|
|
| problemer med sms i dag |
|
|
ja er der andre der har det? jeg har i dag siddet og sms´et med to venner,og de har samme problem som mig.vi sender en sms,men modtageren får den op til 7 ja læs,7 gange......det er ski da belastende..... 
chianti og ataya 2 x irish cob
nu med hjemmeside staldsmedevang.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 egn.. |
| Forfatter:  |
Naannaa *Chopin* |
| Dato:  |
31-03-2009 13:57 |
|
samme her, og også for en anden veninde. Den siger først "meddelelse mislykkedes" så prøver man jo igen og igen, indtil det lykkedes,´og så får modtageren 5-6 stykker. Dog er det holdt op nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har jeg også |
|
|
Jeg har også problemer, præcis som Nanna beskriver det. Mit er der dog endnu og begyndte i morges. Hvilket selskab er i ved?
- Malene - m. Bára fra Stårup og Frodo
www.jølver.dk - Fritidsfotografering
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tdc.... |
|
|
jeg har tdc.og mit startede også i morges og den gør det stadig....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min har også *hikke* |
Camilla (Felur) |
31-03-2009 14:06 |
|
Jeg sender én gang, men den er længe om at nå frem. Og modtager får den så op mod fire gange. Jeg har Telmore, som vist bruger TDC's netværk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også her... |
Helle-Mimi |
31-03-2009 14:06 |
|
jeg har TDC og troede det var telefonen der var noget galt med. Det er det nok ikke så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
ja jeg troede faktisk det var min nye mobilos.....men den gamle gjorde det også  men irriterende det er det....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det har jeg ikke prøvet... |
|
|
.. men jeg har også TDC og har et par gange haft problemer med først at få mine sms'er meget senere end de var sendt. Faktisk op til 3-4 dage efter! Og så sent som i søndags, troede jeg at min rideveninde havde glemt at der var sommertid - men det havde hun ikke. Hun havde faktisk sendt en sms kl 8 om morgenen - og IGEN en kl 12 for at aflyse (nr 2 fordi hun ikke havde fået svar på nr 1). Og kl 14 stod jeg alligevel og ventede en halv time på hende - til jeg mistede tålmodigheden og ringede. SMS'erne kom så mens jeg var ude og ride. Ikke fedt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Så kan jeg gså ånde lettet op troede også det var min mobil den var gal med da jeg lige har taget den gamle i brug.. og den alver samme nummer den startede igår aftes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
31-03-2009 14:14 |
|
Så er jeg da heldigvis ikke den eneste med sms problemer idag Imorges havde kæresten skrevet at jeg skulle ringe. Den kom 6-7 gange, så tænkte på om han mente jeg var fatsvag eller sådan noget 
R.I.P Mispige. 14 april 2005- 17 august 2008
Hunde tror de er mennesker. Katte tror, at de er Gud
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TDC - net |
|
|
Det lyder vidst som om det er TDc der har nogle problemer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Naannaa *Chopin* |
31-03-2009 14:14 |
|
det virkede for mig at pille batteriet ud, og sætte et i igen eller det gjorde det nok ikke alligevel, men det troede jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nulstille |
|
|
Jeg nulstillede indstillingerne i telefonen samt pillede batteriet ud, det hjalp over hoved ikke ... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhfxhn |
|
|
jeg har skam haft både batteri,simkort og hukommelses kortet ude....men lige fedt har det altså hjulpet.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jepper ! |
|
|
Ja det samme er galt med min (jeg har telmore som kører på TDC's net :s) Troede det var min mobil og mine venner har brokket sig hele dagen :s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har også |
|
|
det samme problem som jer andre, jeg har Telmore. Tror generelt det er mobilnetværket der måske er overbelastet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis man |
|
|
lige tog et kig på telmores hjemmeside, kunne man se at der var problemer i går  Jeg har lige skiftet tilbage til telmore, og blev noget øv, da min nye mobil ikke ville sende sms - så mig ind på telmore.dk - og skulle til at åbne for support chatten, men der stod jo at sms var ustabilt på siden 
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|