Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gammel Estrup?
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 21:26

Hej er der nogen der skal til Gammel Estrup i år med jeres heste/plage..? Jeg skal have min hingste plag med, men jeg synes ikke han er så stor som de andre der skal have deres plage med :( Men tror det er fordi han er født i juli måned og er nogle månder bagude.. :( men håber jeg får en god dag med ham selv om han er mindre end de andre.. :) Håber bare han vokser lidt :)

Min er 1 år og 8 månder sort med en lille stjerne og 2 hvide bagsokker og 148 i stang. Og Oldenborg Jeg har billeder af ham på min profil kunne ikke lige finde ud af at få et billede ind her. :)

Pas På dine kære! Du får dem ikke igen!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 21:32

Jeg ville gerne have været afsted, men har ikke turde melde til, da jeg tvivler på, at min welsh hoppe holder terminen Går hun mere end en uge over, så bliver føllet for ungt til at de må deltage. Derfor må jeg desværre vente til næste år, det var rigtig hyggeligt sidste år. Jeg havde også overvejet min DV, men satser på at få hende ifol i år, og lykkes det, så skal hun ingen steder, hun skal bare passe på foster

0
0
Svar på denne tråd

Billede
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 22:05

Værsgo´ Nina

Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk

Hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Hinnerup efter aftale

Andelslejelighed sælges i 8260 Viby J... Kontakt for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

vi ville også ha
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 06:59

været med. men fik ikke meldt os til og skal nok opreres i finger igen igen i maj mdr og det betyder ikke så meget hest pga kæmpe forbinding. ØV.

Vores hoppe kommer også først hjem 1 maj og det jo ret kort frist for hende desværre.

Mvh Mona

(nu med jensebassen)

Stald Dyrhøj

Haflingerhingsteføl fra maj 08 sælges

0
0
Svar på denne tråd

pia :)
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 10:54

hehe tak pia

Pas På dine kære! Du får dem ikke igen!
0
0
Svar på denne tråd

jeg skal
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 10:36

afsted med min hoppeplag.. og jeg forventer en dag hvor jeg får rigeligt at se til... jeg har nemlig en meget vågen dame som altid er med på fis og ballade.. så jeg frygter hun vil sprælle om ørene af mig når hun skal mønstres.. det gør hun ihvertilfald hjemme... grrrr ..

men må vist også hellere snart få sat hovedtøj på hende..

0
0
Svar på denne tråd

Håber på svar
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 07:21

Hejsa.

Jeg hiver lige tråden her frem for at høre, om hvornår Gammel Estrup er? Altså hvilke datoer? Og hvor det foregår - altså er det på Herregården?

Håber på hurtig hjælp.

Mvh Maj

0
0
Svar på denne tråd

GL. Estrup
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 07:43

Gl. Estrup er imorgen og søndag altså den 23-24 maj. 2009.

Det forgår på græsarealerne bag ved Herregården.

Engang Fjordhest altid Fjordhest

Nu med Hjemmeside www.stutteri-Moldrup.dk

Super smart 1 års hoppe efter Trollfin FJH 740 sælges prima afstamning

0
0
Svar på denne tråd

KarinaThygesen
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 15:47

KarinaThygesen: Tak for hjælpen

Mvh Maj

0
0
Svar på denne tråd

jep jep jeeepp
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 18:08

Jeg var med en masse jersey folk, vi havde 10 fine køer med.

7 fik 22 point

3 fik 23 point

2 fik æresprime

også blev vi 2 bedst i besætningskonkurrence.

Så det var okey :-)

Jeg var nu lidt skuffet over der ikke var nogle Welsher med !

Sirid

*Heima á Sölvabakka...

*Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 22:36

Sirid: Jeg skulle have været afsted med min welsh følhoppe, men hun valgte lige at gå to uger over tid Så følle er for ung til at må udstilles endnu (knap 3 uger)

SÆLGES: Shetlændervallak, 2 år, 105cm, rød med hvid man og hale, stjerne, meget cool, påbegyndt tilkørsel uden problemer. Send PB for flere informationer.

0
0
Svar på denne tråd

Kawango
Forfatter: 
Dato:  24-05-2009 16:30

Når ja... jeg forstod nu heller ikke at der ingen welsher var :-) lidt kedeligt heh

Men tillykke med føl :-)

Sirid

*Heima á Sölvabakka...

*Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-05-2009 22:25

Sirid: jo tak, hun var ventetiden værd Selvom jeg gerne ville ahve været afsted Nu tager vi til landsskuet i stedet for.

SÆLGES: Shetlændervallak, 2 år, 105cm, rød med hvid man og hale, stjerne, meget cool, påbegyndt tilkørsel uden problemer. Send PB for flere informationer.

0
0
Svar på denne tråd

tja....
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 12:31

jeg skulle også ha været med... men kræet blev af en eller grund forskrækket lige efter hun kom op i lastbilen og eksploderede deroppe inden hun overhovedet blev bundet og tordnede ud i fuld galop... vognmande gav mig en kæmpe opsang over en utrænet og utilregnelig hest (selvom jeg havde sagt rigtig mange gange at hun har IKKE været læsset siden FØL) og kørte i arrigskab.. så jeg måtte ud og se dyrskue UDEN hest. øv øv øv

næste punkt på hendes dagsorden er at jeg har hyret en anden vognmand til at komme og lære min hest at blive læsset, da hun nu er blevet bange for lastbiler... øv øv øv øv øv

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider