Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hundemad til sygemeldte hundehvalpe??
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 20:14

Min lab hvalp på 6 mdr har i torsdags fået fjernet en ledmus i albuen. Med til resultat at hun ikke må løbe løs i 4 uger og kun gå i snor. Det er hård kost for min hundvaps. Hun har altid været FULD AF KRUDT. Hun er en ordentlig håndfuld.

Kan man, ligesom til heste, få noget foder til hende som ikke giver energi??

Nu med overskredet termin, øv.

Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.

RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08

www.kolbaekgaard.webs.com

Lille præsentabel ejendom, med plads til et ...

0
0
Svar på denne tråd

Foder...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 21:18

Light foder har jo moderat energiindhold - men til en 6 mdrs hvalp er det jo ikke optimalt med slankekost eller lavenergi foder.. Hvalpen vokser jo og skal have fedt og proteiner til at bygge kroppen op...

Hvad med Royal Canine's labrador foder (til hvalp) ? .. Der er også mindre fedt i og foderet er lavet på en måde så det tager lidt længere tid at spise det...

Min allergihund får steorider, hvilket forøger hendes madlyst... Hun får et par gulerødder at gnave i når jeg kan mærke hun søger for meget efter maden ... Det virker, da det fylder uden at give noget synderligt energi ...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Hygge/skovturspart søges på rolig pony/hest..

Bramming området..

0
0
Svar på denne tråd

Lige pt
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 23:26

får hun noget hvalpe foder til labber. Hun er dækket med at hun vokser og alt det. Men jeg synes bare hun har det lidt dårligt fordi hun har alt den energi og hun kan ikke rigtig komme af med den fordi hun ikke rigtig må noget som helst pga benet. Lange gå ture er ikke godt fordi hun begynder at halte en del. Det eneste hun må er lydighedstræning. Og da vi kom til træning her til aften var det nærmest som om der gik en klap ned for hende. Alt andet var mere interessant end lige mig.

Det var mere noget der kunne dæmpe lidt for energien men som samtidig dækkede hende med det hun skal have. Jeg har søgt lidt på nettet men har ikke fundet noget.

Til heste er der jo nærmest en slags foder til hver type og det tænkte jeg måske osse der var til hunde.

Jeg mener det foder hun får hedder First choice til hvalpe (store racer/labber)

Det er ikke fordi det er noget foder hun skal fortsætte på for evigt, kun lige til at hjælpe hende igennem de næste 4 uger. Om 10 dage er det osse slut med det smertestillende så er jeg spændt på hvordan det så går.

Nu med overskredet termin, øv.

Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.

RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08

www.kolbaekgaard.webs.com

Lille præsentabel ejendom, med plads til et ...

0
0
Svar på denne tråd

Åhh hvor jeg kender det...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 08:02

Ja jeg er igennem det samme med min 1 års hvalp på 50 kilo..

Han blev opereret i torsdags og er fuld af krudt nu.. Han får dog den samme mad og mængde som han hele tiden har fået..

Men han er ved at drive mig til vanvid, da han samtidig er utrolig vagtsom, så den mindste lyd reagerer han på, og vil fare afsted..

Han fik fjernet 2 stk hvoraf den største måtte skæres ud.. Den var ca en 2-krones størrelse..

Den anden ved artroskopi med et 2.7 mm "skovl" a la et krokodillenæb..

Jeg har så puttet ham i et bur jeg har lånt af min mor, og stoppet godt med kødben ind til ham..

Det fungerer rimelig godt endnu.. Men han er nu heller ikke verdens bedste til at gnave ben..

Må jeg spørge hvad du har givet for sådan en operation og hvordan de har fjernet den...?

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider