|
|
| Hvilken udannelse har du færdiggjort? |
|
|
Hej Ænder, Syntes det kunne være lidt hyggeligt at høre hvilken udannelse du har færdiggjort.... Fortæl fortæl...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg vil til sommer have fuldført min ungdomsuddannelse hvis det tæller. Men jeg gad da også godt vide hvor gamle folk har været ved begyndelsen på deres uddannelse. Jeg når at runde de 22 år før jeg begynder min uddannelse!!! Hvad er du selv Christina S????
H i l s e n e r Mie med Melonia N, lækker 4 års Tysk sportspony - SÆLGES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
|
|
... Jeg har færdiggjort min 3 årige HHX som 20 årige i 2001. I 2005 afsluttede jeg Produktionsteknolog m. speciale i drift, som 24 årige. Idag er jeg 27 år (28 på tirsdag) og har endnu ikke arbejdet med min sidste uddannelse, desværre, jeg elsker at planlægge 
Mendacem memorem esse oportere. * .oooO......... (....)...Oooo. .\..(...(....) ..\_)....)../. .........(_/..
Mangler du en uddannet sadelmager i Nordjylland?? Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen.... |
|
|
Jamen jeg færdiggjorde min 3 årig HHX i sommers 08 - 19 år gammel. Nu læser jeg shipping/spedition er færdig i sommeren 2010 - 21 år gammel  Måske jeg godt kunne tænke mig at læse til sygeplejeske bagefter - hvem ved 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
har en AP degree i Marketing Management. Til sommer er jeg forhåbentlig færdig med min BA (Hons.) i Business Administration/Marketing. Jeg bliver 24 år næste måned. Jeg startede oprindeligt med at læse jura, men det synes jeg var alt for kedeligt så skiftede. Jeg startede på min AP degree som 21 årig.
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelse |
| Forfatter:  |
Charlotte ☻Springer Jack☻ |
| Dato:  |
12-04-2009 10:20 |
|
Jeg færdiggjorde min sproglige studentereksamen sommeren 2005, som den ældste på årgangen, 20 år gammel. Til sommer er jeg færdig med min læreruddannelse, her vil jeg være den yngste på årgangen 24 år gammel. Jeg forventer og håber på at skulle videruddanne mig senere,men er endnu ikke sikker på hvad jeg mere vil. Jeg tænker i tre forskellige retning. Enten skal jeg videreuddanne mig inden for uddannelses og erhvervsvejledning og blive UU-vejleder. Eller også skal jeg følge min store interesse for historie, og evt. arbejde i museernes skoletjeneste. Eller også skal jeg læse pædagogisk psykologi på DPU, og være med til at sætte mit præg på fremtidens skole.
Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack. - Jeg tror altid det bedste om folk-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| færdiggjorte uddannelser |
Ninkamus |
12-04-2009 10:28 |
|
Jeg har færdiggjort: -> 9 klasses afgangseksamen -> 10 klasses afgangseksamen -> Studentereksamen på ikast gymnasium -matematisk linie. -> nu er jeg i gang med at læse til multimediedesigner på erhvervsakademi midtvest i herning som jeg forhåbentlig afslutter til næste år.
________________________ Lotte Svendsen - Ninkamus.dk http://www.Ninkamus.dk/ - Side om kaniner! Advarsel: Vær opmærksom på at du kunne komme til at lære noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg blev færdig |
|
|
som Sundhedsservice sekretær i december 2008 fra EUC Herning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bygningsingeniør |
|
|
Jeg er uddannet bygningsingeniør. jeg blev færdig for lidt over et år siden som 23-årig. Jeg har specioaliceret mig inden for bærende konstruktioner, dvs. beregning af bjælker, søjer, vægge osv i bygninger. Det sidste års tid har jeg arbejdet hos en rådgivende ingeniørvirksomhed, og har allerede fået lov til at være med på et par større projekter - fx et nyt stort indkøbscenter der er ved at blive bygget i Aalborg. Det er en lidt speciel uddannelse at vælge som pige, for det er ret meget en mande-præget brance at arbejde i. eksempelvis var vi kun to piger i min klasse ud af 32 studerende. Men jeg elsker mit job. jeg bliver udfordret hver eneste dag, lærer hele tiden noget nyt, har allerede en stor grad af ansvar, en god løn og dejlige kolleger.
venlig hilsen MiaG Alle kan begå fejl - kunsten er at lære af dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelse |
|
|
Om ca 8 mdr. (Januar 2010) har jeg færdiggjort min uddannelse som dyrlæge, 26 år gammel Jeg startede i 2004. Før det har jeg: - 10. klasses afgangseksamen, 2000 - Sproglig studentereksamen Virum Gymnasium, 2003 - Kemi+fysik+matematik supplering, GSK, 2003
stud.med.vet 'Vær mod andre, som du selv ønsker at andre skal være mod dig.'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo da.... |
|
|
... jeg var færdig som student i 2000 ... jeg var færdig som soldat i 2004 (hvis man kan kalde det en uddannelse?) ... jeg bliver færdig som journalist til juni i år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelse |
|
|
Jeg har en BA i molekylær biologi og er nu igang med kandidatuddannelsen i samme - er færdig om et år. Før det er jeg sproglig student og har så også været omkring GSK for at få matematik A og fysik og kemi B.
The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact. Thomas Henry Huxley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelse |
|
|
Jeg har færdiggjort min uddannelse som sundhedsservicesekretær i efteråret 2007 fra Handelsskolen Sjælland Syd (Næstved)
Mvh Maria
Imellem sort og hvid er der en masse farver
En god hest har aldrig en dårlig farve. Gammelt ordsprog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har... |
|
|
Jeg har tager mine BHS eksamner Jeg arbejde en periode i Irland hvor jeg tog en del af IHS eksamnerne, men det ligger så tæt op af BHS, så det var næsten ikke det værd  Jeg begyndte da jeg var 18.
Med venlig hilsen Liv Nielsen. (min metode er bedre end din!) *ZANCLE*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelse |
Senior81 |
12-04-2009 12:51 |
|
Er uddannet kontorassistent i 2004 Er færdig som pædagog om 9½måned
Var jeg 10år yngre havde jeg nok valgt at læse til ejendomsmægler eller arkitekt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelse |
|
|
Jeg færdiggjorde den 3-årige Fri Ungdomsuddannelse i 2000, hvis det tæller 
Blev HF-student i 2003
Blev færdiguddannet som laborant i 2006, da jeg var 27 år gammel.
Har siden arbejdet på Rigshospitalets vævstypelaboratorium, som var dødkedeligt. På Institut for Medicinsk Mikrobiologi og Immunologi på Århus Universitet i en stilling der desværre var tidsbegrænset til 1 år, for der var jeg rigtig glad for at være. På Laboratorium for Svinesygdomme i Kjellerup i et 3-måneders sommerferievikariat.
Har siden september 2008 arbejdet på Infektionsmedicinsk afdeling på Skejby Sygehus med forskning indenfor HIV-vaccine i en fast stilling og det er bare superspændende, så her bliver jeg nok.
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllll |
Stald Dalgaard (List) |
12-04-2009 13:18 |
|
Faglært landmand i 2006 Jordbrugsteknolog i 2008 I dag ansat som Natur- og miljørådgiver i en landboforening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelse |
|
|
illustrator og voksenunderviser.
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg færdig gjorde |
|
|
min uddannelse som bygnings maler i 2008, nu har jeg drømmen om at være veterinærsygeplejeske..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
Mette J |
12-04-2009 16:26 |
|
..færdiggjort gymnasiet - sproglig student samt den 1 årige HHX. Blev BA.Jur i sommers - og er nu igang med kandidaten på jura 
Mvh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelse |
|
|
HHX student i 2002. Og skulle gerne kunne kalde mig pædagog om ca. 2 mdr. 
Mange hilsner Christina
Kig forbi: www.123hjemmeside.dk/santoogco Kærligt stueopdræt af Chihuahua (Dansk Kennel Klub)
Fjordheste sælges: 3 års vallak u. papir 1 års hingst e. Fjordens Marcus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har færdiggjort en HHX som 19-årig. Så har jeg færdiggjort en kontorassistentuddannelse med speciale i økonomi som 22-årig. Nu er jeg i gang med at læse til bachelor i Erhvervsøkonomi 
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelser |
|
|
De uddannelser jeg har færdig gjort er: - 9 klasses afgangseksamen - 10 klasses afgangseksamen - matematisk studentereksamen - medicin studiet i juni 2007 som 29 årig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelser |
|
|
- 9 klasse - gymnasiet, sproglig linie - sygeplejerskeuddannelsen En jeg aldrig får færdiggjort er: livet.Der er heldigvis stadig masser at lære 
Annette Sælges: Hubertus Flexline kombi Stubben trense Catago underlag, spring/ kombi Pad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skole skole |
|
|
Jeg har en studentereksamen - sproglig (påbegyndt som 16-årig, færdiggjort som knapt 19-årig) og en bachelorgrad i Engelsk og Interpersonel Kommunikation (påbegyndt som 21-årig og færdiggjort som knapt 24-årig). Gik så i gang med en kandidat i efteråret (international marketing), men har droppet den igen, da jeg hellere vil læse en kandidat i translation (oversættelse). Det starter jeg så på til efteråret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bliderbladre |
bjarne1525 |
12-04-2009 18:25 |
|
anlægsgartner i 89 og lærer (merit,da jeg løb sur i den lange og konverterede) i 2008 har fortiden 3 forskellige jobs,så jeg får brugt begge dele i dagligdagen. det lider jeg rigtigt godt - da man møder nye udfordringer i hverdagen. men det giver desværre tit mere end de 37 timer i ugen på den måde, da jeg har det med at love mig væk lidt for meget. det skal der laves om på - for lykken for mig er ikke at arbejde hele tiden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| færdiggjordt uddannelse... |
|
|
folkeskolen 9 klasse folkeskolen 10 klasse 2 år på gymnasiet efter sommerferien håber jeg så'en på at komme ind på pædagog-semnariet.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Evighedsstudent... |
TinaR |
12-04-2009 19:32 |
|
1998 - HHX 2000 - Kontorassistent 2007 - Social og sundhedshjælper 2011 - lægesekretær 
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddann. |
|
|
Folkeskolens udv. 10 klasse. 2 årig HF. 3 årig lager- og transportuddannelse som faglært chauffør (svendebrev) med specialtransport (sværgodstransport/blokvogn m.m.) som speciale.
Hilsen Bitten Larsen
Med dressur-mulerne Chanell Sakstrup (DV) og South West Daylight (DV) samt "frederikken"- Walicha Brentedal (FHF)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelser |
|
|
1994 10 klasse 1996 Soldat hæren 2002 Soldat søværnet 2007 Falckredder (Niveau 1, men forhåbentlig niveau 2'er i løbet af 2009/2010)
Husk ros,ris,ros 
Kender du en skimmel vallak ved navn Umberto, kontakt mig da gerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelser |
|
|
1998 9 klasse(efterskole) 2002 matematisk student 2008 Skibsfører Det er hvad jeg har nået indtil vider.. Sari
En rigtig hest er broget APHA
4 års paint hoppe sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelser |
|
|
1995. 10 klasse 1998. HTX 1999. Soldat 2003. Jordbrugsteknolog - har siden da arbejdet i foderstofbrancen, hvor jeg nu er Butikschef i en Land og Fritids butik.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har færdig gjort.. |
|
|
folkeskolen.. Og i 2007 blev jeg faglært landmand.. Sidste efterår gik jeg igang med jordbrugsteknolog og skulle gerne være færdig næste sommer.. Om jeg så syntes at jeg er færdig med at læse til den tid, kan kun tiden vise..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelser |
|
|
Matematisk studentereksamen, 18 år. Sygeplejerske, 24 år. Sundhedsplejerske, 31 år. Efter sommerferien starter jeg på uddannelsen som Mate Meo Terapeut ( dog sideløbende med mit job som sundhedsplejerske).
MVH Britt med dressurhesten "Camelina Kilen" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Uddannelser... |
|
|
10 kl. udvidet
2-årig HF med idræt og engelsk som tilvalg
1-årig HH
En privat bogholder uddannelse som økonomisk ansvarlig. Den er ikke på papir, men har så meget erhvervserfaring, at jeg har levet fint af det 
Socialrådgiver om 2 mdr. ( BA i socialt arbejde) Det må da tælle 
"Den vej, som som ikke starter i Hjertet, ender blindt."
Antines Arabians Dk PH Balaton El Antines OX hingst Skøn OX hoppe Dejlig Welsh pony Sælges Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min uddannelse |
|
|
Blev cand.polit i 2006 (økonomi på Københavns Universitet). Da var jeg 27 år. Før det havde jeg en 1-årig HH samt gymnasiet. Mvh Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min uddannelse |
|
|
10 klasse på tysk privat skole i DK dernæst har jeg haft et sabat år og i 2000 blev jeg færdig med min uddannelse som automekaniker.
kunne du tænke dig en Slipsenedderdel så kig på www.liisaB.dk en verden af unika ting
Kåret Irish cob hoppe sælges se præsentation Malerier sælges se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelse |
|
|
Jeg blev færdig som pædagog i 2003 der var jeg 27 år. Har dog kun arbejdet som pædagog derefter i 1 år. Nu er jeg inkassosagsbehandler. Hilsen Benedicte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelser |
|
|
Jeg er uddannet laborant samt stewardesse. Og til næste sommer er jeg færdiguddannet som ejendomsmægler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelser |
Noasark |
13-04-2009 11:47 |
|
har udover HHX færdiggjort assistent indenfor stat sygeplejerskeruddannelsen Har ikke lige planer om flere Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Damgaard |
|
|
HG= Handelsgrunduddanelse PGU= pædagogisk grunduddannelse Skal igang med pædagoguddannelsen lige om lidt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ud over alm skolegang og HF,så er jeg uddannet inden for landbrug med afsluttende grøn bevis. Så har jeg chaufføruddannelsen, fik den i forbindelse med vi havde vognmandsforretning. Sidste skud på stammen er revisorassistent. Så har jeg en lang række kurser i forbindelse med de job jeg har haft, alt inden for fødevareindustrien, transport og sikkert mere.
To dejlige vallaker udlånes af længere varighed. Se beskrivelsen af dem på min profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har afsluttet en HF og derefter gik jeg igang med pæd. udd - den færdiggjorde jeg i jan. 07 og overvejer nu at læse videre til lære.. Men overvejer også om man skulle starte noget op selv med en anden, men nu ser vi hvad der sker - det skal være med den rette samarbejdspartner... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg gik ud af folkeskolen (9 klasse) i 02 startede på min uddannelse efter sommerferien 02 og færdig som konditor jan 06. kan ikke forestille mig lavet andet, så håber at kroppen holder til det mange år endnu. (fylder 23 til september) vh Anja.
Ejer af min første hest Lehmanns Ozzie 1 års smuk Tinker vallak
R.I.P smukke jiba - min sidste part <3
Medlem af bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Uddannelser |
|
|
Pyha - jeg har efterhånden en del uddannelser på samvittigheden: 1995: Matematisk student 1997: 1-årig HH student 1999: Akademiøkonom med speciale i hotel- og restaurationsledelse 2004: Kontorassistent 2005: Statsuat. ejendomsmægler 2006: Valuar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nogle stykker |
|
|
Kontoruddannelse HF-enkeltfag Guide- og stewardessuddannelse Healeruddannelse Voksenunderviseruddannelse Pædagog Gestaltterapeut
Vrinsk fra Esma Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg... |
Xoco ♣Marlee♣ |
13-04-2009 19:46 |
|
har færdiggjort HF på VUC samt 18 ugers HHX fagpakke rettet mod Shipping/revision. Jeg begyndte sommeren 2007 og er således snart færdig med 4 semester. Går alt efter planen er jeg bachelor i Teologi(mit drømmestudie) i 2011 og kandidat 2013.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha uha... |
|
|
Matematisk student - 2000 - 18 år Grundforløb til Teknisk Designer - 2002 1 år på Markedsføringsøkonom - fuldførte ikke 2½ år på Landskabsarkitektuddannelsen - fuldførte ikke HGS - 2005 Kontorassistent - dec. 2008 - 27 år Og havde jeg været lidt yngre og uden barn, var jeg fortsat med en merkonom inden for organisation og ledelse. Men den må venter lidt endnu... Skal lige have barn nr. 2 inden. Arbejder nu for FPT - Forsvarets Personeltjeneste - med koordinering og planlægning af personalemøder, og vedligehold of database, samt diverse andre småopgaver. Nyder mit arbejde, og er glad for at jeg valgt kontorfaget tilsidst.
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art. - Børn er små engle, hvis vinger skrumper i takt med, at benene vokser - Nu med job i forsvaret...!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelser |
|
|
Jeg har startet på mange uddannelser indtil jeg ligesom fandt min rette hylde  Men af færdiggjordte kan nævnes:
2001-2003: HF studentereksamen.
2004-2006: Faglært Landmand
2008-2009: Agrarøkonom
2008-2009: Akademimerkonom i økonomi og ressourcestyring + ledelse.
Jeg har været sammen med min kæreste i 8 år nu og i alle årene har jeg studeret, så han glæder sig til sommer, når jeg er helt færdig Og nej jeg skal ikke læse mere... det er for hårdt - vil hellere arbejde og have fri når jeg har fri!!! Og selvfølgelig tjene nogen dejlige penge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Den mest givende uddannelse har jeg fået, er på Klank Efterskole Derefter tog jeg Realeksamen Så uddannede jeg mig til klinikassistent Så hjemmehjælperuddannelsen og for 20 år siden uddannede jeg mig til tandplejer Er for tiden ved at "uddanne" mig til et liv med "voksne" børn og det går fint, masser af tid til et "ego liv" da jeg har halvtidsjob. GLÆD JER  Mange hilsner Karen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Jeg gik ud af folkeskolen 9 klasse sidste år . Nu er jeg igang med Sosu, grundforløbett, & derefter starter jeg på hjælper udd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i mandags |
|
|
Jeg blev kandidat i jordbrugsøkonomi i mandags (d. 6/4) - titlen er cand.oecon.agro Jeg er 25 år, og synes egentligt at det er gået pænt hurtigt med at blive færdig, men var også blandt de yngste der læste  derudover er jeg matematisk student fra 2002
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah....... |
Maj december og juni |
14-04-2009 11:09 |
|
Jeg blev Cand. Scient. Biolog efteråret 2007 - efter at have læst 5 år på Københavns Universitet. Mvh Maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cand.comm. |
|
|
Jeg er cand.comm. fra RUC 1997 med fagene kommunikation og dansk litteratur - hvilket jeg dog frygtelig gerne ville have byttet ud med psykologi, som kom på RUC som fag da jeg havde valgt. Jeg drømmer dog stadig om engang at tage noget psykologi på en eller anden måde, gerne erhvervspsykologi i kom. med dyr og indlæring. Min problemer er bare at jeg ikke rigtig gider lave de opgaver der følger med. Til jul starter jeg på en efteruddannelse KRAP - kognitivt, ressourcefokuserende og anderkende pædagogik. Jeg vil gerne kunne noget mere med kognitiv adfærdsterapi.
Er ridesporten ved at udvikle sig til et organiseret og systematisk voldsorgie mod hestene? Vurderer selv www.epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har en sproglig studentereksamen fra 2003 og en BA i teatervidenskab fra 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tandtekniker.. |
|
|
Jeg er uddannet Tandtekniker i aftagelig protetik, læser nu på Århus uni, tandlægeskolen, for at blive uddannet Klinisk Tandtekniker.. skulle gerne være færdig til næste sommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelse... |
Tazaki-Betten ♥Tazaki♥ |
14-04-2009 19:24 |
|
Jeg har færdiggjort : - 9. klasse - 10. klasse - HF - blev i 2007 uddannet Blomsterdekoratør, men nu passer jeg grise..
Tazaki og Betten Stald Nørreheden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelse |
|
|
Er 23 år med en HF, en heste og hunde ejer instruktør uddannelse og indtil nu 2/3 dele af en hestemassør uddannelse. er nu gået igang med fysioterapeutuddannnelse her i februar fuld fart på! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kontorassistent |
Kragen |
16-04-2009 00:04 |
|
Jeg er uddannet kontorassistent. Jeg startede da jeg var 20-21 og uddannelsen tog dengang 2 år. Min datter som bliver 16 år på fredag, når lige knapt at blive uddannet landmand, inden hun fylder 18 år. Det synes, jeg er utroligt flot !!!! Mvh. Sabina
Meget udstyr sælges - tjek venligst mine annoncer !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelse |
|
|
Jeg er til sommer forhåbenligt færdig med at læse for et stykke tid. Folkeskolen færdig 2001: 15 år gammel Matematisk student 2004: 18 år gammel 1 år på universiet, naturvidenskabligt grundforløb 2005: 19 år Professionsbachelor som folkeskolelærer 2009: 23 år. Glæder mig til at skal ud og arbejde og skal skrive min kontakt under i morgen... skønt
Hilsen Line Susi prisesse hesten Verdens dejligste shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|