|
|
| X-Factor - stem på Linda |
|
|
vi "trænger til" en moden kvinde til at vinde dette show 
Mvh Gitte - mor til to små mennesker, Tera og Lian
Mine tre heste: Jack D, Joker og Makron.
Naturlig bedækning tilbydes af smuk broget hingst
Læs en sød historie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej altså... |
| Forfatter:  |
Helle-Mimi |
| Dato:  |
27-03-2009 17:43 |
|
Hvis jeg stemte blev det nu ikke på Linda. Synes ikke rigitg der er en god kandidat i år, så jeg nøjes med at lade mig underholde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej jeg vil ej |
|
|
Jeg stemmer ikke på nogen pga deres alder. Jeg stemmer på den/de der synger bedst i aften.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj |
|
|
Jeg stemmer på Linda og det er ikke fordi, hun er en moden kvinde,men fordi hun er den, som synger bedst.Hun har en stor stemme. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskriften |
|
|
jeg stemmer ikke i´aften..
Jeg glæder mig til at se sangen med allstars(dem der IKKE kan synge)
Venlig hilsen Kongehøj Stubben dressur-sadel til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
HeidiZ |
27-03-2009 17:49 |
|
Er det egentlig finale i aften??? Det synes jeg de skriver flere steder, men jeg troede det var semifinale, var det ikke sådan sidste år???
- HeidiZ Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri. F. Nietzsche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også her..... |
|
|
Holder også med Linda, men det er simpelthen fordi jeg synes hun er den bedste 
Mange hilsener Ann-Rikka 
Mor til englebarnet Tika R.I.P, Snorre og Danæ Hestene: Jossie, Chico og Catwalk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Linda.... |
|
|
Jeg stemmer ikke og ser det sjældent, men Linda er da kedelig...
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aldrig i livet |
|
|
er enig med PiaR - og desuden bryder jeg mig overhovedet ikke om Linda. Hvorfor skal hendes alder kvalificere hende til at vinde?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stemmer ikke |
|
|
Jeg stemmer aldrig -det gider jeg ikke bruge penge på  Men hepper på ABC. Synes sq de har været gode! Og ellers så lader jeg mig bare underholde  God (X Factor) aften til alle.
Mange hilsner Christina
Kig forbi: www.123hjemmeside.dk/santoogco Kærligt stueopdræt af Chihuahua (Dansk Kennel Klub)
Fjordheste sælges: 3 års vallak u. papir 1 års hingst e. Fjordens Marcus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Jeg må indrømme jeg godt kunne tænke mig ABC vandt, fordi de er utraditionelle og har lidt brug for at blive hjulpet på vej. Linda er så dygtig og er ikke i tvivl om hvis hun arbejdede på det kunne hun blive signet. Mohamed har allerede vundet scenen er din(var det ikke det?) og syntes godt han kunne hoppe af skærmen. Drengen er dygtig, men gider ikke flere 15 årige drenge. I USA er det jo folk som kelly clarkson, shane ward og hende der keep bleeding love som vinder, og det er stemmer jeg gider høre på.
N A N O U
Ægte pashmina tørklæder INTRO PRIS - 150,- EXCL FRAGT !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, hende stemmer jeg |
Andrina ♥Bolette♥ |
27-03-2009 19:09 |
|
dælme ikke på! - Sådan er det!
- Sagde Andrina Er du stærk? -Stå ved hvem du er...
♥ ღ Roldsmindes Bolette og Lise ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Linda,,, |
|
|
Jeg stemmer på Linda i aften, fordi hun er den bedste, og det står slet ikke til diskution! 
Mvh. Kathrine Jensen
Nu som sygeplejestuderende - og rigtig glad for det!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MOHAMMED |
|
|
Han er da en lille charmer og så kan han synge alt ! STORT talent !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svært .... |
Sys 1 |
27-03-2009 19:50 |
|
Ingen tvivl om Mohammed er et stort talent .... Men - Linda er den bedste sanger i det show - så hun får min stemme. Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Linda får min (og min kærestes) stemme i aften. ABC skal bare ikke vinde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mohammed her |
|
|
Jeg stemmer dog ikke. Jeg er sikker på at han får en fantastisk karriere. Linda og ABC er glemt om nogle år tror jeg.
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med hunden, haven, egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har.. |
|
|
længe syntes, at Linda er den bedste. Men jeg synes ikke hendes præstation i aften var noget særlig - men det gør jeg nu ikke om nogen af dem. Så ingen stemme til nogen fra mig i aften - ved sgu ikke hvem af dem jeg synes skal vinde. Ingen faktisk...!!!
Mvh Line
Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info
Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 dårlige sangvalg |
|
|
ja de har alle 3 valgt dårlige sangvalg hvis det står til mig, det retfærdiggør slet slet ikke deres sangformåen........ øv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Nøj en skuffelse.. Ingen af dem var særlig gode.. Meeen Linda har stadig fået min stemme..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hey Line, jeg synes sgu heller ikke at Lindas præstation var særlig god, desværre. Jeg stemmer på Mohammed. Sorry, men synes sgu han er kær og så gør han det altså godt , synes jeg !
Når enden er god, er alting godt.
Buller & Felix
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Martin... |
|
|
Og så kom Martin lige og beviser at han 100% er meget bedre end de finalister der er i år. Han var bare helt speciel. 'Sjovt' at man lige hørte Martin synge den høje tone i We will rock you, som Mohamed ikke kunne i Daniel Bedingfield sangen. Syntes klart at finalisterne sidste år er noget bedre end dem i år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg blev... |
Mette J |
27-03-2009 20:58 |
|
..noget positivt overrasket over ABC - så jeg har ofret en krone på dem 
Ligeledes Mohammed. (..fordi jeg ikke synes Linda skal vinde ) Mvh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
27-03-2009 21:00 |
|
Haha sikke mange overraskelser for mig i dag! Anede ikke at martin og take that ville være med! hvor cool! de kunne nu godt have slæbt robbie med...  jeg håber linda vinder, men de andre er nu også fede nok..
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Søger føl + hoppe til gratis fotografering i foråret. Se hjemmeside eller send PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| martin.. |
Hexio |
27-03-2009 21:11 |
|
Jeg synes Martin skal vinde! 
Pernille R.I.P. Campari. Vi ses på den anden side af regnbuebroen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal |
|
|
Jeg synes de alle sammen er gode.. Men da Martin kom ind, hold op han viste klasse!!! Wow han er bare god!! Hvis jeg skulle købe en "skive" med en af dem, så ville det nok være med Linda hvis hun lavede noget i Janis Joplin-stil, hun har en feeeed stemme! Men må indrømme at jeg lidt hat tabt mit hjerte til chamrende Mohammed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| martin... |
|
|
Jeg gir Hexio ret.. Martin skal vinde igen De andre kan overhovedet ikke måle sig med ham.. Han er en vidunder-knægt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep nemlig... |
Helle-Mimi |
28-03-2009 07:53 |
|
Martin skulle have vundet igen. Fantastisk dreng 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man må.. |
|
|
da ihvertfald sige, at der var stor klasseforskel på Martin og årets finalister....
Mvh Line
Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info
Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|