|
|
| Er der andre der har tænkt |
|
|
"nu henter jeg sgu snart den stakkels vallak der ikke er nogen der vil kendes ved!" ? Hvordan i alverden kan man have en hest som man ikke har opdaget er forsvundet efter 4 uger??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jow da |
|
|
til at starte med Nu hvor det er kommet frem at den er halt, forstår jeg ikke hvorfor den ikke bliver aflivet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkelig ... |
|
|
... situation. Jeg havde også tænkt tanken at den måske var stjålet i tyskland eller et andet sted, siden ingen her i landet lader til at kende den. Kan ikke lide tanken om at den sættes på auktion. En halt hest hører ikke hjemme et sted hvor man risikerer at den bliver solgt til nogen der vil køre den til italien til slagt. Så hellere slagte den herhjemme og vide at den ikke risikerer en lang tur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh.... |
|
|
Tror bestemt den har lige så godt hos dyrlægen, som den ville have alle andre steder..
Gitte
Søger dressur talent på 3-5 år. stg. ca 170. Max pris ca 100.000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gitte87 |
|
|
Det tror jeg bestemt også, men man kan jo ikke helt lade være med at tænke på hvordan den har haft det indtil den endte der... Så jeg tror "stakkels" passer meget godt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, det er |
| Forfatter:  |
Muttemor |
| Dato:  |
24-04-2009 14:11 |
|
underligt. Gad vide, hvad dens historie er. Det finder vi nok aldrig ud af. Men der er nok et menneske et sted, som virkelig har dårlig samvittighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, eller? |
|
|
Hvis man kan gøre sådan noget, så skulle det ikke undre mig at det er en person som slet ikke her nogen samvittighed .. Sådan er der, desværre nogle af vores medmennekser der er !!! 
Mvh Natalie Krumm Møller
Nu kun med 1 hoppe tilbage men med en dejlig dreng isetdet  Hvil i fred Limba <3 Du gav mig alt .. Kasai - Du vil for evigt være i mit hjerte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan tænkes |
|
|
Det kan måske tænkes at det er en der ikke har råd til dyrlægeregningen nu hvor den er halt. Så er det nemmere at slippe af med den på denne måde!! Men man ved aldrig hvad der sker på øverste etage hos folk. Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg håber at en eller anden får lyst til at tage den til sig, så den kan få det liv den fortjener. Kan man egentlig overtage den, hvis ingen vil have den??? Det er en mærkelig sag!
Stephanie... Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ) PM for mere info 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arme kræ |
|
|
Ja man kan ikke lade være med at have ondt af den efterladte hest, men den har det jo nok ganske udmærket. Jeg kan bare ikke forstå hvordan halthed skulle stå i vejen for evt. slagtning... ? "Den er formentlig kørt til Danmark, hvor den skulle slagtes. Den vejer nemlig godt til. Men den er en lille smule halt, og det kan være årsagen til, at hestetyvene har efterladt den" Hvis den mistænkes at være stjålet, burde man da fremvise den i Tyskland.... Tænk hvis nogen savner den, det er da skrækkeligt at tænke på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melde sig |
|
|
Man kan vel bare melde sig som ejer, hvis man gerne vil tage den til sig og give den et godt liv. Uanset hvem der melder sig, kan man vel aldrig bevise noget, så de skal vel bare udlevere den. Eller hva?
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12311eee |
|
|
Det kan godt ske at man skal have papirer på den... Ellers skal man jo nok under alle omstændigheder betale et eller andet for at de har haft den stående så længe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Papirer |
|
|
Men det er da ikke sikkert, at der findes papirer på den. Så kan selv den rigtige ejer få svært ved at bevise noget.
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvis man udgiver sig for at være ejeren, så skal man jo også svare på spørgsmålene omkring hvorfor man var 4 uger om at opdage, at man manglede en hest. Desuden kan man jo risikere at skulle betale for dyrlæge, foder, opstaldning og hvad der ellers har været af udgifter!
Stephanie... Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ) PM for mere info 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glemmer én ting |
|
|
I glemmer altså lige én ekstrem vigtig ting: Ejer skal betale ALLE udgifter, der har været på hesten!! Inkl. opstaldning, dyrlæge, foder osv. osv. osv. Det bliver en dyr hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|