Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hannoveraner elite auktion
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 09:28

Jeg så lige at der er Hannoveraner Elite akution her i weekenden, og da jeg jo leder efter en ny dressurhest, vil jeg høre om det er sandsynligt at købe en ung hest der til omkring 100.000kr, som er hvad jeg har at købe for? jeg forestiller mig selv at priserne ligger højere...

Gitte

Søger dressur talent på 3-5 år. stg. ca 170. Max pris ca 100.000

0
0
Svar på denne tråd

hvorhenne?
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 10:37

Hvor henne er det?

Hvad er det for en auktion? (føl, plage, rideheste?) Der er meget stor pris forskel alt efter hvor det er.

vi har tidligere købt nogle 6 mdr. i Verden, til omkring 100,000..

hos de to årige kan du også tiltider finde nogle til omkring 100,000...

Med venlig hilsen

Liv Nielsen.

Unge talentfulde springheste sælges.

.Zancle.

0
0
Svar på denne tråd

Liv....
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 10:49

Det er i verden.

Der er både føl og rideheste(03-06). Jeg har haft kig på dem på 4...

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Auktion....
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 11:09

Nu har jeg selv været til auktioner i Verden et par gange og har selv købt hest der en gang.

I det prisleje du søger hest i, så skal du tage derned til deres reitpferde-auktioner og ikke eliteauktionerne, til eliteauktionerne er priserne i den høje ende og dem der bliver solgt billigst ligger på dit prisleje.

Tag derned til deres almindelige ridehesteauktioner (mener den næste er i maj og så igen i juli), der har du god chance for at finde en hest til de penge.

En god idé er at tage derned en uge eller to før auktionen og prøve de heste du har udvalgt dig og så tage derned igen op til auktionen og prøve igen. Hestene fremvises i 3 uger før og det er hård kost, så derfor kan de godt være trætte og stive op til auktionen.

Thrine
Super 1 års dressurhoppeplag til salg!
Billeder og video haves.

Se link til video på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Thrine
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 11:17

Okay, det gør jeg i stedet for, hvis jeg ikke har købt en inden!

Foregår de også i Verden? Hvor langt er der egentlig derned?

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Auktion....
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 11:20

Ja alle auktionerne foregår i Verden. Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men vi afsætter ca. 5 timer til turen derned alt efter hvor meget trafik der er (er fra midtjylland).

Thrine
Super 1 års dressurhoppeplag til salg!
Billeder og video haves.

Se link til video på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Thrine
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 11:25

Ok.. Så er det også ca 5 timer for mig.. synes det er noget af en køretur bare for at prøve hestene, men det er jo også dumt ikke at have prøvet den hest man køber..

Det er den 8-9 maj der er auktion igen, burde man ikke kunne se hestene et sted allerede nu?

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender efterhånden
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 11:45

et par stykker som har købt hest både til reitpferd auktionerne og til elite, og de har fået nogle super lækre heste med hjem til fornuftige priser.

De fleste jeg har kendt har kørt derned et par uger før og prøvet de heste de er interesseret i, og har samtidig taget kontakt til nogle avlere i området (området er jo spækket med avlere og stor avlere), og har brugt 1-2 dage på hesteafprøvning.

Udover en, så er de bedste køb jeg kender til (pris kontra kvalitetmæssigt) sket i Tyskland.

Mvh. Tine

Staldpige søges til mindre stald i Schweiz. Start juli 2009. Kontakt mig for nærmere oplysninger.
Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.
Kieffer Garmisch sadel sæ ...

0
0
Svar på denne tråd

vicky02
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 11:57

Det er også mit indtryk at man får meget hest for pengene i tyskland.. Må jeg tage mig sammen og tage to ture derned..

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider