|
|
| aftensmad. |
|
|
Hej hvad skal i have til aften.
Jeg tror at vi igen i dag holder grillsæsonen igang.
Ved bare ikke endnu hvad der skal steges...
Hvad skal i have???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nam nam.. |
| Forfatter:  |
diablogirl *almera* |
| Dato:  |
20-04-2009 16:23 |
|
i dag står den såmænd på svensk pølseret, da jeg fik kogt for mange kartofler igår... mmmmmmmmmmmmmmmmmm.......... kristina.
The Wind of Heaven is the one that blows between your horses' ears.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Ingen af os er specielt sultne, så den står på en rejemad og koldskål
Annette Sælges: Hubertus Flexline kombi Stubben trense Catago underlag, spring/ kombi Pad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tog den nemme løsning, købte en færdig grillet kylling og kartoffelsalat.. mums  nu står den på sofa og opladning - Har en lækker ananas på køl, hvis nu man skulle blive lækker sulten i løbet af aftenen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal |
staldhestely |
20-04-2009 18:19 |
|
have stegt flæsk med persillesauce og kartofler. Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
jara23 (Evita) |
20-04-2009 18:26 |
|
Manden har bestilt pasta og kødsauce så det skal vi have, også nemt nok at gå til davi pt er uden køkken så al madlavning foregår ude i campingvognen, ej det passer ikke helt. Vi har vores ovn meeen......
Miniatureheste når man vil andet end kun at ride
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dinner.. |
|
|
Vi skal ha' majskylling filéter marineret i rød pesto, chili og hvidløg, og så en lækker pastasalat bestående af penne pasta vendt i grøn pesto, rucola, øko tomater (mums), ristede pinjekerner og rødløg.. Og så noget ciabatta brød til..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mad... |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
20-04-2009 19:19 |
|
Vi har fået grillmad på terassen Pølser, spareribs, flute og kold kartoffelsalat 
R.I.P Mispige. 14 april 2005- 17 august 2008
Hunde tror de er mennesker. Katte tror, at de er Gud
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tja, mig og mor fik grill kylling og pommes, da vi ikk gad lave mad, og var de eneste to der var hjemme
Hilsen Annecathrine
"Vi passere altid fiasko, på vor vej mod succes" - Mickey Rooney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grill her |
CamillaX |
20-04-2009 20:03 |
|
Igår spareribs, røde bøffer og pølser med små kartofler også lavet på grillen, grønsagsmix, salat og flute og en masse toppings! Idag, kyllingbryst i soya, ingefær, hvidløg marinade. Pølser, igen kartoffelpakker og grøntsagspakker, masser af salat. Forret af ciabatta i skiver med gravad laks. Muuums... Igår fik vi jordbær og ananas til dessert, idag får vi choko mousse med jordbær og hindbær til:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grillet flanksteak |
|
|
Vi grillede en marineret flanksteak. Den spiste vi med kæmpefritter og grillet peberfrugtsalat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Vi grillede i går kyllinger på weberen.. Så i dag har vi fået kyllingerester, bagte kartofler og tomatsalat...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kylling |
|
|
Vi fik hvidløgskylling med hjemmelavede hvidløgsflutes og hele majskolber. Lækkert lækkert!
Mvh. Annette
Fjordhingst tilbyder bedækning, Avlsgodkendt i Fjordhesten DK. Læs mere på min præsentation eller på www.stutteri-soendergaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Aftensmad |
Lilar |
20-04-2009 20:53 |
|
Vi har fået hjemmelavet pizza i anledning af min datters 3-års fødselsdag  Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja og Fenja - verdens smukkeste piger *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Efter at have været i skoven hele dagen, og stakke træ skulle det bare være nemt. Så det blev fyldte rødspætter på rugbrød og ristede muslinger i hvidløg på ristet toast *savle* 
Hvis du ønsker at dine drømme går i opfyldelse, må du ikke sove for længe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal |
|
|
have kylling med ris, grøntsager og flutes. Rimelig kedeligt men nemt og sundt.
Med venlig hilsen
Lene
Gavekort til dyrlægegården i Hillerød sælges til halv pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
hjelmer ♥christina♥ |
21-04-2009 17:56 |
|
har lige spist, for skal snart i seng... Skal møde kl 04.00 imorgen.... Puha det er altså tidligt... Men fik kylling filletter, ovnstegte kartofler, og forskellige grønsager stegt på panden.. Det smagte DEJLIGT!!!
Christina Hjelmroth 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Her står den på æggekage.
ASTERIX MIN VEN SNART ER DET TID TIL OG SIGE FARVEL HVOR VIL JEG SAVNE DIG HÅBER VI SES IGEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brændenældesuppe |
|
|
Er på vej ud i køkkenet for at iføre mig plastikposer på hænderne og en saks til at klippe med. Mums det er det bedste ved foråret, alle de gratis "grøntsager" 
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med hunden, haven, egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
|
|
bare mig selv Og jeg skal have hjemmelavet pizza... fra fryseren altså - nemt.
Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Inspireret af... |
|
|
... Adians tråd, har jeg også lige lavet brændenældesuppe. Det smager jo godt - og er med masser af gratis vitaminer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftens mad |
|
|
vi ahr fået grønsagslasagne med groft brød til....
Pernille Team Coda OX Distanceridning Det du dér gjorde, var godt nok toppen af dumhed. Du burde skamme dig!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej ... |
|
|
Da det bare er min søster og mig til aften varmer vi en købe pizza i ovnen, en kæmpe pizza. 
- Sagde - Nanna -
----> Nu med Blacki ! <3 <---
kold college - jordbrug - dyrepasser Søger læreplads - med heste!
"Jeg, ved det menneskeligt at fejle".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Alene hjemme idag så blandet salat "a la hvad der lige findes hjemme" og rugbrødsmadder.
sagde Kristina m. Sidney
`Maddie` du er den klareste stjerne på himlen i mit univers 3/6-01-17/3-09
Hvis slagterier havde glasvægge ville ingen spise kød www.anima.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|