jeg så lige et glimt af nyhederne en stor vædder er blevet kvalt
er der nogen der har linket til den historie?
men som overskriften siger skal vi nu til det igen , bølgen af mishandlinger og idioti og tåbelige syge mennesker .
først det med hunden der hængte i træet og blev kvalt og mishandlet som så viser sig at være en fejl ....... men er det nu også det ? har vidnet set noget eller er det hans hjerne der har spillet ham et pus hvorfor stod han ikke frem og fortalt hvad han havde set .... jeg ville gerne have set ham i studiet sammen med politimanden hunden og ham selv . hvem lyver i denne sag .
og nu er en vædder blevet hængt , i mine øjne må de have været flere om det . en vædder er stor og utrolig stærk og alle dyr der er ved at blive kvalt vil stritte volsomt imod og sprelle stakkels dyr
jeg føler med ejerne
jeg forstår så udemærket rideskolen at de har det dårligt .
hvad skal der til for at stoppe disse syge mennesker hvad trikker dem .
er jeres sikkerhed i stalden skærpet i årenes løb er disse hændelser i jeres tanker nå i lukker af for natten .
løber det koldt ned af ryggen når der er larm i stalden på et tidspunkt hvor der skulle være slukket og lukket .
dem med hund /hunde i sidder en stille aften og hygger ,hunden begynder at lytte og måske se sig lidt omkring opfanger i dette og lukker i hunden ud og begiver jer hen til stalden ?
et par tanker fra mig