|
|
| Til manden, der har alt? |
|
|
Min kæreste har fødselsdag, men ønsker sig absolut ingenting.
Sidste år fik han en robotstøvsuger, til jul en halskæde - men i år er jeg blank.
Hvad skal jeg finde på? Han fylder 27, er bil / teknisk interesseret (udd. mekaniker) og laver meget gerne mad (køkkenet er allerede proppet af diverse grej). Han arbejder som lærer på en efterskole.
Hjælper rigtigt gerne med hestene, men er ikke egentlig hesteinteresseret.
Jeg har truet ham svært med at give ham noget til hestene. 
Måske en oplevelse af en slags, men hvad? (Det kunne jo være nemt at give ham en rejse eller en luksusbehandling af bilen - men det bliver måske liiige dyrt nok). Han fylder i øvrigt i morgen, mandag (så jeg er meget desperat). Hjælp?
Mette (Fjolle)
Det Gule Helvede ...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler... ...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...
Passier PSL dressursadel, 17", medium bom, kr. 2.500
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvad prisniveau ligger vi på? Sidst min kæreste havde fødselsdag, gav jeg ham en tur på restaurant Paustian. Min kæreste er også temmelig velbevandret i et køkken og forstår at sætte pris på god mad. Så det var virkelig en god oplevelse. Et alternativ kunne jo være Noma. Den er der jo tmmelig meget fokus på i øjeblikket. Der skal du bare være ude i god tid med bordreservation. Ved ikke om han er til den slags, men måske en tur i det ny teater og se Phantom of the opera. Vi var inde og se den for et par uger siden og det var virkelig en stor oplevelse. På trods af at vi begge havde set den før 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et gavekort... |
|
|