Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor længe vokser mennesket
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 09:57

Sofie har besøg af hendes kusine, og her til morgen har vi så lige en total ligegyldig snak om, hvor stor kusinen bliver.

Hun er i dag 14 ½ år gammel, og ca 158 cm høj. Jeg siger, at hun ikke bliver mere end 165 cm, manden fastholder at hun vokser 10 cm endnu.

Hvem har ret?

Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves

Rideklubben Hammelev og Omegn

0
0
Svar på denne tråd

lalalala
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 10:00

Altså jeg er 14.. Fylde i nov. sidste år, og jeg er en 155 og min læge siger jeg ikke bliver mere end 165, dvs jeg vokser i hvert fald ikke mere end 10 cm, men jeg kan jo nå at overraske,lige som din datter måske også kan :)

_________

Www.JoshHolloway.tk

Amatør fotograf.

0
0
Svar på denne tråd

Piger...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 10:08

I følge de fleste læger,stopper piger med at vokse 1 år efter de har fået deres første mens.

Og det passede ihvertfald på mig,jeg er ikke vokset 1 millimeter siden jeg var 10,og måler idag den nettesum af 158 cm..

0
0
Svar på denne tråd

højden
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 10:10

Havde hun været en dreng, kunne hun snildt have taget 10 cm mere. De vokser oftest et par år længere end pigerne.

Men er hun udviklet i sin krop, mens osv. så tror jeg ikke I skal regne med mere end 5. Jeg var næsten færdigudvokset da jeg var 15. Siden da har jeg kun taget til i bredden...

:Pia

Birknæs Casper fortid søges

*

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub", gerne hingsteplage. Sydvestsjælland. cantering @ yahoo.com

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 10:11

Svar, men jeg har nok brug for noget dokumenteret viden, for at manden overgiver sig.

Piraten: Det er datterens kusine

0
0
Svar på denne tråd

alder...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2009 12:15