Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At deltage i kurser.
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 17:13

Jeg har aldrig nogensinde deltaget i et "ridekursus", hverken med eller uden hest, men jeg synes ideen er meget tiltalende, men også afskrækkende.

Jeg er sikker på, at man kan lære en masse på et kursus, men jeg kan ikke lide tanken om, at alle ens fejl kan ses og diskuteres af alle andre, selvom jeg godt ved at netop dette er en del af udviklingen.

Jeg tænker så, om man kan deltage i de fleste kurser uden hest, men som tilskuer og deltager i den teoretiske del, bare til man havde modet til at medbringe sin hest?

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

Kan du sagtens!
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 20:04

Størstedelen af kurser er der masser af teoripladser - altså blot tilskuerpladser, som også deltager i teorien.

Det er ganske normalt :-)

Nu uden signatur!

0
0
Svar på denne tråd

kursus...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 23:05

Vi afholder kursus tit både med og uden teori.

Prøv at kigge på vores hjemmeside, i påsken afholder vi dressurkursus med teori, hvor man er velkommen til teorien kun.

Men der er ingen som vil kritisere dig til et kursus, det er kun læring og det kommer også an på den underviser for der er mange måder at lære på, f.eks den bedste er b.la ros.

http://www.hornsherred-rideklub.dk

Dressurseminar 4 dage i påsken for pony og hest med teori, undervisning og programridning for dommer.

www.hornsherred-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 07:50

Tusind tak for jeres svar.

Jeg tror jeg vil prøve så småt at deltage som tilskuer og teorirytter til et par kurser, bare for at komme igang, og opbygge modet til at tage min hest med.

Jeg er bare lidt genert og MEGET bevidst om mine egne fejl, så jeg føler nemt, jeg udstiller mig selv, hvilket er noget værre pjat, som jeg bare må se at komme over.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

mine erfaringer
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 14:14

Maria - man kan SAGTENS deltage i kurserne uden at have hest med.

Og hvis du går efter de kurser jeg tror du går efter (efter at have læst dine tråde), vil du opleve at folk er HELT vildt søde og rare. Og ingen føler sig som verdensmestre ;-)))

Hilsen Søs

Plejefamilie er nu fundet til to blandingshunde - jeg bliver bare så glad for heste-nettet, når sådan noget kan lade sig gøre :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider