Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

1 April sjov
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 07:54

Nu da dagen er kommet lidt på afstand kunne det være sjovt at høre hvad i alle blev udsat for igår.

Min søn, som går på efterskole - ringede hjem sent igår aftes og meddelte at jeg nok blev ringet op af lærene idag, da han var blevt snuppet i hans kærstes værelse natten før - det ville så være anden gang, og betyde total bortvisning - øv øv han fik sgu lidt skæld ud, og fik af vide at det ikke er helt forbudt at tænke sig om, og at regler er til for at blive overholdt han mente så at det nok ikke var så slemt, da det jo som bekendt var 1 april

Jeg glæder mig til at høre hvad i andre blev udsat for

et godt sted at starte.

www.hestens-sadelmager.dk

Mvh Marianne

Stolt pony mor med stave og gramatik fejl.

0
0
Svar på denne tråd

Intet......
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 07:57

og ingen aprilsnar her, Skønt

K'sFoto ©

- Et øjeblik fastholdt i tiden.

Glem aldrig at respektere dine medmennesker, uanset menings forskelle!

K'sFoto tur til sjælland, den 6-8 April 2009

JydeTræf?

0
0
Svar på denne tråd

Ikke jeg, men min datter
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 08:17

Blev udsat for det af sin skoleleder

Skoleleder fortalte igår, at der var kommet en ny regel for fraværsprocent; Dem der havde over 20% fravær, skulle i skole nu på lørdag hele dagen, for at nedbringe fraværsprocenten

Min datter har haft kyssesyge og dermed desværre meget fravær og skolelederen vidste, at min datter er medarrangegør af fest på lørdag Så hun blev jo noget konfus og slukøret

Mvh

Charlotte

Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 08:29

En enkelt forsøgte sig med en Aprilsnar på mobilen, men jeg fik heldigvis læst besked HELT færdig... så den gik ikke!

Se HN - TILBUD på min PROFIL

Unik konfirmations gaveidé

GAVEKORT til hestemaleri!

www.wmgalleri.dk

Udstiller hos HÖÖKS:

Se en stor del af malerierne i

rideudstyrsforretningen HÖÖKS i Kolding.

0
0
Svar på denne tråd

4 stks..
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 08:40

jeg fortalte min søn da jeg hentede ham i fritteren at det så var hans sidste dag der da jeg ikke længere har råd til at have ham gående der.. "EIIIIII moooarrr" sagde han med store hundeøjne .. men grinte da jeg sagde aprilsnar...

Gemalens kommentar til at jeg ska gå 5kr ned i timen i løn var at det klarer vi nok.. han har så endnu ikke fået af vide det var en aprilsnar..

da svigermor fik den begyndte hun straks at ævle om at det er bedre at beholde jobbet.. he he

dagplejemoderen fik af vide at hun nu skal nyde sidste måned med Lærke da jeg har fået arbejde i KBH og flytter pr. 1. maj... da hun fik af vide det var en aprilsnar synes hun den var rigtig god.. da hun faldt i med det samme..

knægtens far fik en opringning af mig at nu havde hans søn været oppe og slås i skolen og blevet udvist, så vi skal ha fundet en ny skole.. (knægten var helt med på denne her).. farmand blev sur og snakkede om at NU sku han da vist til at ha en MEGET alvorlig snak med sønnen .. he he aprilsnar.. også tog han det meget pænt bagefter..

så jeg havde nu en lidt sjov dag igår

0
0
Svar på denne tråd

så skal I
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 09:49

lige høre hvad min far gjorde sidste år...

Vi har det med at drille hinanden på det groveste, og dette år tog han det lige alvorligt nok!

Jeg blev ringet op kl 3, natten til 1.april, og en fremmed mand fortalte at han var fra politeiet og spurgte om jeg havde en rød seat ibiza med reg nummer UK 50 362 - øhh ja, det havde jeg da.

Så sagde manden at de havde snuppet to unge mennesker i den på motorvejen og at de havde lavet mange buler i den. Jeg skulle straks komme ned og hente den, samt indgive anmeldelse hvis der manglede noget i bilen.

Så jeg ringede til min far og bad ham hente mig og køre mig til politiet.

Min far kom - og kørte i en forkert retning, og jeg sagde: "nej nej far, vi skal til politiet!!!"

Min far vendte sig om mod mig og sagde nej, vi skal lige herned til Spars parkeringsplads - hvor min bil så holdt og ventede!! Flot!!! APRILSNAR sagde min far..

Tror I jeg var sur?? Det var gennemført til mindste detalje, og jeg fattede ikke mistanke overhovedet - måske tænker man ikke så rationelt midt om natten når man bliver vækket af en "politimand"!! :)

Pernille og Rigoletto ( nu til salg :,( )

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd

ehrhrtjnryr
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 10:58

Nille4: Hvis det havde været mig de havde gjordt den med så var jeg gået amok !! Jeg ville ikke engang kunne grine af den tror jeg. Føøj for en aprilsnar !

Og stakkels og bli vækket sådan midt om natten pga en aprilsnar.

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

hehehehe
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 11:59

D. 1 april er nok min ynglingsdag! :D

Den første og eneste gang jeg er blever narret var da jeg var 7 år og mine forældre sagde der var en stork i baghaven... jeg brugte hele eftermiddagen på at ligge i skjul, i et blomsterbed

Igår fik min familien samt 3 bedste veninder en mail om at jeg var graivd, og ville forlade kærsten.. den eneste der hoppede på den var min kære veninde, der skrev en meeeget lang sød trøste mail

Min 2 veninde samt min gamle lære, blev begge bildt ind at jeg ville flyttet til Nepal for at arbejde med politik.. den hoppede de også på

Den bedste var nu den jeg lavede på min kære kærste med hjælp fra nogle hn´er! :) Han er ude og rejse, og sendte ham en mail, med et billede af hans 15 år gamle hund, der pludselig havde fået hvalpe! haha, han flippede helt ud..

Bonnie var så sød at "tilføje" hvalpe til dette billede;

Med venlig hilsen

Liv Nielsen.

*ZANCLE*

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er der
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 13:00

Hæ hæ der er mange gode.

Min 5 år gammle datte kom hjem fra børnehave og fortalte at hun endelig havde tabt sin rokke tand, da jeg sage at hun skulle komme ind og vise mig den knækkede hun helt sammen og råbte APRILSNAR.

Hmm de startet tideligt (med hjælp fra farmand)

Hun hyggede sig hele dagen med at forsøge at snyde os.

Hilsen

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

griner
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 14:33

Det er helt vild så keative i er - eller jeres familie/venner.

Det er da lidt sjovt

et godt sted at starte.

www.hestens-sadelmager.dk

Mvh Marianne

Stolt pony mor med stave og gramatik fejl.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider