammen. 
Vrinsk fra Esma Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du er vist lidt sent ude dame :) |
|
|
Hva med en lille sviptur til udlandet eller en hel lille ferie? Hvis du venter til August kan jeg godt passe krikkerne...
Venlig hilsen Marlene Ølgod Heldig ejer af
Wisdoms Al Ashab ox 4211 *AVLSHINGST*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lige et forslag mere. Forærede i december min kæreste en sviptur til Malmö og det var simpelthed sådan en god tur - så det kan varmt anbefales. Vi tog en enkelt overnatning derovre og ellers stod den på shopping, hygge og god mad. Rigtig dejlig by.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt for sent... |
|
|
...på den, selvfølgelig. Næste år må blive året, hvor han rent faktisk får sin gave på dagen - om morgenen. Hans forældre har givet ham en Nintendo Wii Sport - den er han helt syg med, så jeg vil give ham Wii Fit. (Den kan så altid byttes til et digitalkamera eller en elektrisk barbermaskine, vil det trækker mere). Et ophold er en super idé, men måske noget over budget, i betragtning af, hvor meget den store af hestene af kostet på det sidste.  Var midlerne ubegrænsede, så havde han fået en ny Skoda Superb. Eller den helt specielle gamle kasse af en Opel, som han drømmer om. ...men hva, han er så taknemmelig, at han plejer at blive glad for alt, hvad han får. 
Mette (Fjolle)
Det Gule Helvede ...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler... ...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En mand uden motorcykelkørekort ...... |
Gammelnok |
27-04-2009 10:59 |
|
..... er IKKE en rigtig mand og er så heller ikke manden, der har alt  Mvh. Gammelnok der ud fra den definition har manden, der har alt og for at være på den sikre side, også selv har det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha det |
Illum |
27-04-2009 11:00 |
|
Har manden her ergo en rigtig mand, der har alt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12356780 |
HeidiZ |
27-04-2009 11:07 |
|
Hvad med noget tøj? Sko? Pung?
- HeidiZ Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri. F. Nietzsche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Manden min |
|
|
fik et Oslo-cruise i fødselsdagsgave. Med afrejse på selve dagen, og han vidste ikke noget før vi var på vej til båden  Kræver dog lidt planlægning, og at diverse familiemedlemmer kan holde tæt  Mvh. Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja Illum det håbede jeg ..... |
Gammelnok |
27-04-2009 11:21 |
|
..... da også, når man tænker på det legetøj, du har givet ham  Mvh. Gammelnok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er den ikke |
Illum |
27-04-2009 11:28 |
|
Lækker 
Han STRÅLER når han køre af sted, og er den ENESTE der ankommer i køre "dragt" og jakkesæt til jobbet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selv om min mands legetøj ..... |
Gammelnok |
27-04-2009 11:33 |
|
..... så er en Honda CBF 1000A, så ved jeg, hvad du mener. En mand der stråler, er ikke det værste, man kan have. Mvh. Gammelnok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Motorcykler... |
|
|
Jeg kender for mange, der er endt som et nummer i statistikken, så motorcyklen må han undvære. Han har stort set kort til alt andet.

Særligt fimset synes jeg nu heller ikke, at han er, selv om det sætter maskuliniteten på prøve at skulle fotograferes sammen med en pink pony. 
Mette (Fjolle)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke et |
Illum |
27-04-2009 16:39 |
|
Argument (Staves) nu kan man jo gøre rigtig megt , selv, i trafikken for IKKE at ende der... Det samme kan jo også siges for dem der omgås heste...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum... |
|
|
Du er ulig mere sårbar på motorcykel. Den ene blev offer for en bilist, der overså sin ubetingede vigepligt. Den anden stødte sammen med en bakkende lastbil, som dukkede op efter et sving. Så vidt jeg ved, var de uden egentlig skyld. En af hans venner havnede i øvrigt i kørestol - hun var uden skyld i det selv. Så ja, man kan gøre meget, men går det galt - så er man ilde stedt.
Mette (Fjolle)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tager mig den frihed ...... |
Gammelnok |
27-04-2009 21:12 |
|
..... at antage, Illum har taget den slags risici med i overvejelserne, inden hun sendte manden ud på den 2-hjulede. Det har jeg i hvert fald, både på mandens, egne og min datters vegne. Vi kan gøre en masse for at synliggøre os selv, ikke køre over evne og i den grad prøve at være forudseende i trafikken. Jeg reklamerer glad og gerne for at få flere til at køre motorcykel, for jo flere vi er, jo bedre vænner bilisterne sig til at se os. Mvh. Gammelnok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345897 |
HeidiZ |
27-04-2009 21:32 |
|
Ja man er yderst sårbar på en motorcykel, det ved jeg, da jeg selv er bagsidder ofte her om sommeren. Men det må man jo tage med. Bare man som MC-kører er klar over hvor sårbar man er, så tror jeg man når langt.
- HeidiZ Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri. F. Nietzsche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gave............ |
|
|
Til manden der har alt... købte en ½ times flyvetur i et jagerfly til min ex. det må næsten være den ultimative gave til de fleste mænd.
Ridelygter sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| damdadam |
|
|
Nu må man jo hellere ikke blive bange for at leve  Min kæreste har en BMW k1200s (mener jeg den hedder?), men han køre hellere ikke 220 på den som mange gør. Også er det jo også en super ting for kæresterne, når mændene kan tage os med til stranden på den om sommeren  Nu skriver du at en ferie bliver for dyr, hvad så med et weekendophold, en smuttur til paris f.eks? Flypriserne er jo latterlige for tiden, så det er næsten kun hotelprisen der skal betales.
NO ONE can make you feel inferior without your consent - E.Roosevelt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej nej ...... |
Gammelnok |
27-04-2009 22:51 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha ja flyve |
Illum |
28-04-2009 07:25 |
|
Er livsfarligt... Men vi kan jo ikke sidde her og vente på at dø... Og en K1200 LT er slet IKKE en MC man køre 220 km på... Man cruiser med 350 kg mellem lårene.... På den anden side, MGéren kan komme under en lastbil. I Alfaen kan han blive slået ihjel som en almindelig bilist eller vi kan miste livet når jeg suser gennem Kassels bjerge med 170 i timen.... Godt vi har ladet 2 biler blive i DK ,så er de da ikke med til at bringe vores liv i fare... Vi vælger vores risici, med omhu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|