|
|
| lille dreng dræbt under lastbil.. |
|
|
Hvor er det forfærdeligt, han havde lige lært og gå.. Sender min dybeste medfølelse til familien.. Håber de får alt den hjælp de har brug for.. www.bt.dk/article/20090407/nyheder/ 90407061/ Karina.
ASTERIX MIN VEN SNART ER DET TID TIL OG SIGE FARVEL HVOR VIL JEG SAVNE DIG HÅBER VI SES IGEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg orker |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
07-04-2009 14:23 |
|
Slet IKEK at stille spørgsmålet "Hvad pokker laver en så lille dreng SÅ tæt på vejen hvor en lastbil køre forbi "
Ikke en gang mine hunde er SÅ tæt på vejen ved voldsom stor trafik...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skrækkeligt for både |
|
|
Skrækkeligt for både chauffør og familie!!
STÜBBEN ROMANUS dressursadel SÆLGES 17", bom32, farve:Sort/london, lange gjordstropper m. stop, og ekstra knæstøtte! m/u montering Skriv for pris, billeder
"ingen hest har græsset forgæves"-steffen brandt ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chok... |
|
|
Gyser helt ved tanken... Min søn er 13 mdr. og er lige begyndt at løbe/gå stærkt. Enhver mors mareridt... De dybeste medfølende tanker til familien og bekendte. Kan slet ikke sætte mig ind i hvad de skal igennem - uden en tåre triller fra min kind. Stakkels stakkels mor.... Hvor er det tragisk... Stakkels chauffør. Tænk at have været en del at sådan en tragedie på en almindelig dag på arbejde. Mine tanker til ham også - må hans nærmeste hjælpe ham igennem en svær tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
vicki 3 |
07-04-2009 14:29 |
|
føler nu altså også med lastbils chaufføren, stakkels mand, han kunne jo sikkert intet gøre.
LIvet er en leg, leg det ordentlig. sagt af Vicki
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Stakkels chauffør der har fået en meget grim oplevelse Undre mig også hva sårn en lille størrelse laver derude.
Hilsen Annecathrine
"Vi passere altid fiasko, på vor vej mod succes" - Mickey Rooney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha hvor er |
|
|
det væmmeligt. Sender også min dybeste medfølelse. Som der står holdt hans mor ham næsten i hånden- det kan jo ske deres hus ligger klods op og ned og de har været i indkørslen. Undren eller ej, ændrer ikke på himmelen har fået en stjerne alt alt for tidligt...
Nord, syd, øst, vest- heste godt, men pinto bedst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var dog |
CamillaX |
07-04-2009 14:51 |
|
utrolig tragisk, men hvordan kan man sidde/stå/osv. så tæt på en vej (For det må de have gjort siden drengen mens han næsten holder mor i hånden, kan nå ud på kørebanen), og så ovenikøbet ikke trække VÆK når man ser/hører en lastbil komme.. Måske havde den lille fyr balance til at sætte i fart, måske ikke.. Stakkels mennesker som er involveret, og lille fyr som skulle miste livet på så meningsløs måde. Det fatter jeg simpelthen ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arme stakkels |
|
|
chauffør. Jeg græmmes hver gang jeg møder dagplejemødre, med børnene på YDERSIDEN af barnevognen, altså mod kørebanen. Og forældre der læser børn af på kørebanen, istedet for ind mod fortovet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh nej |
|
|
Det var da frygtligt! stakkels dreng, famile og chauffør!! Forstår ikke lige hvad denne del skal i artiklen: "De nærmere omstændigheder er endnu ikke klarlagt, men det står fast, at der ikke er alkohol indblandet, oplyser politiet.": Øhh nej, drengen som jo løb ud foran lastbilen var nok ikke fuld!
Gitte
Ville ønske Lille stadig var til..;-(
Mangler du hjælp til festen? Eks. opdækning, servering og oprydning. Skriv en PB eller mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske vil |
|
|
de beskytte moderen, folk kunne jo hurtig konkludere hun måske var fuld siden hun ikke havde fat i ham eller ligeledes chaufføren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke- Hedens . .... |
|
|
Der står jo at moderen havde fat i ham, og at chaufføren kører en dreng over der løber ud foran ham kan næppe skyldes alkohol..
Gitte
Mangler du hjælp til festen? Eks. opdækning, servering og oprydning. Skriv en PB eller mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gitte87 |
CamillaX |
07-04-2009 15:14 |
|
Nej, der står; nærmest holdt ham i hånden,. IKKE at hun havde fat i ham. Læste det nu også som om at der ikke var indblandet alkohol og dette gældende de voksne, og selvfølgelig ikke barnet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja sgu da |
Illum |
07-04-2009 15:15 |
|
Alkohol hos driveren, IKKE drengen. Altså som nogle læser... Men der står også NÆRMEST fat i hånden...Ikke fat i...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha Illum |
CamillaX |
07-04-2009 15:16 |
|
det var vi sørme enige i det der! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja ved sgu godt at det er chaufføren de mener!! twistede den bare lidt, for sådan set er det jo drengen der er "skyld" i ulykken, så kan ikke se hvorfor alkohol skal ind i billedet...
Og undskyld NÆR holdt i hånden!
Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte87 |
|
|
rolig nu, du rettede mig fordi du TROEDE hun havde fat. Og det er der så et par stykker der fortæller dig der ikke stod, og alkohol eller ej- drengen er død og så behøver man vel ikke køre i hvad der står og ikke står i artiklen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stella 2 |
|
|
Jeg undre mig også MEGET over det samme.. Nu kører jeg dagligt som kurér og møder MANGE af disse hverdag... INGEN af børnene har GÅ sele på-. Det havde man da dengang jeg var lille samt min lillebror NETOP for at UNDGÅ disse tilfælde.. Det er da TRAGISK!! Hvergang jeg ser en dag plejer med de der 4-5 børn så kører jeg HELT over i den anden vej bane + meget nedsat fart.. For det kan dælme gå stærkt med de små poder... og det er "kun" noget man drømmer om kan ske.. Der var fornylig hvor jeg kom ind i et villa kvarter. Der går en mor, far og 2 børn.. De kommer ud fra en "sidevej" barnet på ca 7-8 år løber ud foran min bil. Heldigvis havde jeg næsten ingen fart på.. Drengen opdagede mig først da jeg bremsede og satte hornet igang... dvs han kom fra venstre hvor jeg kørte til højre..Så han er nået ca midt på kører banen Og gæt hvad? Forældrene gik bare VIDERE uden noget, som om de var hammerende ligeglad... Hvad sker der for de forældre???
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk
Hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Hinnerup efter aftale
Andelslejelighed sælges i 8260 Viby J... Kontakt for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| StaldArthur |
|
|
lige netop. Idag har de håndtag de holder i på siden af barnevognen. Men hvad f..... hjælper det når de giver slip??? Og det gør de jo en gang i mellem, når noget interessant krydser deres vej. Ja - den gl.dags sele var god, men næppe noget der passer "moderne" forældre. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Rikke ♥Hedens Chateau♥: Lige præcis! Det er lige forfærdeligt, ligemeget hvor tæt de har stået på vejen, hvorfor de har stået der og jeg kunne blive ved... Virkelig tragisk! Dybeste medfølelse herfra.
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one, I hope someday you'll join us and the world will live as one.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| læs nu artiklen... |
|
|
De, mor og bedsteforældre stod sammen med drengen som løb hurtigt ud af haven. Lasbilen holder stille, den kører ikke og drengen løber ind under et af hjulene... De har vel ikke kunne nå at gøre noget for i det samme begynder chaufføren at køre og han ved intet... Det er utrolig tragisk, men vi ved alle uanset hvor godt vi passer på vores børn hvor hurtigt de kan smutte 5 - 10 meter væk. Og her drejer det sig måske om få sekunder mens det hele sker. Vidner havde prøvet at råbe/vinke til chaufføren. Bliver altid lidt forarget over det med skyld, hvem siger det var nogens skyld? Måske nåede de ikke at komme hen til drengen inden chaufføren satte igang. Lad være med at dømme andre uden at have været tilstede.
"Den vej, som som ikke starter i Hjertet, ender blindt."
Antines Arabians Dk PH Balaton El Antines OX hingst Skøn OX hoppe Dejlig Welsh pony Sælges Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels... |
|
|
... alle indvolverede. Hvor må det være forfærdeligt både for forældre, vidner og den stakkels chauffør. Ja, gå-seler som dem man brugte da jeg var barn ville spare en del ulykker. Men de passer vist ikke med moderne børneopdragelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Damgaard |
|
|
Føj hvor grimt for alle involverede Skrækkeligt. Så vidt jeg ved kan en voksen SAGTENS løbe hurtigere end et barn på 1½ år. Skrækkeligt at der ikke blev passet mere på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Antines m.fl. |
CamillaX |
07-04-2009 17:27 |
|
Nu er artiklen først lige blevet opdateret ! Der stod noget andet i det første som var skrevet! Så vi LÆSTE skam hvad der stod !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| underede mig over |
|
|
undrede mig over Antines Arabians's udbrud.... for jeg læste også artiklen før den blev opdateret...
STÜBBEN ROMANUS dressursadel SÆLGES 17", bom32, farve:Sort/london, lange gjordstropper m. stop, og ekstra knæstøtte! m/u montering Skriv for pris, billeder
"ingen hest har græsset forgæves"-steffen brandt ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg tænker, havde det været mindre/mere forfærdeligt hvis han ikke lige havde lært at gå? Min dybeste medfølelse for både drengens familie, pårørende og chaufføren - Håber de alle får den hjælp de har brug for
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gitte87 |
ladyhawk |
07-04-2009 18:11 |
|
sikke en udmelding at komme med for sådan set er det jo drengen der er "skyld" i ulykken Stakkels alle de involverede.
Ponyhingst mangler nyt hjem hurtigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels.. |
|
|
alle indvoldverede.. Dog har jeg en smule mere ondt af chaufføren, som jeg mener står helt uden skyld i denne tragiske hændelse.. Trist at det lige var i det splitsekund at folk ikke havde styr på deres barn.. Vi var ikke tilstede og ved derfor ikke hvad der er sket udover havd der står på bt.dk..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg føler |
Lisab |
07-04-2009 19:54 |
|
Også med mor og far og bedsteforældre men bestemt også for den stakkels chauffør, der intet anede og sikkert aldrig kommer over det  De gammeldags gåseler synes jeg også burde være fast inventar på vores børn når dp går tur med dem, jeg er ikke bleg for at gi min datter en på hvis vi går ved en meget trafikkeret vej.. Det er så tragisk og beviser endnu engang vi skal være lykkelige for det liv vi har og vise dem vi holder af at vi gør det, for det kan hurtigt blive ændret. 
Hilsner Lisab. Heste sælges: Føl fra 2008 efter Lorca DVH939 og Rocky Zvdp kåret. Plag fra 2007 efter Federico XX 3 Års efter Rocky rød med blis og 4 sokker 1.65
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så tragisk |
|
|
og derfor er Sille altid kun "løs" i indhegnet haver eller steder hvor der IKKE er biler eller lign.. Jeg ved godt nok ikke hvordan jeg skulle leve livet videre.. Havde nær mistet min mormor igår til et trafikfjols. Heldigvis var det kun bilen der blev total smadret.. Stakkels pårørende og chaffør.. Han kunne jo ikke se det lille barn... Jeg har virkelig ondt af dem.. Hvor må det dog gøre forfærdeligt ondt.. 
Pernille og den grå..
Som er ung og derfor hverken har styr på præventation, ord eller noget som helst... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|