Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Møg DNA test
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 13:09

Ja jeg er SIKKER på at DNA-testen der med sikkerhed viste at GSMF´s far var Godsend du Reverdy har løjet!!!

Det lille røde uhyre er nemlig ved at få pletter - ja du læste rigtigt PLETTER!!! Små fine hvide snefnug i lysken og et par stykker på ryggen...Hun har gemt den godt under vinterpelsen - og med garanti var de der ikke sidste år

Jeg har været ude for samme fænomen en gang før, også en helt rød hoppe med hvide aftegn som i løbet af få år var helt dækket med hvide pletter på størrelse med en tommelfingernegl. Hun hed Melody (stod ved Fåborg og på Sjælland sidst jeg så hende) - så hvis nogen herinde kender hende ved de hvad jeg mener!

Hvor hun har opstøvet disse fejlpigmenter henne vil jeg VIRKELIG gerne vide - havde jeg villet have en appaloosa så havde jeg jo købt sådan en

For en god ordens skyld (der FINDES jo folk med anden form for humor end min ):

• Jeg er SIKKER på at DNA testen er rigtig
  • Jeg synes det vil være herresejt om hun blev helt snefnugget
  • Jeg har INTET imod appaloosa´er

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 13:22

Trine...

Tøsen har bare hørt rygter om, at hende de kalder Prinsessen er plettet - og hun har jo som alle andre småtøser en drøm om at være en Prinsesse!

Du forstår da heller ingen ting... ;)

Milla

Min elskede Tekla og fantastiske Basse - de smukkeste stjerner i natten!
!
Frøsanggård - knabheste med fremtid!

0
0
Svar på denne tråd

Til Milla
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 13:26

Det gør GSMF sqi da heller ikke så - hun gror jo HVIDE pletter og ikke brune som RIGTIGE prinsessers er...

Et billede af mig og Milla´s prinsesse:

Og et af wannabe-prinsessen...

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Altså....
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 16:24

Min er jo broget, og skimlet, så din er bare lidt langsom i optrækket...!

>>>Kursus med Susan Kjærgård i Aalborg!!!! Se præsentation for mere info<<<

0
0
Svar på denne tråd

Tsk tsk
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 18:14

Jeg synes kun det går tilbage for den wannabee gedepony

Men jeg skal selvfølgeligt stadigt gerne gemme hende af vejen for dig. Men du må hellere skynde dig at tage imod tilbudet, inden hun blir helt knapstrupper farvet. Hvem har hørt om apaaloosaer til OL i spring?

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med hunden, haven, egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

Altså Trine-mor
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 18:30

Nu må du også lige stramme dig an? Tror du måske de rigtige Prinsesser kommer ud sådan?

Det hvide skal på først: Enig? Når man så er helt hvid - så kan man begynde at få farvede pletter. Er du med?

Tsk tsk.. Man skal da også forklare dig alting.. ;)

:P

Mvh

GSMF

0
0
Svar på denne tråd

hvide pletter
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 20:40

De hvide pletter kan altså også være tegn på B-vitamin mangel. Vi har nemlig en hest i stalden der begyndte at få en masse små hvide pletter, også på størrelse med en tommelfingernegl. Så fik han en B-vitamin kur og de begyndte lige så stille og forsvinde.

Og der er især en quidam de revel ting. Den hest vi havde i stalden havde nemlig også quidam som ff.

>>Cathrine<<
Med Roose og Wishfull Thinking
Nu uden Shiv
Life is what you make it!!
-Direkte fra Holland-

0
0
Svar på denne tråd

Deltager sjældent
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 21:34

Men mon ikke det er det man kalder Birdcatcher spots opkaldt efter en fuldblodshingst af samme navn?

Vi ser det ofte hos araberne og de pletter kommer og går uden at man kender forklaringen på fænomenet.

VH Gunni.

images.google.dk/ images?hl=da&rlz=1T4AD...irdcatcher+ spots&btnG=S%C3%B8g+i+ billeder&aq=f&oq=

VH Gunni.

Opdræt af 100% crabbet fuldblodsaraber.

If your ship doesn't come in, swim out to it

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider