Så gik det galt..
Vi har en hundekennel, og derfor 6 hunde. Den ene er højdrægtig og derfor har hun en MEGET kort lunte.
Her i fredags gik det så galt. Hun kom op at slås med vores labradortæve og vi kunne bare ikke skille dem ad.
Ren intstinktivt stikker jeg så hænderne ned for at hjælpe med at skille dem ad, - og i næste sekund mærker jeg så hundetænder på begge tommelfingre.
Mine hænder var så havnet i vores labradors mund, da hun åbenbart troede det var den anden hund s: Så på skadestuen med mig, da jeg havde ret dybe sår og min ene finger sov.
Det var heldigvis ikke ret alvorligt, på trods af jeg var ved at besvime et par gange dernede 
Er ikke så glad for sprøjter og skulle have stivkrampevaccination + jeg skulle måske syes . Så ned at ligge med mig 
Blev heldigvis ikke syet, det gør de ikke når det er hundebid pga. risiko for infektioner.
Da vi så kører hjem og chokket er ved at forsvinde, lægger jeg mærke til jeg egentligt har ondt i håndleddet. Det bliver så værre og kan til sidst overhovedet ikke bruge højre hånd overhovedet (hvilket var den der var bidt mindst i)
Så lørdag afsted på skadestuen igen. Der får jeg røngten og det hele, som jeg vælger at se som mit eget lille eventyr -det har jeg nemlig ikke prøvet før 
Heldigvis var det kun en forstuvning, men lige omkring vækstzonen, så derfor fik jeg støttegips på. Endnu noget nyt!
Labradoren som bed mig er slet ikke kommet på tale om at blive aflivet - jeg kan bare lade være med at sætte hænderne ned til hunde som slås! Så det var 100% egen skyld.
Og den drægtige tæve som er hidsig, er nu også alene så der ikke er risiko for slåskampe igen.
Og hvorfor jeg skriver dette her?
Tjaaah, der er jo en morale;
Fodr jeres labradorer godt