Tja nu har jeg gået og overvejet det i noget tid. .
Jeg har haft nogle problemer med min venstre hofte. Siden jeg var helt lille har min hofte haft tendens til at "gå ud af led" og dog, den kommer altid på plads igen, og gør ikke vlidt ondt, men er meget irriterende, bla. når jeg sover (når jeg vender mig), ser tv, eller bare sidder i en "unormal" stilling. Det har ikke haft de store gener, før her for nylig. forleden dag gjorde det simpelthen så ondt at jeg næsten ikke kunne gå. selve smerterne sidder direkte i hofteskålen, der hvor lårbenet og hoften er.
tænker måske at det brusk, eller hva det er der sidder imellem knoglerne, muligvis er slidt ned ? altså en form for slidgigt?
tænker bare på at det ikke kun kan være mine ledbånd ? og er HELT sikker på at det er i hofteskålen og ikke i musklerne.
har også haft problemer i min ankel (venstre) hvor jeg har haft smerter inde i selve ledet og slet ikke har kunnet gå..
det skal lige siges at jeg kun snart er 18 år. så slidgigt for nogle kan lyde ulogisk, men når knoglerne gnider op og ned af hinanden på den måde mange gange om dagen i 17 ½ år, kunne det måske være realistisk ?
nogle der har prøver noget lignende ?
er lidt fortvivlet... 
mvh. Karina