Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mig og min hund
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 20:21

Av......ad for fanden ............Coby!!!

Mig: stop Coby!!!Det er IKKE okay, at hoppe rundt i stuen, mens man smider kødben op i luften, når man er 80 cm over ryggen og vejer 70 kg.

Men hunden har udviklet spontan døvhed og hopper videre, mens han kyler rundt med sit kødben

Mig: COBY STOP SÅ!!!!!!!!!

Coby stopper og glor på mig, som om jeg har en stor blå plet, midt mellem øjnene

Kyler sit ben op i luften igen og rammer mig lige midt mellem brysterne.............med noget der efterhånden, har form og konsistens, som en gigantisk østers

For bagefter at hente kæmpe østersen, med en atityde der udstråler...... der findes ikke noget mere naturligt i denne verden, end at finde snaskede kødben, på sin ejers barm

Mig: Coby, din store tosse.........kom her

Jeg kan ved gud ikke være sur ret længe ad gangen, på den hund, han har simpelthen de skønneste øjne og han forstår slet ikke, at han er for stor uden på og for lille indeni

Pia

Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.

0
0
Svar på denne tråd

hahaha
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 20:35

yup har selv en af slagsen GG en gammel tøs som har ændret helt adfærd fra er være "klog og eftertænksom" eller hvad man kalder en rolig hund...til at være et frygteligt legebarn som hverken ved hvor stor hun er eller hvor gammel hun er jeg synes hun er dejlig og har en kæmpe personlighed og det du skriver er lige noget hun kunne finde på.

tillykke med at have en tosset hund GG så bliver man ikke heldigere

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

Dejlige Coby
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 21:21

Eeelsker at høre om Coby, han er bare såå sjov og hjertelig at læse om :-)

"Spontan døvhed" Gad vide om det smitter. Synes nu nok også det er at finde hos Mikey som snart fylder 5 og ellers er rimelig velopdragen he he.

Han er jo bare en lille bitte vovse i en meget meget stor krop

Ja mig og min hund!.......... Vi kunne godt lave en hel historie ud af det. Mikey gør lignende ting næsten hver dag, hvor man ikke kan andet end at grine og knuselske ham.

Han tror sg han er en puddel kan jeg godt fortælle dig!! Og liiige kan snige sin smækre (overvægtige pga kastration og det er såå svært at få de kilo af igen), krop IND MELLEM sofabord og sofa, MENS vi sidder med benene nede af sofaen Han ligger ikke mærke til han nærmest tager bordet på ryggen når han rejser sig igen Og bliver skiiide forskrækket når det så går op for ham at han nærmest er i klemme.

Dejligt med de tossede hunde som ikke helt forstår hvor store de egentlig er!

Nu som "jyde" igen..

0
0
Svar på denne tråd

dada da
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 21:47

var lige inde og se ...han er godt nok flot dejlig hund

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

Malene.....
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 10:50

Tak for rosen til Coby, jeg syntes jo at han er en smuksak, meeeen han er lidt kortbenet

Camilla: Jeps, historier den er der nok af.......

Pia

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 11:03

Av av av - ramt mellem brysterne.

Du kunne jo ha fået et hjertestop.

Jeg har nemlig selv haft 2 GD - og ved alt om hvor store kødben skal være, for at de ikke er væk efter 10 sekunder.

Dejlig dejlig hund.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til -

Ikke at vælge sine kampe med omhu.

0
0
Svar på denne tråd

Pony-mor
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 12:01

Den var nu ikke så stor endda

Men den var så gennemtygget, at den næsten klistrede sig fast og hang der og lignede en alien fra det ydre rum

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider