Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Påske=hygge
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 09:41

Så er påsken her...uden for skinner solen fra en skyfri himmel..og hestene venter..

Jeg skal kun arbejde en dag i påsken, og har så valgt den bare skal stå på hygge med hestene hele påsken...vil have ordnet terasse..sat nogle blomster i krukker...og ellers bare NYDE at have fri...det gode vejr..og hinanden...

Hvad med jer...har I lige så afslappende en påske ?

GOD PÅSKE iøvrigt :)

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Absolut...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 09:44

.. jeg har haft fri hele denne uge og har også hele næste uge. Og foreløbig har jeg HYGGET mig med det, og fundet på alskens overspringshandlinger for at slippe for rengøringen. (men det holder nok ikke - der SKAL altså gøres noget)

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 15:08

Påske er her lig med arbejde alle dage på nær fredag.

Venlig hilsen Cathrine

www.trendgirl.dk

***gratis mode på nettet***

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 15:13

Har fri i dag og imorgen, skal på job lørdag, men efterfølgende har jeg så en lille uges ferie!! Ren afslapning bliver det dog ikke til.. Hesten skal vacc. og have ordnet tænder, skal have en sadelmager ud, hunden skal for første gang i svømmehal og så skal der gøres hovedrent.. Når alt dette er overstået, så står den på ren afslapning

Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd

hejsa....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 21:47

De først 3 dage var hygge med pigerne, idag har vi hygget alle 4 ude i det gode vejre, men ikke med afslapning, den har stået på havearbejde og byggeri og det kommer resten af påsken også til at gå med, men jeg er nu også lige ude at ride lidt.

0
0
Svar på denne tråd

Nej....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 21:52

Nej, ingen afslapning overhovedet....

Vi er just gået i gang med hele underetagen, har lige sat 3 kæmpe store vinduer, fra loft til gulv, i enden af huset, så vi har panorama udsigt over folden

I morgen skal der terassedør i, så skal det gamle gulv op, nyt skal laves, vægge skal isoleres og gipses, radiator op, en væg fjernes, loft op, og og så skal der hygges og nydes, at vi har vores egen helt personlige panorama udsigt...

Vi bliver nok ikke færdige i påsken, men hvad, så bliver vi nok efter påske....

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Min datter søger 2 vær. lejlighed i Aalborg, skriv en pb hvis du har en ledig bolig

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

influenza og nældefeber
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 23:01

SNØFT SNØFT - jeg døjer med eftervirkningerne af en influenza der startede i fredags. Det har godt nok været styg, og jeg har været rigtig syg af den. OVEN i det hele vågende jeg her til morgen op til min påskeferie med nældefeber over hele kroppen.

Det har jeg stadig og det kløer og brænder i hele min krop og jeg er så irritabel at jeg ved jeg ikek skla lave noget med hverken hunde eller heste.

ØV ØV ØV - for en feriestart :-) Håber dagen i morgen bliver lidt bedre.

Er ridesporten ved at udvikle sig til et organiseret og systematisk voldorgie mod hestene? Vurderer selv www.epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 00:46

haft ferie hele ugen og skal først møde på jobbet igen på tirsdag

Jeg havde set frem til en masse ridning, men det bliver der ikke noget af, Cosmo er syg med hoste, snot og 40,4 i feber i går , lidt lavere idag, dyrlægen siger at denne virus plejer at vare 5 dage, så det bliver nok ikke til meget ridning i påsken.

En af vores travere skal løbe i århus i morgen, men jeg har valgt at blive hjemme så jeg kan holde øje med "patienten".

Nu har jeg jo faktisk masser af tid til at være huslig, (pokkers også ), men vil nu alligevel forsøge at finde en beskæftigelse der er lidt sjovere

God påske..

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

påske???
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 01:00

Afslappende tror jeg ikke min dag kan kaldes møgdag.

Med venlig hilsen

Liv Nielsen.

*ZANCLE*

0
0
Svar på denne tråd

Vores påske projekt.....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 13:50

Lige et par billede af vores projekt

Her piller vi gavlen ned, vi skal have stort vinduesparti i vores alrum:

Min super dejlige bonus knægt, kom lige forbi og hjalp

Her udsigten vi får fra vores Alrum, så kan det vist ikke blive meget bedre

Udsigt til vores super flotte Skotske Højlands dyr, som snart skulle give os et par eller 3 kalve

Slutteligt, det færdige vindues resultat

Her var slet ingen vinduer før, så en mega forandring....

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Min datter søger 2 vær. lejlighed i Aalborg, skriv en pb hvis du har en ledig bolig

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

tja jeg laver
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 14:24

eksamensprojekt, og nyder at kunne se vores lille hoppeføl udenfor vinduet

Imorgen er planen at jeg skal ud og se på vores forhåbenlig kommende opstaldningssted

Nanna Hyllested

Stald Kiels Krønike

Liva Halsnæs

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider