|
|
| Er/var det mig - 40 kg |
|
|
Ja, nu kom der endelig før/nu billeder.....lovede i et indlæg for læææænge siden at der nok skulle komme nogle billeder 
Min dejlige kæreste og jeg var ved Hindsgavl slot igår og han tog lige et NU billede af mig.
Så måtte jeg jo ind og grave i gamle billeder og jeg fandt 1 stk fra 2006. Det viser mig hvor jeg ikke engang var bredest, men der fandtes ingen nyere så det må I nøjes med.

Så kommer det fra igår......vægten siger - 40 kg nu.

Hilsen Linda Avl af Welsh Mountain Störtebecker´s Genius tilbyder bedækning i 2009. Stutteri Noerrelide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 40 kg??? |
|
|
40 kg????? Må man have lov at spørge hvor høj du er, for det lyder dælme ikke af meget..
Hvis det ikke er en Trakehner, er det bare en hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tabt 40 kg |
|
|
Jeg er 180 cm men vejer nu ikke 40 kg, det er det jeg har tabt 
Hilsen Linda Avl af Welsh Mountain Störtebecker´s Genius tilbyder bedækning i 2009. Stutteri Noerrelide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lady di |
|
|
Tror matador mener at hun har tabt 40 kg, og ikke kun vejer 40 kg  Matador: Hvor ser det bare godt ud 
- Malene - m. Bára fra Stårup og Frodo
www.jølver.dk - Fritidsfotografering
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du ser da |
| Forfatter:  |
lilleulv |
| Dato:  |
20-04-2009 09:30 |
|
flot ud på begge bilder! Men honnør for at klare at smide 40 kilo. Det er godt gået!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nåhr sådan.. |
|
|
Haha, nå så forstår jeg bedre. Og prøv så lige at forestille jer mig i hovedet da jeg læste sætningen "Jeg er 180 cm" uden have fået læst "tabt 40 kg"... hehe. Men det er sgu dælme flot. Tillykke med det Selvom jeg nu ikke synes du ser så stor ud på det første billed heller 
Hvis det ikke er en Trakehner, er det bare en hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
Ja Linda vi har jo hørt en fulg synge om at du har tabt dig ! Men ikke 40 kg.Hold da op hvor er det flot og godt gået.  Kæmpe tillykke. 
Mvh Graven
Fronerthig Prince Teyrnon,FLYing Star Tilbyder bedækning. Staldjob tilbydes.ca 10-12 timer om ugen
Smuk Welsh cob vallak sælges.Sort med 4 sokker og blis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For fanden... |
Anne-Sofie J |
20-04-2009 11:29 |
|
...Det er bare så skide godt gået! Hvordan har du båret dig ad? Jeg er selv i den situation at jeg er alt for kraftig. (Skal gerne smide 25kg.)
Mvh Anne-Sofie Lazio Taf. Asassy xx-Antares Baunehøjens Dilica-"Uno"Don Diego Og lille Mona.... "Hvem sagde bonderøv..?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil også....... |
Christina J ♥Lucky♥ |
20-04-2009 11:44 |
|
gerne vise det, har også ca. 25 kg. der skal væk. Hilaen Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot gået |
|
|
He he, jeg læste det også som om du vejede 40 kg Men kanon flot at du har SMIDT 40 kg Det er rigtig rigtig flot.
Super M/S springhest sælges. Se her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender 1 |
20-04-2009 13:42 |
|
Hold da fast, er du sikker på det er den samme person på begge billeder?  Hvor er det flot gået af dig- du har al ret til at være stolt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det flot.... |
|
|
Men som en anden skriver, så ser du godt ud på begge billeder. Dog meget anderledes 
Zamangah
En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel (Elbert Hubbar)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fantastisk flot |
anonymeous |
20-04-2009 14:53 |
|
Du er så flot og køn din kæreste må beundre og respektere dig og elske dig helt vildt.Tænk at du ved egen kraft og disciplin og ihærdighed kan lave så flot et stykke mega svært arbejde,jeg mener bare at hvis man kan det som du har gjort så er der karakter og krummer i en både fysisk og mellem ørerne. Jeg er vildt imponeret og mit hjerte blir helt varm på dine vegne. hilsen K
Das Glück dieser Erde liegt auf dem Rücken der Pferde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Imponerende |
|
|
SÅ FLOT GÅET!!! Jeg gør dig kunsten efter - er på vej - kommer med prale indlæg til maj næste år 
Mvh Gitte - mor til Tera og Lian
Naturlig bedækning tilbydes af smuk broget hingst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er helt |
|
|
fantastisk!!!!! TILLYKKE  Du må virkelig føle det på energien ik`!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Fandeme godt gået!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
Mvh Connie
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hold da op,40 kg er da enormt.Jeg kæmper en brav kamp bare for ikke at stige i vægt.Har du slet ikke fået hjælp til vægttabet,så er det saftsusme godt gået.Ja det er det nu alligevel,selvom du har fået hjælp. En misundelig Dorte.
www.123hjemmeside.dk/aesellyst
Æslet kan være stædig og langsom,men ikke af dumhed.Kloge kalder vi de dyr,der følger vort mindste vink,og lader sig dressere til hvad som helst.Det er æslet der er klog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wauvvv |
|
|
Hold da op hvor er det godt gået  Kan slet ikke se det er dig på begge billeder. Hvad vejer du så nu?
Annette Sælges: Hubertus Flexline kombi Stubben trense Catago underlag, spring/ kombi Pad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot :) |
Muttemor |
20-04-2009 18:38 |
|
du ser da hamrende godt ud Hvor er det bare flot gået 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opskriften |
|
|
Stoppede bare op en dag og så var det nok. Blev skilt......blev forelsket og så kørte det bare. Start med at stå op kl. 4.00. Så i stalden og fodre Så løbe 3 km Så lukke ud. Om morgenen spiste jeg 4 spiseske fulde yoghurt. Formiddag 1 frugt. Middag igen 4 spiseske fulde yoghurt + 1 frugt. Eftermiddag 1 frugt. Aften alm. aftensmad, dog meget lille portion. Drik kun vand. Spis evt. mere frugt. Det er hårdt den første uge hvor man er sulten hele tiden men det går over og der sker hurtigt noget. Tabte de første 30 kg på 3 mdr og så er resten fuldt lige så stille efter. Nu har jeg tabt 40 kg og spiser noget mere den dag idag, men alting med måde. Det generede mig ikke engang at skulle lave mad til de andre  Så alt i alt ingen hjælp til vægttabet. Ved godt det ikke lige er den sundeste måde, så har taget vitamin og mineral tilskud for at kroppen ikke skulle mangle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Stik mig lige lidt af den viljestyrke. Du er bare for sej. Dorte.
www.123hjemmeside.dk/aesellyst
Æslet kan være stædig og langsom,men ikke af dumhed.Kloge kalder vi de dyr,der følger vort mindste vink,og lader sig dressere til hvad som helst.Det er æslet der er klog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WHAT???? |
|
|
30 kg på 3 mdr ? - Det jo vanvittigt. - Tror da også jeg går op og køber nogle vitaminer og mineraler, og hopper med på den der  Jeg er også godt i gang. Men det går dog ikke så stærkt.. Hehe.. Har du ikk svært ved at kende dig selv, når det er gået så stærkt ?
Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det har ikke været svært ang. at kende sig selv. Mit skind er heldigvis fuldt godt med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fantastisk |
|
|
WOOOOOOOW VILD FLOT fantastisk !!!!!!!!! Jeg troede så også først at du vejede 40 kg og synes det var lige lovligt anorexisk. Men at du har tabt 40 kg er bare sååååååååå flot. Hvor må du bare være, og hvor du bare fortjener at være stolt af dig selv.
Dansk Rideforbund betegner mishandling af heste som træning. Vurderer selv www.epona.tv - skriv til DRF hvis du er uenig
Ny engelskuddannet sadelmager OG sadeltilpasser i jylland, www.sadelmager.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
HeidiZ |
21-04-2009 20:33 |
|
Det er rigtig flot  Jeg håber dog, at du begynder at spise alm. igen. Det er godt nok ikke særlig meget ordentlig mad du får i løbet af sådan en dag. Pas godt på dig selv.
- HeidiZ Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri. F. Nietzsche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså man skal |
|
|
bare spise sundt og lækkert hverdag, så skal det nok komme... er igang på 12 uge og spiser sundt og lækkert og har tabt 12.3 kg allerede.. Det går rigtig fint og jeg er aldrig sulten....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg håber virkelig du har taget vitamin/mineral pille for jeg tror desværre, hvis du har spist sådan det igennem hele periode, du er "underernæret". Det er et flot vægttab, men tror simpelthen ikke din krop har haft godt af den måde du har gjort det på. 30 kg på 3 måneder lyder af meget - og usundt, en god regl siger 1-2 kg om ugen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sulten altid |
l-one 1 |
22-04-2009 16:21 |
|
pu ha........ vil prøve, men tror desværre jeg er for sulten altid til 4 spiseskefulde yougurt. Nogle STORE glas vand måske kan hjælpe også. Det bliver benhårdt !! Starter med det samme- (i morgen) tak for det !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| at tabe sig fornuftigt |
|
|
Hvor sulte sig selv, når man kan tælle kalorier og gå mæt i seng - men stadig tabe sig? Der er meget få mennesker, der kan sulte sig i lange perioder, og det er absolut ikke en sund måde at tabe sig på. Når man tæller kalorier, får man virkelig øjene op for hvor mange kcal man fylder i sig hver dag, og hvor meget der er i de enkelte fødevarer. Jeg er i gang med at tælle kalorier - man må spise 1200kcal på en dag, fordelt på 3 måltider og 2 mellemmåltider. Jeg har indtil videre tabt 1kg på 4 dage Jeg spiser ud fra bogen "Skrump dig glad" af Charlotte Hartvig - super god og let læselig bog 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke sulten |
|
|
Var nu kun sulten den 1. uge, så forsvinder sulten  HAR som skrevet ovenover taget vitamin og mineral pille og gør det stadigvæk. Idag spiser jeg mere og alm. kost, Jeg begyndte at tabe mig i foråret 2008, som skrevet røg de første 30 kg de første 3 mdr, de sidste 10 er røget fra omkring juli - nu. Det var hurtig vægttab de første måneder, men lægen har under det hele været tilfreds så jeg er ikke så nervøs for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastisk |
|
|
Flere burde gøre som dig.... men kan forestille mig at det må være super svært hvis man er vandt til at spise meget... elle det ved jeg... og jo det tager kun en uge at vende maven til små mængder mad, resten er psyke. Super godt gået 
Ridelygter sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|