Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hovsa. der var vist en for meget
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 05:17

Ja jeg undrede mig ikek med det samme, shila stod jo og var morgenfrisk med det samme og vilel ha morgen madne her og nu.

Jeg fik fodret dem alle og skulle lige til at slukke lyset igen.

Men så får jeg øje på noget blodigt i halmen, hvad knagen er det, var min første tanke og så kan det ellers være, at jeg fik travlt med at åbne hendes boksdør.

Men inden jeg fik kigget på det der blodige nået, kiggede der noget frem fra hendes bag.

Ja rigtigt nok, der stod knagmer et føl.

Vi havde godt nok haft en af vores venner på besøg sidste år og hun medbragte sin 1 årige unghingst i en trækline, som skulle passes her i en uges tid. Han fik lov at komme ud til shila og vores følelbølle, for han har jo gået her som føl og shila, er meget glad for min venindes plag.

Men jeg må jo nok sige, at hun har været lidt for glad.

For det der stod bag shila, var vist tydeligt et resultat af det der møde i foråret sidste år.

shilas føl fra i år, er jo vænnet fra sent, men det havde godt nok undret mig en del, at shilas yver ikek var faldet det mindste.

Nå jeg må vist hellere se at komme på arbejde, skal køre om 3 minutter, billeder og resten må i vente med, men gode navne, de kam kan i godt se at finde frem, for det her ups. føl er lidt uvæntet.

Vognmand

Per Christensen 20285450

GRUS OG STEN LEVERES.

www.heste-nettet.dk/vejviser/ info.php?linkID=3296

0
0
Svar på denne tråd

Inger....
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 05:51

Det må vist være en aprils nar,

Det første der faldt mig ind da jeg læste det var at der var noget helt galt. Du gamle garvede hestekvinde ville da til enhver tid have opdaget hvis din hoppe var i fol.

Annette

Sælges:

Hubertus Flexline kombi

Stubben trense

Catago underlag, spring/ kombi

Pad

0
0
Svar på denne tråd

altså...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 05:57

jeg må også indrømme at den falder mig svær at tro Inger Jeg er dog villig til at overgive mig, hvis der er billedmateriale der viser anderledes hihihi

Kom Nanna lige forbi og sagde

Medlem af Bullerklubben på Facebook

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 05:59

HA HA så fik jeg ret Inger, min plag kunne godt lave babyer sidste år, selv om du sagde modsatte. Tak jeg vil gerne have lidt bedæknings penge

Hilsen Karina med plagen.

0
0
Svar på denne tråd

Øhhh Jaja
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 06:15

Som andre siger aprilsnar :D

Så du er dømt skyldig, til modsatte er bevist ;)

K'sFoto ©

- Et øjeblik fastholdt i tiden.

Glem aldrig at respektere dine medmennesker, uanset menings forskelle!

Formand for Bullerklubben =)

JydeTræf?

0
0
Svar på denne tråd

inger dog
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 06:34

godt forsøgt. det vist en aprilsnar...

Mvh Mona

(nu med jensebassen)

Stald Dyrhøj

Haflingerhingsteføl fra maj 08 sælges se præstation

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 08:00

TJa nu er der jo min plag der har været på besøg, så efter hvad jeg så den ene dag så er det vist rigtigt, og jeg har også haft sagt til Inger at hun var blevet tyk ( hesten ) og hun hellere måtte sætte hende ned i foder.

Karina.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 08:08

He he aprilsnar

Men skulle det nu vise sig at der virkelig er en lille følle hos dig og det er en hoppe, skal hun da helt klart hedde Aprilsnar

Ckjær som næsten blev fuppet her til morgen

Hvis du ønsker at dine drømme går i opfyldelse, må du ikke sove for længe.

0
0
Svar på denne tråd

karina
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 08:08

Er det så Hercules på din præsentation som er den heldige barnefader? <fnis>

Inger har jo været lidt kreativ med sine aprilsnar tidligere, så jeg må nok være med på den.

:Pia

Birknæs Casper fortid søges

*

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub", gerne hingsteplage. Sydvestsjælland. cantering @ yahoo.com

0
0
Svar på denne tråd

arh inger
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 08:18

er det mon ikke en aprilsnar?

Karina82

STUD BASK

Counting all the assholes in the room...

And i'm definetly not alone

Nu med skimmel princesse kandidat

0
0
Svar på denne tråd

Paint og Appi
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 08:53

Jeg dømmer også aprilsnar indtil det modsatte er bevist

Stahr

Med Paint og Appi i stalden.

Pony Buster er nu til salg se Præ.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaahhh
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 09:07

Min kæreste prøvede lidt det samme i morges.

Jeg er sygemeldt i denne uge, og er taget hjem til mine forældre for lidt pleje og for at komme væk fra vores dejlige drenge, som nok ikke helt vil kunne forstå at jeg ikke lige kan gøre som jeg plejer.

I går aftes havde jeg så meget formanende i telefonen sagt at han skulle huske at tjekke Diamant for Vokspropper, for sidste år folede hun næsten 14 dage før tid. Så det er ved at være oppe over.

Så her til morgen sendte han en sms om at vi havde fået endnu et lille hingsteføl Jeg hoppede på den, indtil jeg ringede op og havde sagt de første ord "Jeg sagde jo at du skulle tjekke hende i går" og så gik det op for mig hvad dato det var, men det var jo altså for sent, jeg var hoppet i med begge ben

Godt gået - jeg plejer ellers aldrig at hoppe på hans joke´s, men i år fik han mig

0
0
Svar på denne tråd

Den var god Inger...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 09:54

Meeeen hvis du havde fået et dejligt føl sådan helt uventet tror jeg nu nok at du havde taget en fridag ;o))

Og du havde slet heller ikke kunne lade være med at fortælle om det var en hoppe eller en hingst..

APRILSNAR!!

Mvh Hotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror også...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 10:52

at det er en aprilsnar - Inger har for meget tjek åå sine heste til at dette kunne ske ;-)

Men bortset fra det, så har jeg faktisk prøvet at købe en hest og efter nogen måneder levere den tilbage til sælger som igen efter nogen mdr ringede og fortalte at hoppen havde fået et føl.

Ingen af os vidste noget, men føllet er tydeligt efter sælgers araberhingst - sælger var en god bekendt.

Jeg var stor teenager, så jeg var nok faldet i brædderne hvis føllet var kommet imens hoppen var min ;-)

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Det minder mig
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 11:26

om det år, (sidste år vidst nok), hvor Inger også kom med en aprilsnar omhandlende hun var gravid. Ikke også ?!?

Nu som "jyde" igen..

0
0
Svar på denne tråd

hahahaha
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 11:43

Jeg har lige lavet den samme på min kæreste, han befinder sig pt. i Arezzo til en længervariende konkurence.

Jeg sendte ham en pæn besked om at Larina havde fået et meget lille, men sundt føl. (hun har termin i Juni :D )

Han gik fuuuuldstændig amok, panikkede helt vildt..

Og nej, han kunne absolut ikke se humoren i det da han fandt ud af det var aprilsnar.. det har de åbenbart ikke her i Italien

Inger drop det-been there, done that, men kan kun give dig ret i at det var et godt påfund ;) :D

Med venlig hilsen

Liv Nielsen.

*ZANCLE*

0
0
Svar på denne tråd

i er da heller ikke til at snyde..
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 15:35

jeg tror i kender mig lidt for godt.

Men mit arbejde, he he. de fik en aprils nar idag.

fik en god kollega til at sende mail rundt til alle, hvor i der stod " Ingers vallak har i nat folede tvillinger".

Er i da tovlige hvor har vi moret os. Flere hoppede i med benen ben, så det har været er rigtig dejlig dag, for en som elsker at lave grin d. 1 april.

Vognmand

Per Christensen 20285450

GRUS OG STEN LEVERES.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Inger
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 16:02

He, he.. den er god med dig

Du er godt til at lave 1. aprils-løjer

0
0
Svar på denne tråd

ja Inger
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 16:24

Jeg husker også din "graviditet" sidste år

Den med vallak og tvillinger,ha ha.....

Annette

Sælges:

Hubertus Flexline kombi

Stubben trense

Catago underlag, spring/ kombi

Pad

0
0
Svar på denne tråd

jeg tilstår
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 16:34

Jeg hoppede på den og blev pænt forarget.

Sad og tænkte "Ej og hun har redet den helt op til, og har hun da ikke set det?! Hvordan kunne det ske?" Fnis :-)

Jeg må undskylde mig med, at jeg arbejder nat pt. Så blir man vist tosset.

Godt fundet på!

Er det okay at være modbydelig i ærlighedens åbenbart hellige navn?

0
0
Svar på denne tråd

ja flere fra kontoret..
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 16:39

var rundforvirret, så de kom pænt og spurgte om det nu også kunnne lade sig gøre..

en fra værkstedet tilbød, at min kollega som jeg fik til at lave mailen og som er en ung flor dame, var velkommen til at komme en tur forbi, for han var ikke vallak.

Hun takkede pænt nej, men tilbød i stedte for at sende mig, men underligt nok, var han slet ikek intresseret i mit besøg .

Vognmand

Per Christensen 20285450

GRUS OG STEN LEVERES.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider