Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

klappedyr
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 16:59

hejsa :-)

er der nogen som kender til steder med klappedyr? Altså hvor man kan få lov til at komme og klappe på forskellige dyr. Ved der er i Zoo i kbh, men der er lidt lang for os, bare for det.

Så hvis der er noget i nærheden af slagelse, ville det være skønt. Men alt kan bruges :-)

Også gerne hvis der er nogen som kender nogen campingsteder med sådanne tilbud, hvis det findes.

Hilsen

katarina

Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS)

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

RIP Fidelia 2/3-09

0
0
Svar på denne tråd

klappedyr...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 07:28

hvilke dyr er det du tænker på at klappe???

hvis det er zoo i vil se er der jo http://www.naestvedzoo.dk/ ved ikke om den er god, har aldrig været der kun kørt forbi.

hilsen kristina

2års ox hoppeplag sælges, MB Karatt tilbyder bedækning

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

svar..
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 15:42

hejsa,

jeg tænkte sådan mest på geder og kaniner og sådan. Bare for min datter kan lære dyr at kende :-). Men tak for dit svar. Vil undersøge det nærmere.

Hilsen

katarina

Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS)

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

RIP Fidelia 2/3-09

0
0
Svar på denne tråd

Klappedyr
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 16:31

Hej Katarina!

I Flakkebjerg har de på Hylleåsen et fællesområde med legeplads, lille sø og ikke mindst geder og fugle.

De sidste år blev gederne lukket ud på fællesområdet først i maj og er der så indtil september, og de må klappes, fodres og kæles med. Iøvrigt så plejer udlukningen at være et tilløbsstykke for store og små,og bliver gerne annonceret i lokalaviserne.

Så hvis i væbner jer med lidt tålmodighed, så er der ihvertfald en mulighed der. Oven i købet tæt på Slagelse og ganske gratis at besøge.

mvh

KIRSTEN

.

0
0
Svar på denne tråd

Nykøbing Zoo
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 14:43

Det er godt nok ikke lige ved, men mener da at i Nykøbing Zoo er klappedyr?

Mvh Maria

- har de skønneste rottebørn til salg :)

Lærke - R.I.P.

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 21:03

Jeg kender kun til et sted i Odder...;o)

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning!

Bedækninger tilbydes!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009

0
0
Svar på denne tråd

Gavnø Slot
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 03:30

Der er også Gavnø Slot ved Næstved - www.gavno.dk - 200 arter sommerfugle, bjerggeder, moskusænder - legeplads etc. etc. ..

Super flot have for tøserne, ½ mill. tulipaner hvis jeg ikke tager fejl ..

- Martin

Kvinder er som heste. De findes i alle racer. Ligefra en velpolstret nordbakker på plegicil, til en høj slank og småhidsig fuldblod ...

0
0
Svar på denne tråd

nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 04:21

Jeg kender et sted i nordsjælland som hedder smidstrupfarmen det er et sted der har åben i sommer perioden for alle intresseret der vil se køer,heste,høns,geder,får kaniner osv.... samt hvad de spiser og bliver malket osv osv... og under 1km. ligger der en campingplads samt ligger det tæt ved vandet så det bestemt et besøg hver. jeg tjekker lige om de har en hjemmeside så vender jeg tilbage.... forsat god søgning

Vh Mette

0
0
Svar på denne tråd

se her...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 04:31

Du kan gå på:http://www.smidstrup-farmen.dk der står der alt du vil vide...held og lykke. jeg kan kun anbefale dette sted kender mange som roser dette sted samt de søde folk på gården..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider