Jeg må lige dele min glæde med jer.
Vores pony har været til salg i ca. 6-7 mdr, sådan on and of.
Jeg fik mange henvendelser på ham , men tit havde folk ikke læst annoncen ordentligt og troede han var nybegynderpony eller også var det nogen som jeg kunne høre på i tlf. at de ikke havde en dyt forstand på heste. Der var sågar en som ville købe ham til sit barnebarn i fødselsdagsgave, og da jeg så spurgte ind til barnets rideerfaring havde hun ingen.

nogen kom og kiggede på ham, men i den ene famillie var det vist mere moren end pigen som var hestetosset og andre sagde en ting i telefonen og så viste det sig at være noget helt andet når de så kom.
Efter at have afvist 3 som ville købe ham havde jeg næsten givet op og da han ikke skulle sælges pgr. af pladsmangel men fordi mine drenge havde mistet lysten besluttede jeg mig for at var han ikke solgt inden 1. april blev han her.
Men så kom der en sød pige på 9 år, og de to hittede lige med det samme. Hun er lige det jeg søgte efter til ham, har haft med ponyer at gøre siden hun var helt lille og stille og rolig trak ham selv ind og sadlede op og ud på ridebanen og red ham i en halv times tid. Da de var kørt krydsede jeg både fingre, tæer, arme og ben. Heldigvis ringede de om aftenen og sagde at de ville købe ham.
Nu har han boet hos dem i en uge og jeg har fået en mail med billeder og adskillige sms`ser om hvordan han har det.
Jeg er bare så glad for at der endelig dukkede den rette køber op til en superdejlig pony som fortjener at blive elsket og brugt.