|
|
| Nogle tråde sidder i venstre side |
| Forfatter:  |
Jasper |
| Dato:  |
05-04-2009 16:46 |
|
Er det kun hos mig, at nogle enkelte tråde, først kommer til syne et godt stykke mede på siden og sidder helt ude i venstre side. 
Pia Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
 Min side er helt normal...
Med venlig hilsen Mette
"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oversrkift |
|
|
Det er sikkert fordi siden ikke er kodet godt nok til at kunne håndtere det  Har også oplevet det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddd |
|
|
Det er i de tråde hvor noglels signatur fylder for meget og er for lang og stor - så kommer tråden derned 
Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Okay...... |
Jasper |
05-04-2009 16:56 |
|
så er det da ikke kun min pc, der opfører sig mærkeligt  Sandra, jeg må prøve at ligge mærke til det med signaturen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klik på moderator |
|
|
Vil I være rare at klikke på moderatorlinket i de tråde, som er trukket skæve, så kan få rettet det? mvh PiaR heste-nettet.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nej det gør de også nogen gange hos mig..
Hilsen Karina..
ASTERIX MIN VEN SNART ER DET TID TIL OG SIGE FARVEL HVOR VIL JEG SAVNE DIG HÅBER VI SES IGEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kontakt teknikerne |
|
|
Kontakt teknikerne via kontaktformularen (Info -> Kontakt -> Ny sag) når I oplever at siden tilter og ser underlig ud. Når de ikke ved der er et problem, kan de heller ikke rette op på det  Mvh Salvia RS-moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pia og Salvia |
Jasper |
05-04-2009 17:09 |
|
Det skal jeg gøre med det samme, men vi skal jo liiige have en chance for, at finde ud af om det er et problem for mange eller kun for trådstarteren 
Pia Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jasper |
|
|
Det er der ikke nogen grund til. Oplever man tekniske problemer på sitet, bør vi/teknikerne kontaktes, ligegyldigt om det er én eller 1000 der har problemet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nogle gange kan det faktisk godt være enten ens computer eller forbindelse der ikke er stærk nok. Så jeg vil faktisk give Jasper ret i at nogle gange kan det godt være ret lige at finde ud af om der er andre med samme problem. Ellers ville der nok også dukke 1000-vis anmeldelser op, og en del af dem sikkert blot pga. f.eks. ens forbindelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gør de også hos mig |
|
|
har dog ikke hæftet mig ved om det er nogle særlige tråde - kunne være vi skulle skrive ned hvilke - hvis moderationen kan bruge det til noget??
Mvh Gitte - mor til Tera og Lian
Mine tre heste: Jack D, Joker (til salg) og Makron.
*** Naturlig bedækning tilbydes af smuk broget hingst *** .
Læs en sød historie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har meldt den tråd der |
Jasper |
05-04-2009 18:24 |
|
der "skaber" sig lige pt. Det er Den om, hvad man skal lave idag. Jer med problemer, prøv lige at tjek om den også gør det hos jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Oplever jeg også engang imellem - Troede egentlig bare det var min computer eller nettet den var gal med!!
Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som Jer andre |
CamillaX |
05-04-2009 21:28 |
|
har jeg også, men først over de sidste 3 dage oplevet at den sidder et stykke nede, og så i venstre side.. Men nu har jeg jo fx ingen lang signatur så det kan ikke være årsagen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pia - skal vi anmelde |
|
|
selvom den retter sig tilbage til korrekt sted efter lidt tid?
Mvh Gitte - mor til Tera og Lian
Mine tre heste: Jack D, Joker (til salg) og Makron.
*** Naturlig bedækning tilbydes af smuk broget hingst *** .
Læs en sød historie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HundeGitteMor |
|
|
Vi vil gerne have besked om alle fejl, ellers kan de ikke blive rettet  Fejlmeddelser af alle slags må gerne blive sendt via vores supportsystem: info -> kontakt -> Ny sag -> tekniske fejl. Eller hvis det er i en tråd, bare ved at klikke på moderatorlinket i bunden af tåden. Så skal vi nok sende den videre til rette postkasse  mvh PiaR heste-nettet.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|