Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At finde sammen med x'en?
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 21:13

Egentlig ved jeg godt hvad jeg vil ... Skriver mest dette for at høre andres erfaringer i samme situation...

For, puha, 8 år siden var jeg sammen med en fyr der virkelig sparkede mine ben væk... Jeg var 19, han var den anden kæreste jeg havde .. Og jeg var vitterlig dybt forelsket ...

Desværre så forelsket at jeg sad alt for meget på ham, og til sidst fik han nok ... Sammenlagt var vi sammen et halvt år tid (Vik gik fra hinanden men fandt sammen efter et par dage igen)

Det eneste der var galt dengang, var at jeg kvælte ham i kærlighed.. Ellers havde vi det kanon sammen..

Nu, 8 år senere.. Har vi fået kontakt igen, via Facebook.. Vi havde begge kæreste på men snakkede lidt sammen ... Nu er vi så begge single og vi aftalte derfor at mødes, bare for hyggens skyld ...

Det var fuldkommen som gamle dage .. Følte mig bare hjemme med det sammen (Altså - godt tilpas med ham - vi mødtes her hos mig... ) ... Og jeg gjorde bestemt heller ikke modstand da han pludselig hev mig op på skødet og kyssede mig...

Siden har vi mødtes nogle gange - til hygge og sådan ... ;) ... Vi har snakket om muligheden for evt at finde sammen igen, men er enige om at vi lige først skal lære hinanden at kende før vi kan tage stilling til det.. Indtil da har vi det begge fint med at hygge på løst plan ...

Han har været gift og han har også fået en søn som nu er 5.. Sønnen bor fast hos ham ... Og han er bare FAR på den fede måde ... Lige som han gør alt muligt andet på den fede måde ... ;)

Stod det til mig var vi kærester om en måneds tid .. Men ingen ved jo hvad der sker ...

Har du prøvet at finde sammen med en x efter længere adskillelse? .. Og hvordan? .. Hvad skal man være opmærksom på så man ikke falder i gamle vaner? ..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Hygge/skovturspart søges på rolig pony/hest..

Bramming området..

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 22:02

Det er da vildt fedt hvis i bare svinger sammen igen!

Men, den opfattelse du havde af ham dengang, er ikke nødvendigvis den han er idag. Så pas på med at "gøre" ham til den han var dengang. Mange forandrer sig jo på 8 år. Det er bare mere for at du ikke bliver skuffet, fordi det lyder som om at han var en rigtig god fyr dengang. Hvilket han os er nu, men håber d ved hvad jeg mener

Men har i det godt sammen, så hvorfor ikke forsøge jer ad...

Held og lykke ihvertfald!!!

Vh. Pernille

Glæder mig til at flytte Avalon ud til det nye opstaldningssted pr. 1 Maj:o)

"Det er viljen, der skaber vejen"

0
0
Svar på denne tråd

Hey...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 22:05

Dejligt at det bare kører... Forelskede mennesker er så smittende... På den fede måde

Jeg har ikke erfaring med at finde sammen med eks'en, men jeg vil da, i din sag, mene, at der nok ikke er den store risiko for at falde helt tilbage til "dengang".... På den ufede måde...

Jeg tænker; Du har haft flere kærester siden, du er ikke længere 19 år, men 27, altså blevet ældre og mere erfaren... Så mon ikke der skulle være en ok chance for at det nok skal lykkes....

Held og lykke med det...

Zamangah

En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)

0
0
Svar på denne tråd

Mænd...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 22:31

Pernille ... Må indrømme at jeg virkelig har skruet helt og aldeles ned for forventningerne ... På den måde bliver man ikke skuffet ..;) ... Og indtil nu er jeg virkelig ikke blevet andet end positivt overrasket gang på gang ..

Igår var han med i min kolonihave (På hans eget forslag) som jeg er ved at etablere .. Mine forældre har have i samme forening så hele familien var samlet og vi grillede derude da vi havde knoklet alt det vi orkede .. Der faldt han lige ind i tonen igen med det samme...

Zamangah... Præcis, Jeg har ændret mig temmelig meget siden .. Jeg vælger selv at tro det er til det bedre - og det siger han da også .. ;) ..

Bramming området..

0
0
Svar på denne tråd

Det er da
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 22:43

bare vildt fedt!!!

Vh. Pernille

Glæder mig til at flytte Avalon ud til det nye opstaldningssted pr. 1 Maj:o)

"Det er viljen, der skaber vejen"

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo fedt
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 22:50

Hvis du har ændret dig- og han har ændret sig, så du ikke kvæler ham igen. Eller vil du altid føle, du skal lægge bånd på dig? Så du ikke føler og kvæler ham ihjel.

Jeg kan være, som jeg er med min mand. Men det tog tid.

Mvh
xtiny

*** The truth is out there- but the lies are in your head***

0
0
Svar på denne tråd

Mænd....
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 21:09

Xtiny... Nej - jeg ved at jeg er stik modsat på det område end jeg var dengang ... Jeg har et stort behov for at have frihed...

Det med at sidde på skødet af hinanden duer jeg simpelthen ikke til .. Det er adskillige år siden jeg forandrede mig med den slags ..

Kan netop være præcis mig selv med ham - fordi han kender mig og især fordi han har en naturlig beroligende virkning på mig .. ;)

Bramming området..

0
0
Svar på denne tråd

Uha det lyder godt..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 08:12

Tja jeg har oplevet noget lign..

Jeg var sammen med en mand for 11-12 år siden, det var godt nok uforpligtende, da jeg ikke ønskede en kæreste og han egentligt var en andens..

Men der var bare et eller andet mellem os, som ikke bare kunne fejes væk..

Det har stået på nogle år med at hver gang vi var sammen til fest, ja så var gnisten altså tændt..

Det ændrede sig så da jeg fik en kæreste og der var intet i en periode på 3 år..

Men så var jeg single igen og så ham igen.. Han var på vej ud af sit forhold, og var flyttet fra sin kæreste..

Vi ahr nu boet sammen i 5 år tror jeg det er, har heste, hunde og kat sammen også..

Og det kører bare på skinner..

Så YOU GO GIRL og husk at nyde det

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

Lige en update...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 08:34

Hehe, syntes lige jeg ville dele den glædelige nyhed .. ;) ..

Vi er nu kærester, igen .. Og min verden er i sådan en grad fyldt med lyserøde skyer ... ;)

Egentlig ville vi vente til han var helt ude af skilsmissen (de har været separeret siden december) .. Men til sidst kunne han ikke vente mere .. ;)

Har mødt hans søn, han er superdejlig og heldigvis meget positivt indstillet, han ønsker sig selv at far får en kæreste igen .. *G* ..

Så nu tror jeg sgu på det nok skal lykkes ..

Bramming området..

0
0
Svar på denne tråd

kæreste med ex´en
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 08:47

Min kæreste og jeg har været sammen i 21 år nu, MED en pause på ca.5 år. Vi fandt sammen igen og har det super sammen nu.

Grunden til vi gik fra hinanden dengang var at vi var alt for unge til hus, barn og familie, eller min kæreste var ;-)

Det kan sagtens lade sig gøre at finde sammen igen og hvorfor skal man ikke det, når man nu kan mærke at det bare er ham der er den eneste ene

Man bliver jo også ældre og klogere :-)

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

Så mangler jeg bare en TIPVOGN

KØBES HASTER !!!!

Gerne en Taarup med sidetip

0
0
Svar på denne tråd

Line...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 09:05

Jamen, lige præcis .. Man bliver ældre og klogere og pludselig sætter man pris på nogle helt andre ting ..

Hvor er det dejligt at høre det også lykkedes for andre .. ;)

Indtil videre er det jo helt nyt... Men da han har et stort og lækkert hus på landet, har snakken da allerede (fra hans side) gået lidt på at der også var plads til mig derude ...

Hvor er det dejligt at man denne gang bare kan nyde det, velvidende at man ønsker det samme med fremtiden .. (x'en ville jo mere eller mindre det stik modsatte af hvad jeg drømte om) ...

Det bliver godt det her, det kan jeg mærke .. Jeg har fundet "hjem igen" ... Min plads har hele tiden været i hans arme, sådan er det bare.. ;)

Bramming området..

0
0
Svar på denne tråd

som var det vores historie
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 11:13

Sådan som du beskriver det til at starte med, var det samme her. Så syntes lige du skulle have vores historie.

Vi var 16(mig) og 18(martin, min kæreste) og have været kærester i ca. 5 måneder vi havde begge haft en kærste før.

Vi holdt en pause på et par dage og var derfter sammen igen en lille måned. martin skulle så i militæret og valgte at være single et stykke tid.

jeg trode livet var slut og aldrig skulle finde sådan en sød kæreste igen.

Livet gik videre og hørte kun lidt på afstand fra min søster og kusine hvordan det gik med ham.

8 år efter havde jeg været oppe og skændes med min daværende kæreste og kørte hjem til min fødeby hvor jeg skulle til en fødselsdag.

Lige pludselig stod han der i baren. Hjertet hamrede, adrenalinen pumpede i kroppen og kunne knap nok stå på min ben der skælvede. Der måtte jo stadig være noget. Behøver jeg at sige at der ikke var andre der eksistrede i lokalet resten af den aften?

Vi har været sammen siden den dag (3 år siden) og har idag en lille datter på snart 2 år og har planer om at skal giftes evt til næste sommer.

ja sådan kan det altså gå med at finde sammen med eks´en igen.

Vi er slet ikke som dengang for år tilbage.

Held og lykke med jer

Mvh

Sandra C

3 års spring/dressur hoppe sælges/byttes med vallak 8-15 år
Sommergræs tilbydes syd for århus med ridebane og løsdrift.
- Forsvunden pony efterlyses stor dusør - Se mere på min præsentation -
0
0
Svar på denne tråd

jep jep..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 12:48

Har haft/har et on/off forhold med min x, men må ærligt indse at, han ER den "rette" men timingen er totalt off.. jeg hpber virkelig at vi endag, og mange år muligvis, finder sammen igen, det ville være skønt, en drøm.

Men nu ser, tiden kan gøre meget, pt. er ingen af os klar til dette.

Men det lyder da dejligt for dig :) Håber uanset udfaldet at alt forbliver lykkeligt!

Med venlig hilsen

Liv Nielsen.

Unge talentfulde springheste sælges.

.Zancle.

0
0
Svar på denne tråd

Kærlighed...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 19:13

Sandra... Hvor fantastisk at høre .. Det er jo også det udfald jeg håber på - barn og ægteskab .. ;) .. Men det må tiden vise..

Dejligt at høre at så mange andre også har gode erfaringer .. Har jo ellers altid sagt at jeg aldrig ville gå tilbage til en fuser .. men det var han jo heller ikke, han var en fantastisk dejlig kæreste ..

Liv.. Håber da virkelig for dig at alt falder på plads når timingen er rigtig ...

Bramming området..

0
0
Svar på denne tråd

Opdatere...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2010 12:20

Faldt lige over denne tråd, som jeg oprettede for et lille års tid siden .. Og kunne ikke lade være med at smile, det må vidst være på sin plads med en opdatering... ;)

I lørdags blev vi jo gift, et stille rådhusbryllup, og derefter stak vi af sammen til en romantisk bryllupsnat på Rømø ... ;) ..

Næste år tager vi så et smut i kirken og holder en ORDENTLIG fest bagefter..

Ja, og så skal Junior jo være storebror til sommer ... ;) ...

Hvor er det dog løjerligt som livet kan tage nogle drejninger man slet ikke havde forudset ... ;) ...

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  22-02-2010 12:40

Wauw.. Det er jo som et eventyr ;)

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2010 20:23

wow :o sikke en sød historie

håber jeg møder min x om et par år hehe

La Petite & Wirago i er mine stjerner!

kommer til at savne dig min smukke Alexandra <3 vil aldrig glemme dig! :'(

0
0
Svar på denne tråd

vhjmhjghj
Forfatter: 
Dato:  23-02-2010 20:34

ej hvor dejligt for jer!

Tillykke! ;D

hvor er det bare en dejlig historie!

jeg sidder selv og vil bare have min eks tilbage.. :P

:: ise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

X'er og Andet godtfolk...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2010 12:52

Tak for de pæne ord ... :) ...

Ja det er tæt på at være et eventyr.. ;) ...

Når jeg sidder her i vores hus med nu 3 sovende hunde for mine fødder - kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor jeg var for et år siden ...

Det er skræmmende så hurtigt verden pludselig kan se helt helt anderledes ud ... ;) ...

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

historie
Forfatter: 
Dato:  24-02-2010 14:06

Ja også et forsinket tillykke herfra. :D

Jeg giver dig ret i at tingene kan ændre sig Meget på relativt kort tid.

Jeg har mig selv som eksempel, med at jeg havde et forhold med fysisk og psykisk vold som det tog mig lang tid at komme ud af.

Da jeg endelig fik mig løsrevet gik der ikke mere end et par måneder, så mødte jeg en fantastisk dejlig fyr som jeg blev gift med efter 1 måned og 2 dage. :D

Og hvor er det da dejligt at liv kan ændre sig sådan.

I ønskes al held og lykkke fremover!!! :D

Mvh Louise.

Nu med bolig på

"landet"

og byggeprojekt i

Ghana

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 08:47

Ej hvor det lyder godt ManEater Et stort forsinket tillykke med giftemålet *ss*

Dejligt at det lykkes for nogen *ss*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider