Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

skal vi nu til det igen - mishandling
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 20:33

jeg så lige et glimt af nyhederne en stor vædder er blevet kvalt

er der nogen der har linket til den historie?

men som overskriften siger skal vi nu til det igen , bølgen af mishandlinger og idioti og tåbelige syge mennesker .

først det med hunden der hængte i træet og blev kvalt og mishandlet som så viser sig at være en fejl ....... men er det nu også det ? har vidnet set noget eller er det hans hjerne der har spillet ham et pus hvorfor stod han ikke frem og fortalt hvad han havde set .... jeg ville gerne have set ham i studiet sammen med politimanden hunden og ham selv . hvem lyver i denne sag .

og nu er en vædder blevet hængt , i mine øjne må de have været flere om det . en vædder er stor og utrolig stærk og alle dyr der er ved at blive kvalt vil stritte volsomt imod og sprelle stakkels dyr

jeg føler med ejerne

jeg forstår så udemærket rideskolen at de har det dårligt .

hvad skal der til for at stoppe disse syge mennesker hvad trikker dem .

er jeres sikkerhed i stalden skærpet i årenes løb er disse hændelser i jeres tanker nå i lukker af for natten .

løber det koldt ned af ryggen når der er larm i stalden på et tidspunkt hvor der skulle være slukket og lukket .

dem med hund /hunde i sidder en stille aften og hygger ,hunden begynder at lytte og måske se sig lidt omkring opfanger i dette og lukker i hunden ud og begiver jer hen til stalden ?

et par tanker fra mig

0
0
Svar på denne tråd

hmm...........
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 21:56

det er sygt alt det der sker for tiden med de stakkels dyr

Jeg har før haft kæde med lås på min hests boks og har seriøst overvejet det igen.. men kan det virkelig være rigtigt at skulle sætte lås på sin boks!?

før havde jeg pga ham snitteren (ham der skar i hestenes kønsdele) var i området hvor min hest står..

Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)
R.I.P Mojoe 16/3-08-6/2-09 Sov sødt min elskede ;-(

0
0
Svar på denne tråd

sindssygt!
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 21:58

Mennesker der udøver vold/mishandling mod dyr er syge! Det er jeg 100% overbevist om.

Der mangler noget i hjernen på dem, jeg findes det så forfærdeligt! ulækkert og modbydeligt

-de skulle alle sammen spærres inde.

Vi har helt sikkert skærpet sikkerheden her over de sidste par år.

Stalden er privat dvs. vi tilbyder ikke opstaldning, fremmede kommer ikke på besøg med mindre de har en grund til det osv.

Derudover er der i efteråret blevet sat sikkerheds kamera´er op på hele grunden + vi har altid en nattevagt (nu vores hunde jo har vist sig at være bange over for fremmede.. hmhm, ikke meget vagt hund over dem )

Det er utroligt hva der skal til nutildags! rystende, skræmmende og sørgeligt

Med venlig hilsen

Liv Nielsen.

*ZANCLE*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 22:29

Det står her, frygteligt, hvorfor skal det blive ved, alt det dyremishandling..

search.jubii.dk/sframe/ ?query=tv2%20%F8st&cat...%3D&page=2

Karina

Asterix bliv nu rask min skat..

Vil ik miste dig..

0
0
Svar på denne tråd

mishandling
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 22:37

MaFilaNoir: Jeg tror det desværre ikke er så smart at have lås på boksen. Forstår så udemærket begrundelsen, ingen vil jo ha ens hest kommer noget til, og da slet ikke tage chancer når en psykopat render rundt og skærer i kønsdelene på hestene i området. Men hvad nu, hvis stalden pludselig brænder? så kan din hest ikke blive lukket ud, medmindre du er i nærheden og kan nå at få låsen op, inden man ikke kan nærme sig stalden?

Det er forfærdeligt med al den mishandling.
Jeg forstår ikke hvad der foregår i hovederne på de mennesker som gør det

Sagde Freja
- Ih, jeg savner at ride.
Hedegårdens Peter Pan

0
0
Svar på denne tråd

sikkerhed skal der til
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 23:48

det er trist at man skal passe så meget på i dagens danmark.

jeg har også taget mine forholdregler med div låse og overvågning og to bidske hunde og stød .

jeg tænker på det hver dag

de mennesker der gør sådan noget er til at brække sig over .

spørgsmål - glemmer folk de grimme oplevelser og livet går videre eller hvad ?

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 07:06

det er dybt tragisk hvad der efterhånden sker, jeg syntes generalt danmark er kommet ud på et gevaldigt sidespor,hvor her ikke er trygt og rart at leve for tiden. Ikke alene dyremishandling,men der jo også bandekrige hvor de skyder løs. Så alt i alt syntes jeg ikke man føler sig særlig tryg. Men det dybt forkasteligt at gøre et harmløs dyr noget,som ikke har mulighed for at forsvare sig selv-føj siger jeg bare.

Nu har jeg jo ikke heste hjemme o.l. Flytter i vores nye villa på lørdag. Jeg skal da ha mig en stor hund, bare så jeg har en som reagere hvis der dukker nogen op, der skal ikke komme nogen og lave indbrud mens jeg er hjemme-ellers tak! Dem har der jo OGSÅ været en del af, ark ja hvilken land...

Mor til skønne maddie 24/5-08

Lækker pony sælges se præs.

Sommergræs tilbydes amager

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider