|
|
| Jeg kan ikke lide mig selv.. |
| Forfatter:  |
fru-schwerin |
| Dato:  |
20-04-2009 09:06 |
|
Nej, jeg kan ej... For første gang i weekenden red jeg med kortærmet bluse udendørs..men arrrghhhh....hold da k... hvor er jeg HVID..:( Mine arme er ikke bare blege..de er kridhvide, min krop og ben ligeså..og jeg kan ikke lide det Jeg hører til dem der lynhurtigt bliver brun, det røde svirp springer jeg over, og jeg plejer at være flink til at gå i solarie nogle gange i løbet af vinteren, men ikke denne. NU skal jeg alså, selvom jeg hader at ligge i en sådan..men min hvide krop hader jeg alså endnu mere.. Er jeg den eneste der har det sådan, eller er I andre flinke til at holde en jævn kulør året rundt? vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234546 |
|
|
Jeg er pt. gasblå, og som sommeren skrider frem, ender jeg som ligbleg... så vær du bare glad for at du overhovedet kan tage imod farve.  Jeg har prøvet solarie i løbet af vinteren, men desværre kun med det resultat at jeg får soleksem pga det intensive lys. Når jeg får det kan jeg ikke sove da det klør over det hele... Så du må da bare lige ud i solen lidt så er dit problem jo løst 
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej ikke solarium |
|
|
Jeg er "hvid" og derfor hvid.... Kunne ikke falde mig ind at gå i solarium.......... Synes faktisk ikke, at de der solariebrune mennesker om vinteren ser særlige lækre ud. Jeg bliver så heller ikke brun om sommeren, men sådan mere rød og så hvid IGEN........ Og som farvede siger " Jeg er stolt af at være sort"... så er jeg stolt af at være hvid. 
Sælges ;
Oldenborgvallak født 12/5-06.... Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård. Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg plejer at være god |
|
|
til at tage en tur i solarium ca en gang i måneden, eller bruge noget selvbruner...men ikke i denne vinter, dvs jeg har lignet en der var mere død end levende. Heldigvis har jeg allerede fået så meget sol, at jeg stadig er bleg, men på en mere sund måde. Jeg er typen der holder den brune farve i rigtig lang tid, men tilgengæld bliver jeg også rigtig "grå" om vinteren...og jeg skal normalt langt ind i maj, før jeg ser normal ud igen...men åbenbart ikke iår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen solarie her... |
|
|
Jeg går ikke i solarie og kunne ikke finde på det. Jeg har prøvet det en gang, og fatter ikke hvorfor. Jeg er også en af dem der har meget let ved at blive brun, uden de store tendenser for at blive rød. Men jeg er så en af dem, der sjældent bliver helt hvid om vinteren. Men jeg føler mig alligevel dum, når jeg begynder at vide den "hvide" hud frem. Men ikke om jeg kunne finde på at gå i solarie, for at få lidt kullør på kroppen. hader den farve man får af et solarie.
** Trine **
Ejer af: Nydam's Mr. Milan - Keglehesten. Ejet af: Frosti - Hustyrannen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
|
|
Lige i dag vil jeg hellere være så bleg som jeg var i går morges. Jeg vågnede i går med den samme tanke som du har. At jeg virkelig trængte til sol. Så jeg går over på den anden side af gade hvor der er et solarium (et af de 3 vi har hvor jeg bor) og tager en hudtype test som siger max 9-12min. Jeg vælger 8min. Da jeg kommer ud er mine fregner kommet frem, men jeg er slet ikke rød. Jeg tager så ud for at se min veninde til stævne hvor jeg sidder i solen fra kl. 14-18 med det resultat at jeg ligner en tomat i hovedet i dag... Jeg havde slet ikke tænkt på at man måske ikke skulle sidde i solen bagefter 
-Stephanie Med den bedste Bandit Som nu er ridehest! Sælges:
Bates Caprilli Precieux Sort 17" bred bom (udskiftelig), med uld tjek præsentation
Sort Trense str. Cob Equipage stævnejakke str. 36
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ja jeg |
|
|
kunne ikke længere drømme om at ligge mig i et solarie, til gengæld elsker jeg at kunne bestille tid til en spraytan, og så er den i vinkel 
Nanna Hyllested Stald Kiels Krønike Liva Halsnæs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs.. |
Trymur |
20-04-2009 10:18 |
|
jeg er ekstrem ligbleg fra efterår til forår.. og så kan jeg blive helt vild rød,men at blive brun ja det er vist ikke noget at prale af her hehe..for man kan lige se at jeg måske har en snært af brun men heller ikke mere end det. selv da jeg boede i Australien i 10 måneder hvor jeg gik rundt i småt tøj næste alle månederne blev jeg ikke brun.hm  og nej jeg kunne aldrig finde på at gå i solarie,det vil jeg ikke udsætte min krop
MVH Line
.....Selv den længste rejse begynder med et skridt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender det |
B E C K ♥Team Fuckhead♥ |
20-04-2009 10:50 |
|
Kender det alt for godt! HADER at være bleg Ud i solen med dig xD
Beck Elsker Lover Boy <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ork ja.... |
|
|
Kender det udemærket. Jeg synes, det er lige så grimt at være for bleg som at være for solariebrun. En gylden mulighed midt imellem er en fin ide Tag bare lidt sol, så du ser mindre syg ud- men overdriv ikke  Alt det solforskrækkelse har medført at en masse mennesker mangler D vitamin - det bemærker man først, når man er i så meget underskud at man får muskel og knoglesmerter, og så er man langt nede.
Bacardi, hvid flueskimmelvallak, 155 cm, knabstrupper u papirer efterlyses. Han blev solgt til hestehandler Torben Andersen efterår 08 og er muligvis på en rideskole i Sverige? Dusør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg - en "næsten-neger" ;-) |
|
|
Jeg har faktisk holdt min farve hele vinteren, men nu lå jeg også på stranden helt til november - og begyndte igen midt i februar! Så hernede har det jo allerede været strandvejr længe. Ergo er jeg nu meget brun. Jeg blev ret brun sidste sommer, og derfor bliver jeg også lettere brun i år. Derudover tror jeg også det ligger i generne, min mor bliver brun bare af at tænke på solen, og på min fars side har jeg både italiensk og fransk blod i mig. Da jeg boede i Danmark gik jeg i solarie 1-2 gange om måneden om vinteren. Det er ikke pænt at være FOR solariebrun, men en smule giver altså et mere sundt skær i huden, og SÅ solforskrækket er jeg altså heller ikke.
... sagde Ditte, som nyder livet under palmerne på Solkysten!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Solarie nej tak! |
|
|
Jeg bliver næsten helt englænderbleg om vinteren - men heldigvis går det hurtigt med at få kulør når først solen kommer frem. Desværre blæste det for koldt til at gå med korte ærmer i påsken - men mon ikke der snart kommer lunere dage så man kan få lidt kulør. Om ikke andet tager jeg til Mexico om 3 uger - og SÅ bliver jeg brun. har der slet ikke været shorts/tshirtvejr herhjemme inden, tror jeg at jeg bruger ganske lidt selvbruner et par dage inden - så jeg ikke skræmmer de lokale når jeg først kommer i sommertøjet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi er blevet |
|
|
Bonde brune hjemme hos os.Vi er ude næsten hele tiden og indtil solen går ned, så farve har vi fået.
Annette Sælges: Hubertus Flexline kombi Stubben trense Catago underlag, spring/ kombi Pad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er det sådan, |
Sys 1 |
20-04-2009 17:50 |
|
at man ikke danner D-vitamin under solarie, kun ude i den ægte sol - kan ikke komme med en længere forklaring, men ved det fra min læge. Jeg dyrker kun den ægte sol - og jeg når da at blive fint brun om sommeren. Og så er det jo ikke for sjov skyld, at de advarer mod at udsætte huden for de solariestråler vinteren igennem. Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
jara23 (Evita) |
20-04-2009 18:33 |
|
Jeg er også bleghvid og forbliver sikkert sådan resten af forår og sommer. Jeg hader at gå i noget hvor man kan se for meget af ben og arme så denne sommer pakker jeg mig sikkert ind i langærmet trøjer og lange bukser som de forrige år ( mærkeligt jeg har fået det sådan ) Det gør så desværre også at jeg slet ikke opdager det er en god sommer...griner....det lod jeg mig fortælle det var sidste år f.eks.....jeg frøs bare og synes det var skide koldt....brrrr
Miniatureheste når man vil andet end kun at ride
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sys 1.......... |
|
|
Det er helt korrekt, men mange undgår efterhånden solen helt eller smører sig ind i tykke lag solblokker, så ingen stråler når ind - og det giver på sigt d- vitaminmangel  Når man har en lidt sart hud, er det faktisk en god ide, at forberede huden lidt på solen, ellers kan man få voldsom soleksem eller blive forbrændt - hvilket heller ikke ligefrem er sundt. Kender det godt fra mig selv - min hud har med tiden vænnet sig til solen - det gør den aldrig ved at blive pakket ind og ikke opleve den Men alt med fornuft og mådehold self.
Bacardi, hvid flueskimmelvallak, 155 cm, knabstrupper u papirer efterlyses. Han blev solgt til hestehandler Torben Andersen efterår 08 og er muligvis på en rideskole i Sverige? Dusør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
har du overvejet om du kan have "hygget" dig lige så meget som mange af os andre her til vinter, og så dermed har fået lidt blodmangel.. - så ligner man nemmerlig også et lig har selv fået det konstateret i en sådan grad at de hele tiden vil tjekke om det nu også bliver bedre og bla, bla, bla, men de der jern-piller der hedder ferro durette har bare givet mig en helt ny "glød" 
Verdens smukkeste Haflinger hoppe til salg - 15.ooo kr Alexandra & Wirago i er mine fnuller-bullere <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aldrig solarie |
|
|
Jeg tager aldrig sol i solarie - hellere hvid end død af hudkræft! Hvis jeg er i solen, er det altid med solcreme på, og jeg bliver ellers nemt brun - aldrig solskoldet. Jeg har meget respekt for solens stråler og vil helst heller ikke have flere rynker end højst nødvendigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er så bleg som et lagen |
gsims |
20-04-2009 21:52 |
|
og sørger ikke for nok motion, så blå mærker og alt muligt andet, vrimler frem som ingenting. Mine ben ligner jeg ved ikke hvad - de bliver IKKE luftet offentligt . Og så ved jeg jo, at de dér solarier ikke er specielt sunde for hverken mennesker eller dyr, så det holder jeg mig fra  Men jow, jeg synes nu også jeg ser pænere ud med lidt farve på kroppen 
_______
"I'm starting with the man in the mirror" ... Pildskadde - øh - skildpadderytter - det kan KUN gå for hurtigt 
www.epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|