|
|
| De der pastiller fra "da jeg var barn"? |
| Forfatter:  |
Louise *SpeeDyret* |
| Dato:  |
30-03-2009 15:32 |
|
Sådan nogle frugtpastiller i forskellige farver (nogle lidt syrlige og andre lidt sødere) i en lille gul æske med en pige/dame udenpå (tror jeg nok!) - hvad blev der af dem?? 
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything* BEKLAGER HVIS DER ER NOGLE JEG IKKE HAR SVARET - men jeg takker mange tusind gange for alle pb'erne, de varme hilsner og tanker!
http://www.smaadyrsformidling.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mie med Melonia N, en fremtidens sportsspony, med uendelig kapacitet. Sælges snart.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej ikke |
Illum |
30-03-2009 15:34 |
|
Skittels.. De er nok udgået, var vel giftige, efter tidens målestok.
Illum !! .
Skjult reklame 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Skittles. De lever skam stadig i bedste velgående, og smager stadig godt.
Hvad ville folk sige, hvis dyrene fældede husene for at bygge træer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skittles |
Louise *SpeeDyret* |
30-03-2009 15:38 |
|
Det er IKKE Skittles; dem har jeg selv herhjemme. *MUMS*
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything* BEKLAGER HVIS DER ER NOGLE JEG IKKE HAR SVARET - men jeg takker mange tusind gange for alle pb'erne, de varme hilsner og tanker!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fmræmfr |
|
|
Jeg er ikke sikker, men jeg tror de kan fåes i Aldi engang imellem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
ja dem kan jeg godt huske... De smagte vildt godt. det var små hårde pasteller i lyse farver! Hvad var det nu de hed????? Tænker lige over det!
Opstaldning tilbydes: I Kr. Sonnerup 10 km. fra Holbæk, 20 km. fra Roskilde 500 meter fra Holbækmotorvejen Fra 950,- incl. halm og ridehuskort. se mere på min præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tuttifrutti |
Louise *SpeeDyret* |
30-03-2009 15:56 |
|
Tutti-Frutti eller sådan noget??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja hvad hed de nu |
CamillaX |
30-03-2009 15:58 |
|
.. var de ikke i farver, æskerne altså. Måske Tutti frutti
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suuuuuuuuk.......... |
MaFilaNoir |
30-03-2009 16:44 |
|
ja dem har jeg heller ikke set længe 
Med den dejlige Ma Fila Noir. Jessica 28/11-05 Monique 19/10-07 Elsker mine 3 tøser  R.I.P Mojoe 16/3-08-6/2-09 Sov sødt min elskede ;-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaaa nu ved |
|
|
hvad i taler om - Men jeg kan altså heller ikke lige huske hvad de hed Men kan se dem for mig....
Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De kan ikke smage bedre end Skittles |
MetteSamson ♥Magic♥ |
30-03-2009 18:37 |
|
Jeg har lige spist en stor pakke Skittles, de smager fantastisk av av min mave.
Knus fra Mette *Med Magic One*
Vil du ha' fart og fest - Så er en Travhest bedst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Mener også det var tutti-futti, de var super gode 
Hilsen Annecathrine
"Vi passere altid fiasko, på vor vej mod succes" - Mickey Rooney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De hedder |
|
|
SPUNK Og kan faktisk stadig fås nogen steder. Bl.a. Bilka så vidt jeg husker. Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
Flere gode Quarter Horses til salg. Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl. Nu også stor lækker MA-springhest. http://www.alby-horses.com/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tutti Frutti |
|
|
Nej de hedder ikke Spunk, men Tutti Frutti. En gul pakke med papir på indesiden og en dame på æsken (havde hun ikke frugt i en hat på hovedet eller blander jeg det sammen med bananer ?). Fundet på google: Tutti Frutti er (en lille gul æske på størrelse med spunk)med små syrlige dragee i forskellige farver (rød, gul, grøn og vist også orange).
- Yuki
Med salathesten Rigola - nu i fol med Quaterback
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke Spunk |
|
|
Tina, jeg tror bestemt ikke, det er Spunk-vingummierne, folk tænker på. De omtalte pastiller var - så vidt jeg husker - runde, nogenlunde som Pinocchiokugler eller lidt mindre. Var der ikke også sådan noget glat glasurovertræk på dem? Kan godt huske den gule æsker, og hælder også til, at de hed Tutti Frutti. Navnet stod vist også med bogstaver i forskellige farver, ligesom pastillerne.  Hilsen Annelise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bamdabam |
|
|
Kan godt huske dem. Smagte de ikke lidt ligesom de små pastiller i lignede kasser, med anders and udenpå?
NO ONE can make you feel inferior without your consent - E.Roosevelt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
JA JA JA:.... Jeg tænker SÅ ofte på dem. Jeg saaaavner dem. Jeg talte med min veninde om dem i fredags. Jeg kan huske jeg altid fik dem når jeg besøgte min faster på frederiksberg. Hun handlede i Irma og der fik jeg altid en dejlig lille gul æske, fyldt med små pastelfarvede frugtkugler, med frugtsmag. Tutti-futti HVOR ER I!!!! Savner dem så inderligt 
"hestetræning er ikke en magisk proces - det er en systematisk videnskab!" Andrew McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja, det var Tutti-frutti |
|
|
Men jeg kunnebedst lide Spunkerne... De var i en sort æske med en amøbeformet dims udenpå i rød-gul-blå, så vidt jeg husker...
Lene
- Hende den rødhårede, der ikke kan lave fancy farver på sin signatur -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralaala |
|
|
Spunk kan fåes endnu.. Netto har dem ofte på tilbud.. De er nu også gode. Men helst med HELE æskens indhold i munden på en gang.... 
"hestetræning er ikke en magisk proces - det er en systematisk videnskab!" Andrew McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja, sjovt. Dem kan jeg også huske, men ved ikke hvor de er... Total nostalgiske tanker der kommer nu 
Kristina Nu med Starlight´s Sidney
Hvil i fred min elskede Maddie Du er den klareste stjerne på himlen i mit univers 3/6-01-17/3-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih... dem tænkte jeg |
|
|
på den anden dag- men trode slet ikke der var andre der savnede dem... men jubiee det var der...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|