Ja jeg undrede mig ikek med det samme, shila stod jo og var morgenfrisk med det samme og vilel ha morgen madne her og nu.
Jeg fik fodret dem alle og skulle lige til at slukke lyset igen.
Men så får jeg øje på noget blodigt i halmen, hvad knagen er det, var min første tanke og så kan det ellers være, at jeg fik travlt med at åbne hendes boksdør.
Men inden jeg fik kigget på det der blodige nået, kiggede der noget frem fra hendes bag.
Ja rigtigt nok, der stod knagmer et føl.
Vi havde godt nok haft en af vores venner på besøg sidste år og hun medbragte sin 1 årige unghingst i en trækline, som skulle passes her i en uges tid. Han fik lov at komme ud til shila og vores følelbølle, for han har jo gået her som føl og shila, er meget glad for min venindes plag.
Men jeg må jo nok sige, at hun har været lidt for glad.
For det der stod bag shila, var vist tydeligt et resultat af det der møde i foråret sidste år.
shilas føl fra i år, er jo vænnet fra sent, men det havde godt nok undret mig en del, at shilas yver ikek var faldet det mindste.
Nå jeg må vist hellere se at komme på arbejde, skal køre om 3 minutter, billeder og resten må i vente med, men gode navne, de kam kan i godt se at finde frem, for det her ups. føl er lidt uvæntet.