... og forståelse! jeg nåede lige at skrive en halv roman som blev slettet. øv!
Jeg har før boet i en anden kollegie lejlighed lige ved mit universitet, men det var næsten lige så slemt. Godt nok havde jeg det for mig selv, men området endte med at blive ret belastet så jeg flyttede. Det kollegie jeg bor i nu, har også andre slags lejligheder. Men det er faktisk et af de mest eftertragtede kollegier, og jeg står også nummer 1 på ventelisten til en alm. lejlighed. Men det har jeg været siden november, og stadig ingen gevinst. Det har også gjort at min søde morfar gerne vil give mig til udbetalingen på en lille ejerlejlighed. Men jeg har søgt ind på to andre universiteter, så nu står det lige standby. Men jeg tvivler om jeg vil fortsætte på Roskilde universitet, da min drøm ligger på enten Syddansk, Aarhus eller københavns universitet. Men det er ikke sikkert jeg kommer ind i år.
Det er ikke brugte kondomer der liger fremme, men kondomhylstre og brugte glidecremes pakker. Og jeg har bevidst ikke særlig mange med hjemme, for det er ikke det indtryk man har lyst til at ligge. Og jeg rydder IKKE op efter ham! puhbad!
Jeg går og leger lidt med tanken om at få en homofobisk HA'er til at låne min lejlighed et par uger... gnæk gnæk...
jeg har prøvet at snakke med viceværten om det, men han siger han det er noget vi indbyrdes må finde ud af. Måske jeg skal klage til udlejningsselskabet?
Jeg har prøvet at få min militær kæreste til at virkelig sætte ham på plads, men han har ikke lyst, selvom han er ligeså sur på ham som jeg er. Men igen så er min sambo også af den type at han så vil prøve at gøre livet endnu mere surt for mig. Og han er i forvejen sur på mig, nok fordi han syntes jeg er så sindssygt emsig. Han var tidligere frisørelev og han forstår virkelig ikke hvad det vil sige at studere. Han har desuden sagt at hans farvelære er lige så svært som det biokemi jeg sidder og læser 
Lisbeth: Jeg har næsten alt hvad jeg kan inde på mit værelse, men da jeg kun har 9 kvm så har jeg ikke plads til mere. Jeg har fået købt en del til køkkenet, og jeg vil ikke tage det i brug pga af ham, så det ligger også og fylder meget. Og hvad er det for nogle plastbokse der kan låses? dem kan jeg ikke huske jeg har haft stødt på.
Men ja det er helt klart ikke en holdbar løsning at bo der, men lige nu er alternativet kun at flytte hjem. Men jeg overvejer at få hesten hjem til sommergræs, og så bo her over sommeren, og så må jeg se om jeg kommer ind på et andet universitet. Hvis jeg ikke kommer ind er planen at jeg går på roskilde universitet et år endnu og prøver igen. Håber ikke de vil sige nej til en der så har fået en bachelor i noget der minder om. Men det er hårdt at have halvanden times transport tid per vej, hvis jeg skal bo hjemme.