Jeg er af den overbevisning at det IKKE hjælper meget - og at omtalen det giver - den nok snart er glemt igen... Næh, så skulle der helt andre kampagner til for at vi GENERELT skulle "slukke ned" for forbruget i vores hverdag - DET ville hjælpe miljøet.
Men så igen - det er trods alt en positiv tanke, mange bække små... Håber da bare vi lærer LIDT af det (og husker det)...
Uanset hvad, så tager vi det for det det nu er her i huset - men benytter lejligheden til at "bryde vaner" og tænke anderledes - og få en rigtig hyggelig aften...
Så ja, vi slukker, hiver stikket ud - og har fundet stearinlys og backgammon frem (er glad for jeg er på kur, for ellers ville brikkerne bare blive ædt i stedet for en pose snold, hvis her er semi-mørkt)... Så må vi se, om hyggebelysning og fred og ro i huset (overboen er på arbejde - hehe) så gør vi overhovedet HOLDER os til at spille backgammom og drikke en kop et eller andet... 
- Så personligt - tager det som en "mulighed" (man ellers også altid har) for at slippe computere, TV og diverse (og det skulle man nok også gøre noget oftere - også selvom man som jeg er HN-o-man)...
Mvh Krissie